[B3] Zawieszenie gwintowane
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Gwint do b3/b4 przód można ogarnąc samodzielnie na grubszych amorach i sprężynach do gwintu np z Golfa III (auta o podobnej wadze). Tył do B3 czy Coupe B3/B4 ośka spokojnie można wkładać od Golfa III. Sam sprawdziłem;)
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
a czy bez przerabiania przodu mozna wsadzic do b3 od golfa 3 ?
Moje OOOO - audi-b3-18-1988-r-t50676.html
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Nie no przód u nas jest nietypowy poprzez drążek kierowniczy. I tu już z innego raczej nie podejdzie.
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Osobiście przeróbki, żeby dospawać łapę do drążka kierowniczego bym się nie podjął... jeśli chodzi o przód to można spróbować w tym kierunku:
Natomiast tył z golfa w coupe:
Pozdrawiam!!
Natomiast tył z golfa w coupe:
Pozdrawiam!!
Coupe V8 projekt: viewtopic.php?t=15283
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
Forum:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL dużo kopci: https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/rano-po- ... t1615.html
Jest:
Audi A6 C5 2.5 tdi AKE Quattro !
nie wiem jak w coupe ( chodz podejrzewam że tak samo jak w Cabrio ) gwint z golfa pasuje tylko teoretycznie na tył . Bo już przy obniżeniu rzędu - 60 mamy około 1 cm skoku amortyzatora i efekt dobijania amora o budę. Sprawdzone na samym sobie
moja deskorolka - https://audi80.pl/audi-b4-cabrio-by- ... t23572.htm
Guys,now its the time to change springs and shocks, but i dont have money for a KW suspension,i read this topic and someone here did the DYI coilovers, do you know tha name of this guy and price for a work? I want it for my Coupe Quattro 20V 7A
also i am looking on this http://www.dispol.sklepna5.pl/towar/32/ ... -4szt.html but i am not suer,if it fits on coupe quattro.
also i am looking on this http://www.dispol.sklepna5.pl/towar/32/ ... -4szt.html but i am not suer,if it fits on coupe quattro.
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 89109.html
czyli da się wsadzić bez przeróbek gwint z linka na tył do coupe? :lol:
kusi mnie żeby to przetestować
miałem u siebie ori sportowy zawias(tak mi się przynajmniej wydaje), z przodu wymieniłem wkłady na Sachsa i jest tak jak było, za to tył poszedł w górę jak cholera i strasznie mnie to irytuje
wygląda jak klin
chociaż chyba lepiej wsadzić sprężyny -40 i nie martwić się o ew kłopoty z "kombinowanym zawieszeniem"??
jak myślicie?
czyli da się wsadzić bez przeróbek gwint z linka na tył do coupe? :lol:
kusi mnie żeby to przetestować
miałem u siebie ori sportowy zawias(tak mi się przynajmniej wydaje), z przodu wymieniłem wkłady na Sachsa i jest tak jak było, za to tył poszedł w górę jak cholera i strasznie mnie to irytuje
wygląda jak klin
chociaż chyba lepiej wsadzić sprężyny -40 i nie martwić się o ew kłopoty z "kombinowanym zawieszeniem"??
jak myślicie?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga