[B4 1Z] Peknieta szklanka
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
[B4 1Z] Peknieta szklanka
Witam bratu pekla szklanka na pierwszym cylindrze czesc szklanki byla pod pokrywa zaworow reszta jest gdzies? Moze w misce? Teraz pytanie jak wymienic szklanki bez zdejmowania glowicy i czy walek od TD SB bedzie robil robote w TDI? Jesli był taki temat to prosze o linka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
proszę bardzo http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
trzeba umieć i albo tłok w położenie GMP albo sprężone powietrze w cylinder żeby zawory nie powpadały <ok>
trzeba umieć i albo tłok w położenie GMP albo sprężone powietrze w cylinder żeby zawory nie powpadały <ok>
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
W TDiku nie wpadnie na pewno, bo wymieniałem uszczelniacze zaworowe, bez podpierania zaworów.olapiotr pisze:Sprężone powietrze potrzebne jest przy wymianie uszczelniaczy, bo po rozpięciu zamków zawór wpadnie do cylindra.
Na forum ktoś się wypowiadał i stwierdził, że nie ma sensu...Fighter001 pisze:Ponawiam pytanie czy wałek z SB będzie robił robotę w 1Z?
W ogóle to gniazdo na szklankę wygląda fatalnie... niech się specjalista wypowie, czy ta głowica jest zdatna do dalszego użytkowania.
Głowica kwalifikuje się do wymiany.misiekdzwon pisze:W ogóle to gniazdo na szklankę wygląda fatalnie... niech się specjalista wypowie, czy ta głowica jest zdatna do dalszego użytkowania.
Ciekawe dlaczego szklanka pękła w drobne kawałeczki. Przegrzanie czy brak oleju?
[ Dodano: 2013-02-09, 18:08 ]
Przydałoby się znaleźć pozostałości szklanki i usunąć je z silnika przed zamontowaniem nowej głowicy.
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Zrobiłem własnej roboty ścisk do sprężyn zaworowych i po ściągnięciu sprężyn wymiana uszczelniaczy była możliwa. Akurat miałem kolektor ssący i wydechowy ściągnięty więc miałem o co się zapierać ściągaczem.
gibaj, Ty myślisz że zawór wpadnie? On ma nie zbyt dużo miejsca w dół jak tłok jest na górze
gibaj, Ty myślisz że zawór wpadnie? On ma nie zbyt dużo miejsca w dół jak tłok jest na górze
Ostatnio zmieniony 09 lut 2013, 23:08 przez misiekdzwon, łącznie zmieniany 1 raz.
Też chcę to wiedzieć. Można ustawić każdy tłok w GMP, wtedy nie wpadnie, ale nie wspomniałeś o tym :mrgreen:gibaj pisze:W TDiku nie wpadnie na pewno, bo wymieniałem uszczelniacze zaworowe, bez podpierania zaworów.
no to pochwal się jak to robiłeś? <ok>
Tutaj dopiero wspomniałeś o GMP :mrgreen:misiekdzwon pisze:gibaj, Ty myślisz że zawór wpadnie? On ma nie zbyt, dużo miejsca w dół jak tłok jest na górze
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Też mi się wydaje że głowica do wymiany, ale chyba przerzucimy cały silnik bo jak drobne poszły na dól to tam pewnie też jest bałagan jak by brat przejechał z kilometr to ok. ale on trochę tak jeździł. Przyczyna wydaje mi się że źle zapięty rozrząd bo jak z nim zapinałem drugi raz to auto odzyskało moc i zaczęło dziwnie klepać więc pewnie wcześniej trochę szklanki obrywały od wałka a że nowe to nie jest to się rozleciały.
WITAM MAM AUDI B4 80 1.9TDI. SILNIK MI KLEPAŁ TAKI METALICZNY DZWIĘK TO WYMIENIŁEM ZAWORY I POPYCHACZE ROZRZĄD USTAWIONY NA ZNAKI POMPA TEŻ USTAWIONA A SILNIK ROBI TAK SAMO KLEPIE NIEWIEM CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNOM MOŻE PANEWKI BY TŻEBA BYŁO WYMIENIĆ NIEMAM POJĘCIA PROSZE O JAKIEŚ PODPOWIEDZI I POMOC Z GÓRY DZIĘKUJE. POZDRAWIAM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bez urazy ,ale jakmiconal pisze:WITAM MAM AUDI B4 80 1.9TDI. SILNIK MI KLEPAŁ TAKI METALICZNY DZWIĘK TO WYMIENIŁEM ZAWORY I POPYCHACZE ROZRZĄD USTAWIONY NA ZNAKI POMPA TEŻ USTAWIONA A SILNIK ROBI TAK SAMO KLEPIE NIEWIEM CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNOM MOŻE PANEWKI BY TŻEBA BYŁO WYMIENIĆ NIEMAM POJĘCIA
to stawiam błędne diagnozy i takie są skutki ,niestety :-| Klekotanie i twarda praca ,to zupełnie co innego niż "tłuczenie " panewek na wale .Nikt nie słyszy jak ci ten silnik klepie czy klekocze , więc diagnoza po takim opisie nie jest możliwa równie dobrze silnik moze mieć twardą klekoczącą pracę ,z zupełnie innych powodów ...np.problemów ze zbyt wczesnym ,lub poza zakresem ,kątem wtrysku 8-)miconal pisze:NIEMAM POJĘCIA