Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[80 B4 1.9 TDI] Grupa 000 Vag-com

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

[80 B4 1.9 TDI] Grupa 000 Vag-com

Post autor: M4teusz » 16 lut 2013, 20:55

Może ktoś zerknąć na grupę 000 z mojego 1Z? Wydaję mi się że kąt wtrysku się nie mieści w normie... i teraz pytanie jedni twierdzą że kąt zmienia się obracając całą pompą, a drudzy że samym nastawnikiem (lewo-prawo) a więc jak? <piwo>
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6e ... 50699.html

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 16 lut 2013, 21:26

Aby zmienić kąt wtrysku należy przestawić całą pompę popuszcza sie 4 śruby i przestawia się ją w prawo albo lewo
Nastawnik służy do regulacji dawki paliwa i tyle
Kąt musisz sobie poprawić bo jest za duży powinno być około 55

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lut 2013, 22:05

Tu masz taka instrukcje z obrazkami http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
dawka 12 moze byc, chociaż zbiera sie dobrze :mrgreen:
Pompe zbliżasz do silnika lub odsuwasz, jak masz wprawy troche to mozna ustawiac na pracujacym silniku.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lut 2013, 23:13

M4teusz pisze:Może ktoś zerknąć na grupę 000 z mojego 1Z? Wydaję mi się że kąt wtrysku się nie mieści w normie...
Za wczesny, i sprawdza się w BS ,a nie w MB
M4teusz pisze:teraz pytanie jedni twierdzą że kąt zmienia się obracając całą pompą, a drudzy że samym nastawnikiem (lewo-prawo)
Powiedz tym drugim że bredzą :roll: i że nastawnikiem zmienia się dawkę nie kąt ,jak już koledzy wyżej napisali

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 18 lut 2013, 15:37

A więc kąt zmieniony po dokręceniu pompy trochę pojeździłem i ostatecznie się lekko waha między od 53-55. Trochę lepiej reaguję na gaz od dołu nie da się ukryć ale za to dziś rano zapalił trochę gorzej niż zwykle... kilka razy zakręcił a zawsze palił "na dotyk" Może troszkę podnieść kąt tak żeby dalej mieścił się w przedziale 50-65 a jest szansa że rozruch się poprawi.... Co myślicie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 lut 2013, 20:03

M4teusz pisze:A więc kąt zmieniony po dokręceniu pompy trochę pojeździłem i ostatecznie się lekko waha między od 53-55. Trochę lepiej reaguję na gaz od dołu nie da się ukryć ale za to dziś rano zapalił trochę gorzej niż zwykle... kilka razy zakręcił a zawsze palił "na dotyk"
Jak przy statycznym kącie wtrysku
M4teusz pisze:od 53-55.
pali ci gorzej ,to stawiam że to zbieg okoliczności ,albo coś z tym motorem jest nie hallo ...bo normalnie nie ma takiej opcji 8-)

slawek5t
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 01 mar 2013, 21:53

Kąt sprawdzasz w zakładce Basic Setting.. - tylko i wyłącznie.
Rozgrzej auto i skontroluj , jesli bedzie 50-55 to można powiedzieć że idealnie.
Małe odchyłki nie wplywają na start w zimie, jak juz to minimalnie. Oczywiście jesli reszta podzespołów jest okej. Tutaj dowód jak pali golf 3 tdi 90Km znajomego przy kącie 36 na mrozie -16 stopni po 2 dniach postoju.

Golf nie był wczesniej palony, nie ma tutaj żadnego oszustwa.
Jedyne co powiem to że wszystko jest w pełni sprawne w tym golfiku :)
Jak widać Diesel nie musi palić gorzej niż Benzyna.. Może nawet palić lepiej :)
M4teusz pisze:dziś rano zapalił trochę gorzej niż zwykle...
Jesli w Basic seting masz obecnie kąt 50-55 lub bardzo blisko tej wartości to szukaj usterki gdzie indziej ;)
Może Ci się na przyklad cofać paliwo lub pompa jest nieszczelna.
Aku oraz rozrusznik tez jest bardzo ważny.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl