[c4 , b4 ABK] wysokie obroty biegu jałowego
[c4 , b4 ABK] wysokie obroty biegu jałowego
jak w temacie obroty na podczas jazdy potrafią utrzymywać się po wrzuceniu na luz na poziomie około 2000 spadają na 1600-1400 później na 1200 i tak się utrzymują dopiero później spadają na około 900 wszystko na rozgrzanym silniku
biorę w pierwszej kolejności pod uwagę niebieski czujnik
w drugiej kolejności czujnik położenia przepustnicy
jakie jest wasze zdanie?
biorę w pierwszej kolejności pod uwagę niebieski czujnik
w drugiej kolejności czujnik położenia przepustnicy
jakie jest wasze zdanie?
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
Zaznaczony na zdjęciu:
https://audi80.pl/80-b4-20e-abk-siln ... t73103.htm
https://audi80.pl/80-b4-20e-abk-siln ... t73103.htm
Sprawdź zawór biegu jałowego, który jest odpowiedzialny za utrzymywanie odpowiednich obrotów na biegu jałowym.jakie jest wasze zdanie?
Po wyczyszczeniu zaworu problem powinien zniknąć. Nie używaj do czyszczenia zaworu wody, której pozostałości mogą zamarznąć po wystąpieniu mrozów. Najlepiej nadaje się benzyna ekstrakcyjna.
sylwester28ET pisze:Zaznaczony na zdjęciu:
https://audi80.pl/80-b4-20e-abk-siln ... t73103.htm
paw1131 pisze:Sprawdź zawór biegu jałowego, który jest odpowiedzialny za utrzymywanie odpowiednich obrotów na biegu jałowym.jakie jest wasze zdanie?
Po wyczyszczeniu zaworu problem powinien zniknąć. Nie używaj do czyszczenia zaworu wody, której pozostałości mogą zamarznąć po wystąpieniu mrozów. Najlepiej nadaje się benzyna ekstrakcyjna.
tak szczerze to gdyby odpowiedź padła sprawdź silniczek krokowy to bym nie zadawał pytania gdzie on jest :lol:
a tak na marginesie to w C4 z ABK krokowiec jest w obudowie filtra powietrza
przyczyną problemuopisanego w temacie będzie na 99% niebieski
jak wymienię i będzie OK w 100% to napiszę
dzięki za pomoc