Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Schemat dodadkowych zegarów s2

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

[All] Schemat dodadkowych zegarów s2

Post autor: KoralB3 » 15 lut 2013, 10:50

Witam potrzebuje schemat podłączenia dodatkowych zegarów od s2 czyli tych z białymi tarczami na jednej płytce. Nie chodzi mi o sam rozpis kabli tylko schemat
Ostatnio zmieniony 16 lut 2013, 10:31 przez KoralB3, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 lut 2013, 20:30

3 - Do Masy
6 - Podlaczasz Do + Przez Stacyjke (czyli tzw. zaplon) - Moze To Byc Bezpiecznik 12
2 - Do Czujnika Cisnienia Oleju
5 - Do Czujnika Temperatury Oleju
4 - Pod Bezpiecznik 14, Napiecie Pojawi Sie Kiedy Włączysz Światla
1 - Podlaczasz Do Podswietlania Zapalniczki (jezeli jest z regulacja) lub Podswietlania Nagrzewnicy - Czegos Co Jest z Regulacja Podswietlania."

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 16 lut 2013, 13:18

aldi, dzięki wielkie ! Może to przenieście gdzieś w dział żeby nie szukać potem :)

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 06 sty 2014, 12:44

aldi pisze:3 - Do Masy
6 - Podlaczasz Do + Przez Stacyjke (czyli tzw. zaplon) - Moze To Byc Bezpiecznik 12
4 - Pod Bezpiecznik 14, Napiecie Pojawi Sie Kiedy Włączysz Światla
"
Panowie,
rezam własnie zegary i zostałymi te 2 kable...nie wiem jak wy wychodzicie po skrzynke z bezpiecznikami i nawet nie bede drążył
te kable mająkolor czarno-niebieski , ktory wystepuje w niebieskiej kostce pod kierownicą...mogę się do niego wpiąć?jeslikolory kabli są takie same to zawsze odpowiadająza to samo?
proszę o pilną odpowiedz

[ Dodano: 2014-01-06, 12:47 ]
ten czarno niebieski to numer 4

zostajemi jeszcze numer 6 szaro brązowy i jego nie wiem gdzie wpiąć...poza tym ze pod bezpiecznik 12 ale nie da się jakośw tekostki pod kierownicą?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 sty 2014, 12:57

Rychu82 pisze:czarno-niebieski
masz w kostkach przycisków nad radiem albo to jest zasilanie z lampki schowka. Ale jak plus po światłach to lampka schowka.
A czarno niebieski na przyciskach to chyba plus po zapłonie jest.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 06 sty 2014, 13:01

Ewentualnie wpiac sie przy pinach w liczniku w zoltej kostce

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 06 sty 2014, 14:16

dziekiPanowie,faktycznie ten czarno niebieski jest przeciez przy przyciskach wszystkich.
a to zasilanie po stacyjce nie da sięjakoś znalezc łatwiej...na przykład kolor kostki i kolor kabla.
mam deche na zewnatrz auta wiec cala instalacja na wierzchu...moge sie wpiac we wszystko...tylko nie wiem dokladnie ktory to prad po stacyjce....

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 sty 2014, 14:39

Rychu82 pisze:tylko nie wiem dokladnie ktory to prad po stacyjce....
Na właśnie czarno-niebieski to plus po stacyjce. Nawet jest podłączony pod bezpiecznik 12 jak w oryginale. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig35.pdf

A bezpiecznik 14 to oświetlenie schowka, tablicy rejestracyjnej i komory silnika.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 06 sty 2014, 15:02

czarno niebieski to umnie numer 4 z numeracji kostki powyzej..napisane ze to plus od swiatel i tak by mi pasowalo bo takie tez sa przewody przy wszystkich przyciskach ktore odpowiadaj za ich podswietlanie a ten schematco wkleilesmowi cos innego

ale miks ...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 sty 2014, 15:08

Ty masz te nowsze zegary z B4? Może źle piny liczysz, zobacz na schemacie do którego dałem link, czarno niebieski jest pod pinem 6 a pod 4 jest szaro-brązowy.

kubica20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 lip 2014, 16:14
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: kubica20 » 17 sie 2015, 20:19

Witam podepnę się pod temat. Kiedyś zakupiłem dodatkowe zegary do b4 i dziś chciałem ich podłączyć tzn. bez temp. oleju i ciśnienia, sam woltomierz. Nie posiadam wiązki więc postanowiłem sobie dorobic według schematu wyżej. Podałem mase na pin 3 i + na pin 4 to woltomierz pokazuje napięcie. Chciałem podłączyć podświetlenie zegarów, w tym celu masa zostawiłem przy pinie 3 a + dałem na pin 6 i nic zero podświetlenia. Proszę o poradę bo może coś żle robię??

Mariusz.D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 19 maja 2018, 17:25

Post autor: Mariusz.D » 16 gru 2018, 14:25

Odświeże temat. Zegary podłączyłem wrdług schematu i działają dopiero jak się włączy światła.
Voltomierz pokazuje 14 v (nie za dużo? ) czemu podłączamy kabel po światłach? Mamy przecież podłączony pod światła z regulacją

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 gru 2018, 14:32

Mariusz.D pisze:Mamy przecież podłączony pod światła z regulacją
Bo tam jest "wtórnik" napięcia aby nie obciążać potencjometru . Po prostu czyta jakie jest napięcie na liczniku i wykorzystując ten nieregulowany plus odwzorowuje na potrzeby dodatkowych żarówek.

[ Dodano: 2018-12-16, 14:32 ]
Mariusz.D pisze:Voltomierz pokazuje 14 v (nie za dużo? )
Na zgaszonym tyle pokazuje?

Mariusz.D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 19 maja 2018, 17:25

Post autor: Mariusz.D » 16 gru 2018, 14:43

Ok .Ale dlaczego wskaźniki leżą po zapłonie?
14 v wskazuje na odpalonym .
Może pin 4 (po światłach) zmostkować z pinem 6 (po zapłonie)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 gru 2018, 14:58

Nawet woltomierz leży?
Jak te piny zmostkujesz mając podłączone pod światła i zapłon to będzie się zapalać światło po włączeniu zapłonu będą światła starowała oraz po włączeniu świateł będzie zapłon się włączał (do momentu aż nie spali się bezpiecznik od świateł albo kabel).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl