Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI] Grupa 000 Vag-com

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

[80 B4 1.9 TDI] Grupa 000 Vag-com

Post autor: M4teusz » 16 lut 2013, 20:55

Może ktoś zerknąć na grupę 000 z mojego 1Z? Wydaję mi się że kąt wtrysku się nie mieści w normie... i teraz pytanie jedni twierdzą że kąt zmienia się obracając całą pompą, a drudzy że samym nastawnikiem (lewo-prawo) a więc jak? <piwo>
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6e ... 50699.html

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 16 lut 2013, 21:26

Aby zmienić kąt wtrysku należy przestawić całą pompę popuszcza sie 4 śruby i przestawia się ją w prawo albo lewo
Nastawnik służy do regulacji dawki paliwa i tyle
Kąt musisz sobie poprawić bo jest za duży powinno być około 55

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lut 2013, 22:05

Tu masz taka instrukcje z obrazkami http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
dawka 12 moze byc, chociaż zbiera sie dobrze :mrgreen:
Pompe zbliżasz do silnika lub odsuwasz, jak masz wprawy troche to mozna ustawiac na pracujacym silniku.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lut 2013, 23:13

M4teusz pisze:Może ktoś zerknąć na grupę 000 z mojego 1Z? Wydaję mi się że kąt wtrysku się nie mieści w normie...
Za wczesny, i sprawdza się w BS ,a nie w MB
M4teusz pisze:teraz pytanie jedni twierdzą że kąt zmienia się obracając całą pompą, a drudzy że samym nastawnikiem (lewo-prawo)
Powiedz tym drugim że bredzą :roll: i że nastawnikiem zmienia się dawkę nie kąt ,jak już koledzy wyżej napisali

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 18 lut 2013, 15:37

A więc kąt zmieniony po dokręceniu pompy trochę pojeździłem i ostatecznie się lekko waha między od 53-55. Trochę lepiej reaguję na gaz od dołu nie da się ukryć ale za to dziś rano zapalił trochę gorzej niż zwykle... kilka razy zakręcił a zawsze palił "na dotyk" Może troszkę podnieść kąt tak żeby dalej mieścił się w przedziale 50-65 a jest szansa że rozruch się poprawi.... Co myślicie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 lut 2013, 20:03

M4teusz pisze:A więc kąt zmieniony po dokręceniu pompy trochę pojeździłem i ostatecznie się lekko waha między od 53-55. Trochę lepiej reaguję na gaz od dołu nie da się ukryć ale za to dziś rano zapalił trochę gorzej niż zwykle... kilka razy zakręcił a zawsze palił "na dotyk"
Jak przy statycznym kącie wtrysku
M4teusz pisze:od 53-55.
pali ci gorzej ,to stawiam że to zbieg okoliczności ,albo coś z tym motorem jest nie hallo ...bo normalnie nie ma takiej opcji 8-)

slawek5t
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 01 mar 2013, 21:53

Kąt sprawdzasz w zakładce Basic Setting.. - tylko i wyłącznie.
Rozgrzej auto i skontroluj , jesli bedzie 50-55 to można powiedzieć że idealnie.
Małe odchyłki nie wplywają na start w zimie, jak juz to minimalnie. Oczywiście jesli reszta podzespołów jest okej. Tutaj dowód jak pali golf 3 tdi 90Km znajomego przy kącie 36 na mrozie -16 stopni po 2 dniach postoju.

Golf nie był wczesniej palony, nie ma tutaj żadnego oszustwa.
Jedyne co powiem to że wszystko jest w pełni sprawne w tym golfiku :)
Jak widać Diesel nie musi palić gorzej niż Benzyna.. Może nawet palić lepiej :)
M4teusz pisze:dziś rano zapalił trochę gorzej niż zwykle...
Jesli w Basic seting masz obecnie kąt 50-55 lub bardzo blisko tej wartości to szukaj usterki gdzie indziej ;)
Może Ci się na przyklad cofać paliwo lub pompa jest nieszczelna.
Aku oraz rozrusznik tez jest bardzo ważny.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl