[80 b4 1,9tdi 1z]-- problem z turbina!
[80 b4 1,9tdi 1z]-- problem z turbina!
Przy wchodzeniu na obroty 2000 nie daje mocy turbina. przy rozpedzeniu auta do 130km/h czuc brak mocy, silnik przyhamowuje.dlaczego tak sie dzieje? W TURBINIE POJAWIL SIE TEZ OLEJ....
Ostatnio zmieniony 06 lis 2007, 21:26 przez DAREK39, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Najprościej by było podjechać pod kompa i zrobić badanie na V.A.G. Jeśli faktycznie auto nie ma mocy (na to wychodzi z tego co piszesz bo u mnie przy 130 to zabawa się zaczyna a mam słabszy motorek od twojego) to komputer powinien wykryć błędy i wtedy będziesz już miał jasność co jest nie tak.
Chciałem podać koledze jakiś link odnośnie powiązanego tematu, ale szczerze mówiąc nie wiedziałem co wybrac bo za dużo tego było. W opcji szukaj wpisz: Zawór N75, albo brak mocy. Wszytsko będzie tam dokładnie opisane.
Chciałem podać koledze jakiś link odnośnie powiązanego tematu, ale szczerze mówiąc nie wiedziałem co wybrac bo za dużo tego było. W opcji szukaj wpisz: Zawór N75, albo brak mocy. Wszytsko będzie tam dokładnie opisane.
dołacze sie do tematu
wydaje mi sie ze turbinka juz zaczyna padac autko prawie 230 tys.km. z czego 25 tys w moich rekach
zaczne od tego ze jak silnik jest jeszcze zimny(jakies 2-3min po odpaleniu) to przy przyspieszaniu słysze gwizd turbiny jak sie nagrzeje silnik to juz tego nie słychac.
kolejna sprawa to taka ze reko nie moge ruszyc zaworu upustowego turbiny wychodziło by na to ze turbina juz nie przeładowuje i zawór sie nie otwiera bo sadza go przyblokowała
turbo napewno jeszcze cos ładuje bo jak scisne wąz przy kolektorze ssacym i da sie mu obroty to czuc ze weze twardnieja.
pytanie co mozna z tym zrobic szukac nowej turbawki? autko wczesniejszej generacji z przepływko bosha wiec logów raczej nie da rady zrobic bo jest tylko gr 000
jesli ktos cos wie to prosze o pomoc
bede starał sie byc na spociku 11.11o 11 wiec moze ktos bedzie mi w stanie pomoc
pozdrawiam
wydaje mi sie ze turbinka juz zaczyna padac autko prawie 230 tys.km. z czego 25 tys w moich rekach
zaczne od tego ze jak silnik jest jeszcze zimny(jakies 2-3min po odpaleniu) to przy przyspieszaniu słysze gwizd turbiny jak sie nagrzeje silnik to juz tego nie słychac.
kolejna sprawa to taka ze reko nie moge ruszyc zaworu upustowego turbiny wychodziło by na to ze turbina juz nie przeładowuje i zawór sie nie otwiera bo sadza go przyblokowała
turbo napewno jeszcze cos ładuje bo jak scisne wąz przy kolektorze ssacym i da sie mu obroty to czuc ze weze twardnieja.
pytanie co mozna z tym zrobic szukac nowej turbawki? autko wczesniejszej generacji z przepływko bosha wiec logów raczej nie da rady zrobic bo jest tylko gr 000
jesli ktos cos wie to prosze o pomoc
bede starał sie byc na spociku 11.11o 11 wiec moze ktos bedzie mi w stanie pomoc
pozdrawiam
zwarcia w instalacji n75 i czujnika temp.
Witam rowniez mam problem z zaworkiem n75 wymienilem na nowy podpielem sie w serwisie pod kts-a i wykryl mi 2 bledy ktorych nie mozna skasowac zaworu cisnienia doladowania n75 zwarcie do masy oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego zwarcie do plusa przedzwonilem kable i nie widac zadnego uszkodzenia. zawor nie cyka jak odepne przewod cisnieniowy od gruszki to auto zbiera sie o wiele lepiej wszystkie przewody szczelne podcisnieniowe wymienilem.czy przyczyna moze byc sterownik silnika?co robic?