Karton to nie jest rozwiązanie. Wymień termostat, polecam vernet.stars1992 pisze:No i wiem ze termostat nie jest calkiem sprawny bo w czasie jazy max to 75 stopni nie wiem czy dac tam karton czy cos
[B3 1.8S Benzyna+LPG] Tragiczne spalanie
Ostatnio zmieniony 13 lut 2013, 22:39 przez paw1131, łącznie zmieniany 1 raz.
Czym?? Tu mam inne zdjecia o ktorych byla mowa
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 76657.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... 86494.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/23 ... 81301.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 76657.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... 86494.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/23 ... 81301.jpg/
Nie wiem o co pytasz.stars1992 pisze:Czym?? Tu mam inne zdjecia o ktorych byla mowa
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 76657.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... 86494.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/23 ... 81301.jpg/
Po co wkleiłeś zdjęcia Mono-Jetronica?
O tp mi chodzi czym to sprawdzic i gdzie ten czujnik i mam jeszcze pytanie co powinnio byc w tym otworze tam jakis kabelek jest uciety i moze tam zapalniczka powinna byc? bo ogolnie w tej gdzie jest popielniczka nie ma napiecia nie wiem czemu moze to ma zwiazek jakisSprawdź rezystancję czujnika temperatury cieczy chłodzącej i podaj jego rezystancję.
Chodzi mi o ten czujnik, który podaje informacje do ECU.
Ta dziura:
Czujnik jest zaznaczony na zdjęciu:stars1992 pisze:O tp mi chodzi czym to sprawdzic i gdzie ten czujnik
[ Dodano: 2013-02-13, 14:50 ]
Rezystancję sprawdź na zimnym i ciepłym silniku za pomocą multimetru, który jest dostosowany do pomiaru rezystancji.
[ Dodano: 2013-02-13, 15:08 ]
Ta dziura nie pasuje ani na zapalniczkę, ani na napęd.
Najlepiej zabezpiecz styki i sprawdź skąd idzie ta wiązka.
CHetnie bym to sprawdzil tylko musze jakos popielniczke wyciagnac srubki wykrecilem zapaliczne wyjelem bo nie ma w niej napiecia ale zarowka sie pali a zapalinczka sprawna bo sprawdzilem na bateri i tez musze sprawdzic skad kable ida i sprawdzilem bezpiecznik 4 i mam tam numer 10 a z tego co czytalem to powinien byc 15 czy to ma jakis wplyw? a multimetr musze najpierw zalatwic
Akurat w tym przypadku nie ma to wielkiego wpływu.stars1992 pisze:sprawdzilem bezpiecznik 4 i mam tam numer 10 a z tego co czytalem to powinien byc 15 czy to ma jakis wplyw?
Generalnie chodzi o to, że nie ma spalić się instalacja, tylko bezpiecznik. U Ciebie bezpiecznik spalił się szybciej niż zakładał konstruktor instalacji. Jeśli natomiast zamiast 10 A włożysz 30A, to zamiast uszkodzić bezpiecznik spali się urządzenie lub instalacja(może to nawet doprowadzić do pożaru).
[ Dodano: 2013-02-13, 22:46 ]
Zamiast multimetru możesz użyć żarówki z przylutowanymi przewodami(za pomocą tego możesz sprawdzić różnicę potencjałów).stars1992 pisze:a multimetr musze najpierw zalatwic
To sprawdze to zarowka a powie mi ktos jak wyciagnac ta popielniczke? bo odkrecilem ta stube 8mm i okdrecilem 2 u gory krzyzakowe i biore to na dol i ciagne nawet mocno i nic chodzi mi o to ze nie chce niczego wyrwac
[ Dodano: 2013-02-14, 14:11 ]
A co do problemow ze spalaniem z wydechu leci masa czarnego syfu, sonda niby sprawna bo gazownik powiedzial ze chodzi dobrze nie wiem czy odlaczenie jej cos da? bo to wkoncu ona reguluje dawke gazu moze bedzie mniej palil bo gdzies czytalem ze jak leci czarny osad to jest za bogata mieszanka powiedzcie jeszcze moze co jest do sprawdzenia zeby te spalanie ograniczyc, wszystkie czesci jakie maja na to wplyw a co do gazu to jest to 2 generacja
[ Dodano: 2013-02-14, 14:11 ]
A co do problemow ze spalaniem z wydechu leci masa czarnego syfu, sonda niby sprawna bo gazownik powiedzial ze chodzi dobrze nie wiem czy odlaczenie jej cos da? bo to wkoncu ona reguluje dawke gazu moze bedzie mniej palil bo gdzies czytalem ze jak leci czarny osad to jest za bogata mieszanka powiedzcie jeszcze moze co jest do sprawdzenia zeby te spalanie ograniczyc, wszystkie czesci jakie maja na to wplyw a co do gazu to jest to 2 generacja
Tutaj masz zdjęcie, na którym zaznaczyłem wszystkie śruby, które trzeba wykręcić:stars1992 pisze:a powie mi ktos jak wyciagnac ta popielniczke? bo odkrecilem ta stube 8mm i okdrecilem 2 u gory krzyzakowe i biore to na dol i ciagne nawet mocno i nic chodzi mi o to ze nie chce niczego wyrwac
Potem musisz pociągnąć lekko popielniczkę w dół, aby wyjąć konsolę środkową.
Jak już wyciągniesz konsolę, to jest z górki.
[ Dodano: 2013-02-14, 20:30 ]
Odłączenie sondy spowoduje, że silnik będzie pobierał informację nie z niej, a ze stałej pamięci, w której ma zapisane standardowe wartości(oczywiście niekorzystne dla użytkownika). Ale dzięki temu silnik będzie działał.stars1992 pisze:nie wiem czy odlaczenie jej cos da?
Nie ufałbym do końca gaziarzowi. Sam jesteś w stanie sprawdzić czujnik tlenu.
Wystarczy, że sprawdzisz napięcie i zmiany sygnału lambda.
Przede wszystkim trzeba sprawdzić:stars1992 pisze:powiedzcie jeszcze moze co jest do sprawdzenia zeby te spalanie ograniczyc, wszystkie czesci jakie maja na to wplyw
*termostat - jeśli znajduje się ciągle w pozycji otwartej, to powoduje to znaczne zwiększenie spalania, silnik jest "wiecznie" niedogrzany,
*szczelne połączenie przewodów paliwowych oraz szczelność zbiornika paliwa, ale według mnie w przypadku braku szczelności przewodów spadłoby ciśnienie, co mogłoby przełożyć się na szarpanie,
*zużyty wtryskiwacz paliwa,
*nieprawidłowa mieszanka paliwowo-powietrzna spowodowana nieprawidłowo działającym czujnikiem tlenu,
*sprawdź działanie regulatora ciśnienia paliwa,
*czujnik temperatury powietrza,
*termistor cieczy chłodzącej(dotyczy silnika, podaje informacje do engine control unit),
Termostat jest chyba nie sprawny jak pisalem w trasie to max 75 stopni a jak stoje to idzie do 90 ale jak chodzi o grzanie w srodku to jak w piekarniku :p
Szczelnosc przewodow i zbiornika- sa szczelne
wtryskiwacz paliwa- gdzie on jest i jak sprawdzic?
nieprawidłowa mieszanka paliwowo-powietrzna- to ten niebiesku czujnik??
czujnik temperatury powietrza- gdzie on?
termistor cieczy chłodzącej- pierwszy raz o czyms takim slysze :p
[ Dodano: 2013-02-14, 21:41 ]
jeszcze male pytanko skad idzie kabel do zapalniczki? bo chcial bym go calego sprawdzic i te sruby na samym dole odkrecilem popielniczke wzielem na dol i ciagnalem ale nic :p nie idze i jak zdejme ten panel to co to mi to da? bo jest radio, pod nim te pokretla a tego nie wyciagne bo idzie tylko wepchnac
Szczelnosc przewodow i zbiornika- sa szczelne
wtryskiwacz paliwa- gdzie on jest i jak sprawdzic?
nieprawidłowa mieszanka paliwowo-powietrzna- to ten niebiesku czujnik??
czujnik temperatury powietrza- gdzie on?
termistor cieczy chłodzącej- pierwszy raz o czyms takim slysze :p
[ Dodano: 2013-02-14, 21:41 ]
jeszcze male pytanko skad idzie kabel do zapalniczki? bo chcial bym go calego sprawdzic i te sruby na samym dole odkrecilem popielniczke wzielem na dol i ciagnalem ale nic :p nie idze i jak zdejme ten panel to co to mi to da? bo jest radio, pod nim te pokretla a tego nie wyciagne bo idzie tylko wepchnac
- Damianos1151
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 mar 2012, 22:00
- Lokalizacja: Brzeg