Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Zawieszenie gwintowane

ODPOWIEDZ
vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 07 lis 2012, 18:59

Gwint do b3/b4 przód można ogarnąc samodzielnie na grubszych amorach i sprężynach do gwintu np z Golfa III (auta o podobnej wadze). Tył do B3 czy Coupe B3/B4 ośka spokojnie można wkładać od Golfa III. Sam sprawdziłem;)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 lis 2012, 19:41

vigo1984sz pisze:Gwint do b3/b4 przód można ogarnąc samodzielnie na grubszych amorach i sprężynach do gwintu np z Golfa III (auta o podobnej wadze). Tył do B3 czy Coupe B3/B4 ośka spokojnie można wkładać od Golfa III. Sam sprawdziłem;)
Czyli golf 3 i po kłopocie <ok> to gut wiadomość :mrgreen:

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 07 lis 2012, 23:24

a czy bez przerabiania przodu mozna wsadzic do b3 od golfa 3 ?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 07 lis 2012, 23:28

Nie no przód u nas jest nietypowy poprzez drążek kierowniczy. I tu już z innego raczej nie podejdzie.

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 08 lis 2012, 01:34

Aha czyli kupic od golfa i przeroobic ?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 08 lis 2012, 12:41

Osobiście przeróbki, żeby dospawać łapę do drążka kierowniczego bym się nie podjął... jeśli chodzi o przód to można spróbować w tym kierunku:

Obrazek

Natomiast tył z golfa w coupe:
Obrazek Obrazek

Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 08 lis 2012, 20:29

No i to mnie się podoba <piwo>

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 24 lis 2012, 18:08

nie wiem jak w coupe ( chodz podejrzewam że tak samo jak w Cabrio ) gwint z golfa pasuje tylko teoretycznie na tył . Bo już przy obniżeniu rzędu - 60 mamy około 1 cm skoku amortyzatora i efekt dobijania amora o budę. Sprawdzone na samym sobie

mlody_mk2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lut 2012, 15:12
Lokalizacja: 3city

Post autor: mlody_mk2 » 12 gru 2012, 15:05

jeżeli by kogoś interesowało mam na sprzedaż tylny gwint do golfa 2 firmy FK , są wylane ale może przydadzą się komuś sprężyny główne i pomocnicze , oraz nakrętki.

bobo23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 14 maja 2011, 16:43
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: bobo23 » 14 lut 2013, 11:01

Guys,now its the time to change springs and shocks, but i dont have money for a KW suspension,i read this topic and someone here did the DYI coilovers, do you know tha name of this guy and price for a work? I want it for my Coupe Quattro 20V 7A
also i am looking on this http://www.dispol.sklepna5.pl/towar/32/ ... -4szt.html but i am not suer,if it fits on coupe quattro.

Awatar użytkownika
siwex19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 22 mar 2011, 09:57
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: siwex19 » 15 lut 2013, 15:12

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 89109.html

czyli da się wsadzić bez przeróbek gwint z linka na tył do coupe? :lol:
kusi mnie żeby to przetestować
miałem u siebie ori sportowy zawias(tak mi się przynajmniej wydaje), z przodu wymieniłem wkłady na Sachsa i jest tak jak było, za to tył poszedł w górę jak cholera i strasznie mnie to irytuje
wygląda jak klin
chociaż chyba lepiej wsadzić sprężyny -40 i nie martwić się o ew kłopoty z "kombinowanym zawieszeniem"??
jak myślicie?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 24 lut 2013, 13:52

Golf jest za lekkim autem zeby pchac przednie zawieszenie z niego do duzo ciezszej 80tki. Mowie o przodzie.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 25 lut 2013, 18:19

Słonik pisze:Golf jest za lekkim autem zeby pchac przednie zawieszenie z niego do duzo ciezszej 80tki. Mowie o przodzie.
Najcięższy golf 3 waży w okolicach 1300 kg czyli podobnie co b4

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 25 lut 2013, 19:03

Skoti no wlasnie najciezszy to raz a dwa: sprawdz teraz jak wyglada nacisk na osie w przypadku obu samochodów ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 25 lut 2013, 19:16

Słonik pisze:Skoti no wlasnie najciezszy to raz a dwa: sprawdz teraz jak wyglada nacisk na osie w przypadku obu samochodów ;-)
Uśredniając (w zależności od wersji itp itd)
Audi 80;
VA: 900-1100 kg
HA: 850-950 kg

Golf III
VA: 760-930 kg
HA: 640-820 kg
Nie ma aż takiej tragedii :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl