[tdi avant tdi 1z ] centrowanie koło prawe wiesz więcej
[tdi 1z avant] centrowanie prawe koło ważne
dzięki za informacje jest tak ,że lewa strona ma po 5 cm i jest ok a prawa 3-7 cm przesunięte do drzwi można to regulować jeszcze sankami jeśli z lewej jest ok czy nieprzesune tej strony i jeszcze jedno sworznie powinny być wygięte do tyłu to jest do strony drzwi tak powinno być i jeszcze jedno czy sworzeń ma taki zakres regulacji to jest 2 cm
prosze i informacje
prosze i informacje
[tdi 1z avant] centrowanie koło prawe
dzięki za zainteresowanie
problem zansz więc do żeczy
problem chyba pojawił się po wymianie wkładów amorów i odbojów
wszystko wiesz jak rozkręcone i wtedy gośc zasugerował ,że fura nie jest tak do końca bezwypadkowa bo po prawej stronie niebyło orginalnych śrób
potem kontakt z krawężnikiem prawa strona wygięta sruba rzymska i kireownica przestawiona ,ustawiona geometria choś jeden gośc niemógł ustawić kontów bo zabrakło regulacji na sworzniu wachacz ustawił do jazdy na wprost inny ustawił konty i zbierzność ale ściąga w prawo i kierownica terz pochylona w prawo ,do tego jest jeszcze dziwny dzwięk z zawieszenia przy mocnym skręcie tak jakby coś przeskakiwało albo wwskakiwało na miejsce teraz doszło jeszcze trafiona poduszka prawa pod amorem i kolejna żecz to ta sruba rowkowa co trzyma gniazdo amora prawa jest mniej dokręcona niżlewa gdzie jest wszystko ok
wymieniłem to co napisałem i nić mam jeszcze jedno pytanie bo tego niemierzyłem jaśli to sanki są krzywe teoretycznie o te nieszczęsne 2 cm to jakim cudem można je było zamontować ponownie po wynianie tuleji troszke tego niekumam
pozdrawiam
problem zansz więc do żeczy
problem chyba pojawił się po wymianie wkładów amorów i odbojów
wszystko wiesz jak rozkręcone i wtedy gośc zasugerował ,że fura nie jest tak do końca bezwypadkowa bo po prawej stronie niebyło orginalnych śrób
potem kontakt z krawężnikiem prawa strona wygięta sruba rzymska i kireownica przestawiona ,ustawiona geometria choś jeden gośc niemógł ustawić kontów bo zabrakło regulacji na sworzniu wachacz ustawił do jazdy na wprost inny ustawił konty i zbierzność ale ściąga w prawo i kierownica terz pochylona w prawo ,do tego jest jeszcze dziwny dzwięk z zawieszenia przy mocnym skręcie tak jakby coś przeskakiwało albo wwskakiwało na miejsce teraz doszło jeszcze trafiona poduszka prawa pod amorem i kolejna żecz to ta sruba rowkowa co trzyma gniazdo amora prawa jest mniej dokręcona niżlewa gdzie jest wszystko ok
wymieniłem to co napisałem i nić mam jeszcze jedno pytanie bo tego niemierzyłem jaśli to sanki są krzywe teoretycznie o te nieszczęsne 2 cm to jakim cudem można je było zamontować ponownie po wynianie tuleji troszke tego niekumam
pozdrawiam
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
kriskross pisze: kontakt z krawężnikiem prawa strona
A widzisz...skoro wymieniłeś już wszystko, to teraz przyjrzyj się amortyzatorowi, lub zwrotnicy w miejscu mocowania amora, ale obstawiam to pierwsze.kriskross pisze:wymieniłem to co napisałem i nić
Sanki wcale nie musiały się skrócić, mogło wypaczyć same gniazda wahacza. Aby się upewnić, że tu jest wszystko ok, zmierz odległość pomiędzy końcem wahacza (tam gdzie zamontowany jest sworzeń), a nadwoziem.kriskross pisze:jaśli to sanki są krzywe teoretycznie o te nieszczęsne 2 cm to jakim cudem można je było zamontować ponownie po wynianie tuleji
[tdi 1z avant] centrowanie
piszesz o tym ,że może być krzywy amortyzator lub mocowanie zwrotnicy
plus trafiona poduszka amora i to może miec taki skutek jak przesunięte koło
w takim przypadku można coś ztym robić
wymiana macpersona czy zwrotnicy na niepogiętą ,jak to mechanik rozłorzy to dopiero będę wiedział za kilka dni
mam pytanie jaki wymiar powinny być przy pomiarze tej doległóści między madwoziem i wachaczem
pozdrawiam serdecznie
plus trafiona poduszka amora i to może miec taki skutek jak przesunięte koło
w takim przypadku można coś ztym robić
wymiana macpersona czy zwrotnicy na niepogiętą ,jak to mechanik rozłorzy to dopiero będę wiedział za kilka dni
mam pytanie jaki wymiar powinny być przy pomiarze tej doległóści między madwoziem i wachaczem
pozdrawiam serdecznie
wczoraj zmieniłem poduszki i niestety nic to niedało koło dalej cofnięte
amor prosty , awrotnica niewiem bo jak to sprawdzić jest jakaś metoda
dzisiaj gośc ustawił geometrie i wyszło ,że fura jest chyba jednak walnięta udało się troche przesunąc koło do przodu jakieś może 1 cm ,ustawił tak ,że opon niebędzie zrzerało ,ale ściąga troche na prawo mam taki pomysł może wstawie drugi lewy sworzeń to się przesunie
co to jeszcze moge zrobić z tym fantem bo już brakuje pomysłu
i mam jeszcze jedno pytanie przy mocnym skręcie niezawsz pojawia się metaliczny dzwięk sz lewej strony tak jakby coś tak jak sprężyna strzeliło
amor prosty , awrotnica niewiem bo jak to sprawdzić jest jakaś metoda
dzisiaj gośc ustawił geometrie i wyszło ,że fura jest chyba jednak walnięta udało się troche przesunąc koło do przodu jakieś może 1 cm ,ustawił tak ,że opon niebędzie zrzerało ,ale ściąga troche na prawo mam taki pomysł może wstawie drugi lewy sworzeń to się przesunie
co to jeszcze moge zrobić z tym fantem bo już brakuje pomysłu
i mam jeszcze jedno pytanie przy mocnym skręcie niezawsz pojawia się metaliczny dzwięk sz lewej strony tak jakby coś tak jak sprężyna strzeliło
Ostatnio zmieniony 25 lis 2012, 13:01 przez kriskross, łącznie zmieniany 1 raz.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Po uderzeniu w krawężnik?kriskross pisze:gośc ustawił geometrie i wyszło ,że fura jest chyba jednak walnięta
Mierzyłeś te wahacze? Zwrotnice można pomierzyć tak samo.
Prawdopodobnie sprężyna przeskakuje w gnieździe. Coś jest źle poskładane, albo krzywe.i mam jeszcze jedno pytanie przy mocnym skręcie niezawsz pojawia się metaliczny dzwięk sz lewej strony tak jakby coś tak jak sprężyna strzeliło
[tdi 1z avant] centrowanie prawa strona
witam dzisiaj znalazłem czs na pare spraw ,pod autem
pomierzyłem wachacze z lewej dobrej 36 cm , z prawej 34,5 cm troszke sie poprawiło dalej zdjełem osłone bo trzeba było troszke odświerzyć pod spodem i znalazłem coś takiego
co chyba jest przyczyną mojego kłopotu troszke mnie to przeraźiło co zobaczyłem i bardzo prosze o max informacji co z tym fantem zrobic i czy jest nadzieja dla mojej audiki bo to naprawde fajne auto
pozdrawiam
pomierzyłem wachacze z lewej dobrej 36 cm , z prawej 34,5 cm troszke sie poprawiło dalej zdjełem osłone bo trzeba było troszke odświerzyć pod spodem i znalazłem coś takiego
co chyba jest przyczyną mojego kłopotu troszke mnie to przeraźiło co zobaczyłem i bardzo prosze o max informacji co z tym fantem zrobic i czy jest nadzieja dla mojej audiki bo to naprawde fajne auto
pozdrawiam
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Hmm... wygląda jakby drążek od holowania auta zapierał się o IC?? Powiem szczerz że nigdy nie zwróciłem uwagi na 80 TDI od strony podwozia.
Co do samej podłużnicy to pocieszę Cię, że już nie raz widziałem bezwypadkową 80-tkę i też korodowało w tym miejscu na zgrzewie blach. Szczególnie jak nie była założona osłona pod silnik. Ale mimo wszystko lepiej coś z tym zrób przed zimą.
Co do samej podłużnicy to pocieszę Cię, że już nie raz widziałem bezwypadkową 80-tkę i też korodowało w tym miejscu na zgrzewie blach. Szczególnie jak nie była założona osłona pod silnik. Ale mimo wszystko lepiej coś z tym zrób przed zimą.