[B4 1Z] Montaż FMIC na Boschu
Mi ostatnio tanio wpadł w ręce zderzak od Coupe, trochę pospawałem jestem w fazie malowania, zakładam i chciałbym od razu podpasować FMIC, zastanawiam się nad tym od Mondeo 2.0TDCi wymiary to 410x100x 85mm (podobno wydajny). mam nadzieję że się go jakoś upchnie, tym bardziej że mam klime. A przewody połączyłbym z oryginalnymi.
[ Dodano: 2012-09-08, 00:00 ]
[ Dodano: 2012-09-08, 00:00 ]
1.5 bara na org. smic ? jakie masz turbo ?kris00 pisze: ja u siebie mam podkręcone do 1,5 i nic mu się nie dzieje
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
arwam, A napisz jakie są wymiary tego IC od Frontery. I jak byś zamieścił zdjęcie już założonego zderzaka z IC to byłoby pożyteczne. Moim zdaniem i tak to ma średni sens taki duży IC, bo kratka ma ok. 6.5cm przelotu, najwyżej że dziury przewiercić w dole zderzaka.
kris00, To spore doładowanie na naszego smic, u mnie przy 1.2bara potrafi Stefan zakurzyć, bo już za gorące powietrze.
kris00, To spore doładowanie na naszego smic, u mnie przy 1.2bara potrafi Stefan zakurzyć, bo już za gorące powietrze.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
No niestety powietrze sie grzeje wiem o tym dobrze średnio tak po 50 stopni jest w dolocie
Aktualnie latam na wtryskach 216 turbo 1,2 bara i nawet przy ostrym gazowaniu nie chce za bardzo dymka puścić więc jestem mega zadowolony oczywiście komp 16 z mocnym softem
Aktualnie latam na wtryskach 216 turbo 1,2 bara i nawet przy ostrym gazowaniu nie chce za bardzo dymka puścić więc jestem mega zadowolony oczywiście komp 16 z mocnym softem
Przekładka na Pierburg + komp 16 bit + czip + wtryski 216 + wolna odma + wyrzucony kat + borbet 16"
Więc zamówiłem już IC od Frontery 2.3TD. jest dość spory, nie znam dokładnie wymiarów ale powinien dobrze chłodzić, tylko żeby dobrze go wpasować w zderzak, na pewno trzeba będzie trochę dziur porobić w zderzaku żeby była większa skuteczność chłodzenia.
[ Dodano: 2012-09-14, 21:02 ]
Icek już trafił w moje ręce, zmierzyłem i wymiary są takie: 60x20x4cm czyli pojemność ok. 4,8litra. ( org. Smic ma ok. 2.5lita pojemności, dużo mniejszą powierzchnię i jest niestety za bardzo schowany) teraz tylko przymierzyć FMIC do zderzaka coupe.. i jak się uda to będę śmigać
[ Dodano: 2012-09-14, 21:02 ]
Icek już trafił w moje ręce, zmierzyłem i wymiary są takie: 60x20x4cm czyli pojemność ok. 4,8litra. ( org. Smic ma ok. 2.5lita pojemności, dużo mniejszą powierzchnię i jest niestety za bardzo schowany) teraz tylko przymierzyć FMIC do zderzaka coupe.. i jak się uda to będę śmigać
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
I jak udało się?brabus124 pisze:Więc zamówiłem już IC od Frontery 2.3TD. jest dość spory, nie znam dokładnie wymiarów ale powinien dobrze chłodzić, tylko żeby dobrze go wpasować w zderzak, na pewno trzeba będzie trochę dziur porobić w zderzaku żeby była większa skuteczność chłodzenia.
[ Dodano: 2012-09-14, 21:02 ]
Icek już trafił w moje ręce, zmierzyłem i wymiary są takie: 60x20x4cm czyli pojemność ok. 4,8litra. ( org. Smic ma ok. 2.5lita pojemności, dużo mniejszą powierzchnię i jest niestety za bardzo schowany) teraz tylko przymierzyć FMIC do zderzaka coupe.. i jak się uda to będę śmigać
oj nie udało się jeszcze, zima jest to i chłodzenie w miarę, może dopiero na wiosnę uda mi się zrobić i zderzak i Fmic. Przy ori. Ic przy prędkosci 100-110km/h jest w dolocie ok. 30' więcej niz temp. Zewnętrzna, jeżdżę cały czas z termometrem w dolocie :d hehe
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Niestety, nie zrobiłem jeszcze nic z FMIC i na razie nie zapowiada się że szybko zrobię. Żenię się na lato więc czasu jest naprawdę mało na wszystko, kasy też brakuje, a do tego doszły remonty zawiechy, łożyska itd. Wiec, jak coś zacznę robić to dam znać.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Stało się to co bardzo już długo planowałem, zmieściłem FMIC od Frontery pod zderzak Coupe ale nie obyło się bez pocięcia zderzaka, chłodnicę musiałem cofnąć ok. 1cm do tyłu, a że mam Klimę to chłodnicę klimatyzacji podniosłem o ok. 1 cm do góry i tym sposobem Fmic siedzi już za zderzakiem, ale jeszcze niestety nie podłączony do układu :roll: Dwa dni po pracy montowałem IC i już zabrakło mi czasu żeby podłączyć, a szkoda bo już raczej mało zostało do zrobienia. może za jakiś czas dodam zdjęcia.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga