[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
Sprawdź cały dolot, filtr powietrza i doprowadzenie powietrza z okolic lampy bo może tam coś go zatkało (szmata, woreczek foliowy).
Masę powietrza na przepływomierzu masz bardzo niską. Myślę też, że zawór EGR może jest niedomknięty. Zaślep rurkę doprowadzającą spaliny metalową blaszką (najlepiej miedzianą) i zobacz wtedy czy się poprawi.
Masę powietrza na przepływomierzu masz bardzo niską. Myślę też, że zawór EGR może jest niedomknięty. Zaślep rurkę doprowadzającą spaliny metalową blaszką (najlepiej miedzianą) i zobacz wtedy czy się poprawi.
Witam
Proszę o analize logów
Autko trochę przymula i pali ok 8-9 l/100km czy da sie coś z tym zrobić??
Audi 80 1Z automat '94
link do galerii z logów
http://imageshack.us/g/1/9985896/
Pozdrawiam i Dzięki za pomoc
Proszę o analize logów
Autko trochę przymula i pali ok 8-9 l/100km czy da sie coś z tym zrobić??
Audi 80 1Z automat '94
link do galerii z logów
http://imageshack.us/g/1/9985896/
Pozdrawiam i Dzięki za pomoc
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Witam
Opisywana wcześniej Octavia kolegi z motorem ASV ma już wyremontowaną turbinę. Po remoncie jednak jest problem z dźwiękiem, jak wydaje ta turbina - przy przyspieszaniu gwizd jest bardzo słyszalny, aż trudno uwierzyć, że po kapitalnej naprawie działa tak głośno. Może to jakaś nieszczelność w układzie dolotowym?
Poniżej zamieszczam logi dynamiczne z grup 003 i 011 - prośba do kolegów o zdiagnozowanie problemu - według mnie ta turbina nie działa poprawnie.
Log (0 - 003)
Log (0 - 011)
Opisywana wcześniej Octavia kolegi z motorem ASV ma już wyremontowaną turbinę. Po remoncie jednak jest problem z dźwiękiem, jak wydaje ta turbina - przy przyspieszaniu gwizd jest bardzo słyszalny, aż trudno uwierzyć, że po kapitalnej naprawie działa tak głośno. Może to jakaś nieszczelność w układzie dolotowym?
Poniżej zamieszczam logi dynamiczne z grup 003 i 011 - prośba do kolegów o zdiagnozowanie problemu - według mnie ta turbina nie działa poprawnie.
Log (0 - 003)
Log (0 - 011)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ewidentnie przeładowuje ...jak kierownice chodzą bez zacięć ,to wężyki n75 do sprawdzenia i sam n75 ...Gruszkę też warto sprawdzić ,bo w silnikach umieszczonych poprzecznie lubią łapać wilgoć i korodować...Odgłosy wydawane przez turbinę ,raczej nie mają z tym związkuSagitari pisze:zamieszczam logi dynamiczne z grup 003 i 011 - prośba do kolegów o zdiagnozowanie problemu - według mnie ta turbina nie działa poprawnie.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witam. Był dziś pacjent 1Z z potencjometrem na vagu z błędem 541 Potencjometr mechanizmu wyznacz. dawki paliwa - G99
czy to oznaka ze pada nastawnik :?:
Auto cieżko pali lub nawet nie chce zapalić i troche samostartu trzeba wpuścic zeby zapaliło, Kąt i dawka w porządku, powietrza nie ma w paliwie. Podejrzewam , ze moze rozrzad nie zgrywa sie równo i może cieżko palić
czy to oznaka ze pada nastawnik :?:
Auto cieżko pali lub nawet nie chce zapalić i troche samostartu trzeba wpuścic zeby zapaliło, Kąt i dawka w porządku, powietrza nie ma w paliwie. Podejrzewam , ze moze rozrzad nie zgrywa sie równo i może cieżko palić
Ostatnio zmieniony 16 lut 2013, 12:18 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na pewno to nie rozrząd 8-) Nie dość że ksiązkowe objawy padającego nastawnika ,to nawet staruszek komp to zauważył ,choć zbyt bystry nie jest przyczyna podana jak na tacy :mrgreen: wytarty potencjometr ,jak zauważył axellKrzysiek 84 pisze:pacjent 1Z z potencjometrem na vagu z błędem 541 Potencjometr mechanizmu wyznacz. dawki paliwa - G99
czy to oznaka ze pada nastawnik :?:
Auto cieżko pali lub nawet nie chce zapalić i troche samostartu trzeba wpuścic zeby zapaliło, Kąt i dawka w porządku, powietrza nie ma w paliwie. Podejrzewam , ze moze rozrzad nie zgrywa sie równo i może cieżko palić
Witam. Mam problem z ustawieniem konta wtrysku, niestety vag-com 409 z którego kożystam umożliwia tylko zczytanie błędów. Do grupy 000 niemogę wejść, proszę o wyrozumiałość i o wysłanie pewnego programu vag com na meila marekrobo@o2.pl
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko