[B3 6A] Przewody WN, nierówna praca
[B3 6A] Przewody WN, nierówna praca
Podejrzewam problem z przewodami WN, gdyż silnik nierówno pracuje na niższych obrotach. "Namacalnie" je sprawdziłem i nie kopią, rezystancja każdego z nich wacha się pomiędzy 5,2-5,9 kOm czyli wszystko niby ok ale gdy podniosłem jednego wkrętakiem i zbliżyłem wkrętak do masy to w bardzo małej odległości przeskakiwała iskra.
Czy to przebicie czy "zjonizowane powietrze" (jak twierdzi Sentech na swojej stronie www) w okół przewodu powoduje iskrzenie?
pomyślałem o założeniu na przewody peszla żeby zwiększyć izolację od otoczenia i jestem ciekaw czy pomoże...
Czy to przebicie czy "zjonizowane powietrze" (jak twierdzi Sentech na swojej stronie www) w okół przewodu powoduje iskrzenie?
pomyślałem o założeniu na przewody peszla żeby zwiększyć izolację od otoczenia i jestem ciekaw czy pomoże...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
masz jaja chłopie jaja jak u teścia złapałem za przewód WN to przez pół godziny nie czułem ręki tak mnie je..ło.krzysiek.ruski pisze:"Namacalnie" je sprawdziłem i nie kopią,
Jak jak sprawdzałem to pożyczyłem od kolegi jeden i zmieniałem po kolei na każdym cylindrze no i na trzecim znalazłem przyczynę nierównej pracy.
Napięcie akumulatora wynoszące 12 V jest zwiększone w cewce zapłonowej do 25 000.....30 000 V.PieterB pisze:krzysiek.ruski napisał/a:
"Namacalnie" je sprawdziłem i nie kopią,
masz jaja chłopie jaja jak u teścia złapałem za przewód WN to przez pół godziny nie czułem ręki tak mnie je..ło.
Faktycznie, nie da się ukryć, że autor postu ma jaja <ok>
może nie było to zbyt mądre, ale nie takie rzeczy się robiło nie widać iskrzenia w ciemności, ale gdy się lekko czyt. aby-aby tyci-tyci uniesie przewód obojętnie który w miejscu gdzie dotyka masy to coś się tam lekko świeci ale nie kopie. nie mam skąd wziąść na podmianke... A co myślicie o peszlu np. fi8 ewentualnie o tym: http://allegro.pl/przewod-wysokiego-nap ... 88163.html ?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
góra silnika jest sucha bo niedawno przeszła poważny remont. Kupiłem ją na tych przewodach Sentech'a, a jakie one są stare to nie mam pojęcia. Żeby nie pakować się w koszty zamówiłem przewód WN Beru na lince miedzianej na metry, cena okazyjna więc nawet gdy nie pomoże to się znajomemu na warsztat motocykli opyli:)
Zarabiał ktoś z was końcówki na takie przewody?
Zarabiał ktoś z was końcówki na takie przewody?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rozumiem że robiłeś to już? zdały egzamin takie samoróbki?rafalaudi1 pisze:mam gdzieś foto relacje - postaram się poszukac.
[ Dodano: 2013-02-21, 00:45 ]
Przewód WN w ilości 4m został "zakuty" na fajki :lol: Silnik pracuje równo, przewody kolejny raz sprawdzone namacalnie i wszystko gra. Tylko odcisków sobie narobiłem przy zaciskaniu końcówek <placze> ale warto było