Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No to jesteśmy w domu z info dla potomnych:P hehe, tak myślałem czy to przypadkiem, nie jest tak, że musi być zainicjowane immo off, żeby mieć połączenie z ECU i na to wygląda, że tak jak Witku u Ciebie to jednak działa:)
[ Dodano: 2013-01-22, 00:38 ]
Czas na małe uzupełnienie info co z Audiną... więc pojawiły się dziury w przodzie dla lepszego ssania:P
Zamontowany lewarek do skrzyni:
Ściąłem dół silnika od strony skrzyni tak jak jest to w wersji manualnej w np S6:
Wziąłem się za przeróbkę lamp na soczewki, ale z tym akurat się aż tak nie śpieszę:
Przyszły mi nowe narzędzia do rozbiórki głowic, a musiałem się w nie zaopatrzyć z racji tego, że głowice jednak musiałem pozbawić zaworów aby oddać do planowania:
No i chyba najważniejsza rzecz ostatniego czasu
Do bezpiecznej jazdy potrzeba bezpiecznej gumy:D
Nowiutkie Toyo Proxes T1R 205/40/17 zagościły na Azev`ach:
A ponieważ czekam na dystanse i wiem, że na 99% będę musiał poszerzać nieco nadkola, wraz z kolegą Fanthom wymodziliśmy sobie taki sprzęcior:
Pozdrawiam!!!
[ Dodano: 2013-01-22, 00:38 ]
Czas na małe uzupełnienie info co z Audiną... więc pojawiły się dziury w przodzie dla lepszego ssania:P
Zamontowany lewarek do skrzyni:
Ściąłem dół silnika od strony skrzyni tak jak jest to w wersji manualnej w np S6:
Wziąłem się za przeróbkę lamp na soczewki, ale z tym akurat się aż tak nie śpieszę:
Przyszły mi nowe narzędzia do rozbiórki głowic, a musiałem się w nie zaopatrzyć z racji tego, że głowice jednak musiałem pozbawić zaworów aby oddać do planowania:
No i chyba najważniejsza rzecz ostatniego czasu
Do bezpiecznej jazdy potrzeba bezpiecznej gumy:D
Nowiutkie Toyo Proxes T1R 205/40/17 zagościły na Azev`ach:
A ponieważ czekam na dystanse i wiem, że na 99% będę musiał poszerzać nieco nadkola, wraz z kolegą Fanthom wymodziliśmy sobie taki sprzęcior:
Pozdrawiam!!!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Witek jeszcze sterownika nie ogarnąłem bo czekam na info do kogo to wysłać, jak tylko będzie zrobiony to będę się z Tobą kontaktował:)
PS pojutrze odbieram głowice z planowania, i biorę się za docieranie i testy szczelności:)
[ Dodano: 2013-01-27, 12:26 ]
No to ruszamy grubo z robotą. Głowice odebrane, mocowanie do filtra oleju również, no i przyszły mi dystanse, z których jestem bardzooo zadowolony:D 4x20mm przykręcane i najważniejsze, że stalowe:)
Na termometrze za oknem +1st C więc lecę na garaż:D
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2013-02-11, 18:26 ]
Dawno nic nie uzupełniałem, ale prace trwają i mają się w dobrą stronę:D
Po coraz to dokładniejszych przymiarkach silnika ze skrzynią, musiałem się pozbyć paru elementów konstrukcji:
Na początek wyleciał procon ten, ale jak widać na zdjęciu powyżej nie obeszło się też bez modyfikacji kanału, aby drążki od 01E normalnie weszły... fakt, że w późniejszym czasie czeka mnie jeszcze ich skrócenie o jakieś 20-25mm
No, ale skoro śniegu nie ma, to trzeba było złożyć zawieszenie i wystawić w końcu audine na świeże powietrze:D Przy składaniu zawiechy nie obeszło się też bez niespodzianek:
Musiałem też nieco zmodyfikować dystanse na tył, ale sądzę, że będzie dobrze:D
Ogólnie zadowolony jestem bardzo z gwintu, ustawiłem tył na ok 15mm od opony i tak mi w sumie wystarczy. na przód zamówiłem niższe płaskie talerzyki do gwintu, to też zejdzie jeszcze niżej, choć na chwilę obecną nie wiem nadal jak usiądzie pod pełnym ciężarem...
Chciałbym jeszcze podziękować koledze Ross za niespodziewany prezent:
DZIĘKUJĘ
W najbliższym czasie zajmuję się konkretnym posadzeniem silnika ze skrzynią tak jak być powinno, może uda się też gdzieś wyczarować adaptery do Brembo, no i muszę dokończyć składanie głowic:)
Pozdrawiam!!
[ Dodano: 2013-02-13, 18:17 ]
Przyszły już niższe talerzyki do przedniego gwintu, różnica w wysokości to na starcie ok 10-12mm:D
No i wziąłem się za zrobienie dolotu, bo przyszła mi już obudowa (dzięki Witek88 <kufel>!!)
a wygląda to mniej więcej tak:
Dolot jest teraz jak widać bezpośrednio z nadkola i tak docelowo pozostanie na dłuższy czas:)
PS pojutrze odbieram głowice z planowania, i biorę się za docieranie i testy szczelności:)
[ Dodano: 2013-01-27, 12:26 ]
No to ruszamy grubo z robotą. Głowice odebrane, mocowanie do filtra oleju również, no i przyszły mi dystanse, z których jestem bardzooo zadowolony:D 4x20mm przykręcane i najważniejsze, że stalowe:)
Na termometrze za oknem +1st C więc lecę na garaż:D
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2013-02-11, 18:26 ]
Dawno nic nie uzupełniałem, ale prace trwają i mają się w dobrą stronę:D
Po coraz to dokładniejszych przymiarkach silnika ze skrzynią, musiałem się pozbyć paru elementów konstrukcji:
Na początek wyleciał procon ten, ale jak widać na zdjęciu powyżej nie obeszło się też bez modyfikacji kanału, aby drążki od 01E normalnie weszły... fakt, że w późniejszym czasie czeka mnie jeszcze ich skrócenie o jakieś 20-25mm
No, ale skoro śniegu nie ma, to trzeba było złożyć zawieszenie i wystawić w końcu audine na świeże powietrze:D Przy składaniu zawiechy nie obeszło się też bez niespodzianek:
Musiałem też nieco zmodyfikować dystanse na tył, ale sądzę, że będzie dobrze:D
Ogólnie zadowolony jestem bardzo z gwintu, ustawiłem tył na ok 15mm od opony i tak mi w sumie wystarczy. na przód zamówiłem niższe płaskie talerzyki do gwintu, to też zejdzie jeszcze niżej, choć na chwilę obecną nie wiem nadal jak usiądzie pod pełnym ciężarem...
Chciałbym jeszcze podziękować koledze Ross za niespodziewany prezent:
DZIĘKUJĘ
W najbliższym czasie zajmuję się konkretnym posadzeniem silnika ze skrzynią tak jak być powinno, może uda się też gdzieś wyczarować adaptery do Brembo, no i muszę dokończyć składanie głowic:)
Pozdrawiam!!
[ Dodano: 2013-02-13, 18:17 ]
Przyszły już niższe talerzyki do przedniego gwintu, różnica w wysokości to na starcie ok 10-12mm:D
No i wziąłem się za zrobienie dolotu, bo przyszła mi już obudowa (dzięki Witek88 <kufel>!!)
a wygląda to mniej więcej tak:
Dolot jest teraz jak widać bezpośrednio z nadkola i tak docelowo pozostanie na dłuższy czas:)
Tego nie kumam ?? Może dlatego że masz B3?? Czyli Coupe. Ale u mnie weszło beż najmniejszych przeróbek. Może B4 sedan/Avant jednak ma bliżej do A4 z podłogą.vigo1984sz pisze:jak widać na zdjęciu powyżej nie obeszło się też bez modyfikacji kanału, aby drążki od 01E normalnie weszły...
Działaj :mrgreen:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Trzeba trochę przyspieszyć z pracami bo serio do lata się nie wyrobię...
zmieniłem talerzyki w przednim zawieszeniu na płaskie tak aby lepiej się całość opierała tzn większą powierzchnią do górnego łożyska no i zarazem wyszło to nieco niżej:
Ku mojemu zaskoczeniu została mi dosłana brakująca sprężyna do zamówionego zespołu pedałów:
Oczyściłem cały drążek od biegów no i skróciłem na próbę lewarki według zaleceń Chmiela;)
No i wziąłem w swoje ręce sprawcę całego zamieszania z kodowaniem skrzyni automat/manual:)
Aktualnie ostro walczę z dopasowaniem łap do skrzyni po skróceniu lewarków, jednak jak już to nieraz bywało... kolorowo to nie jest:P
Pozdrawiam!
zmieniłem talerzyki w przednim zawieszeniu na płaskie tak aby lepiej się całość opierała tzn większą powierzchnią do górnego łożyska no i zarazem wyszło to nieco niżej:
Ku mojemu zaskoczeniu została mi dosłana brakująca sprężyna do zamówionego zespołu pedałów:
Oczyściłem cały drążek od biegów no i skróciłem na próbę lewarki według zaleceń Chmiela;)
No i wziąłem w swoje ręce sprawcę całego zamieszania z kodowaniem skrzyni automat/manual:)
Aktualnie ostro walczę z dopasowaniem łap do skrzyni po skróceniu lewarków, jednak jak już to nieraz bywało... kolorowo to nie jest:P
Pozdrawiam!