Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[c4 , b4 ABK] wysokie obroty biegu jałowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

[c4 , b4 ABK] wysokie obroty biegu jałowego

Post autor: LUPO » 11 lut 2013, 22:24

jak w temacie obroty na podczas jazdy potrafią utrzymywać się po wrzuceniu na luz na poziomie około 2000 spadają na 1600-1400 później na 1200 i tak się utrzymują dopiero później spadają na około 900 wszystko na rozgrzanym silniku
biorę w pierwszej kolejności pod uwagę niebieski czujnik
w drugiej kolejności czujnik położenia przepustnicy

jakie jest wasze zdanie?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 lut 2013, 07:09

No możesz spróbować go wymienić ja miałem troszkę podobne objawy i wymiana niebieskiego pomogła co prawda jeszcze czasami się zdarza ale rzadko i tylko na zimnym. A zawór biegi jałowego czyściłeś :?:

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 12 lut 2013, 10:50

PieterB pisze: A zawór biegi jałowego czyściłeś :?:
tak szczerze to gdzie on się znajduje?

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 12 lut 2013, 16:25


Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 12 lut 2013, 22:02

jakie jest wasze zdanie?
Sprawdź zawór biegu jałowego, który jest odpowiedzialny za utrzymywanie odpowiednich obrotów na biegu jałowym.

Po wyczyszczeniu zaworu problem powinien zniknąć. Nie używaj do czyszczenia zaworu wody, której pozostałości mogą zamarznąć po wystąpieniu mrozów. Najlepiej nadaje się benzyna ekstrakcyjna.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 13 lut 2013, 21:37

sylwester28ET pisze:Zaznaczony na zdjęciu:
:arrow: https://audi80.pl/80-b4-20e-abk-siln ... t73103.htm
paw1131 pisze:
jakie jest wasze zdanie?
Sprawdź zawór biegu jałowego, który jest odpowiedzialny za utrzymywanie odpowiednich obrotów na biegu jałowym.

Po wyczyszczeniu zaworu problem powinien zniknąć. Nie używaj do czyszczenia zaworu wody, której pozostałości mogą zamarznąć po wystąpieniu mrozów. Najlepiej nadaje się benzyna ekstrakcyjna.


tak szczerze to gdyby odpowiedź padła sprawdź silniczek krokowy to bym nie zadawał pytania gdzie on jest :lol:
a tak na marginesie to w C4 z ABK krokowiec jest w obudowie filtra powietrza
przyczyną problemuopisanego w temacie będzie na 99% niebieski
jak wymienię i będzie OK w 100% to napiszę
dzięki za pomoc ;-)

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 13 lut 2013, 22:25

LUPO pisze:przyczyną problemuopisanego w temacie będzie na 99% niebieski
jak wymienię i będzie OK w 100% to napiszę
A więc sprawdzałeś rezystancję termistora i nie mieścił się w przedziałach?

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 14 lut 2013, 14:46

paw1131 pisze:
LUPO pisze:przyczyną problemuopisanego w temacie będzie na 99% niebieski
jak wymienię i będzie OK w 100% to napiszę
A więc sprawdzałeś rezystancję termistora i nie mieścił się w przedziałach?
nie
wystarczyło go odłączyć i silnik zaczął pracować poprawnie

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 14 lut 2013, 18:26

nie
wystarczyło go odłączyć i silnik zaczął pracować poprawnie
Engine control unit pobrał standardowe ustawienia z komputera, dlatego było okej.

W takim razie wymień NTC i po problemie.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 15 lut 2013, 23:46

czujnik wymieniony i wszystko wróciło do normy

[ Dodano: 2013-02-22, 22:55 ]
panowie wracam do tematu jednak to nie do końca to
dalej obroty utrzymują się w okolicach 1200-1400

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl