Może ktoś zerknąć na grupę 000 z mojego 1Z? Wydaję mi się że kąt wtrysku się nie mieści w normie... i teraz pytanie jedni twierdzą że kąt zmienia się obracając całą pompą, a drudzy że samym nastawnikiem (lewo-prawo) a więc jak?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6e ... 50699.html
[80 B4 1.9 TDI] Grupa 000 Vag-com
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tu masz taka instrukcje z obrazkami http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
dawka 12 moze byc, chociaż zbiera sie dobrze :mrgreen:
Pompe zbliżasz do silnika lub odsuwasz, jak masz wprawy troche to mozna ustawiac na pracujacym silniku.
dawka 12 moze byc, chociaż zbiera sie dobrze :mrgreen:
Pompe zbliżasz do silnika lub odsuwasz, jak masz wprawy troche to mozna ustawiac na pracujacym silniku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Za wczesny, i sprawdza się w BS ,a nie w MBM4teusz pisze:Może ktoś zerknąć na grupę 000 z mojego 1Z? Wydaję mi się że kąt wtrysku się nie mieści w normie...
Powiedz tym drugim że bredzą :roll: i że nastawnikiem zmienia się dawkę nie kąt ,jak już koledzy wyżej napisaliM4teusz pisze:teraz pytanie jedni twierdzą że kąt zmienia się obracając całą pompą, a drudzy że samym nastawnikiem (lewo-prawo)
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
A więc kąt zmieniony po dokręceniu pompy trochę pojeździłem i ostatecznie się lekko waha między od 53-55. Trochę lepiej reaguję na gaz od dołu nie da się ukryć ale za to dziś rano zapalił trochę gorzej niż zwykle... kilka razy zakręcił a zawsze palił "na dotyk" Może troszkę podnieść kąt tak żeby dalej mieścił się w przedziale 50-65 a jest szansa że rozruch się poprawi.... Co myślicie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak przy statycznym kącie wtryskuM4teusz pisze:A więc kąt zmieniony po dokręceniu pompy trochę pojeździłem i ostatecznie się lekko waha między od 53-55. Trochę lepiej reaguję na gaz od dołu nie da się ukryć ale za to dziś rano zapalił trochę gorzej niż zwykle... kilka razy zakręcił a zawsze palił "na dotyk"
pali ci gorzej ,to stawiam że to zbieg okoliczności ,albo coś z tym motorem jest nie hallo ...bo normalnie nie ma takiej opcji 8-)M4teusz pisze:od 53-55.
Kąt sprawdzasz w zakładce Basic Setting.. - tylko i wyłącznie.
Rozgrzej auto i skontroluj , jesli bedzie 50-55 to można powiedzieć że idealnie.
Małe odchyłki nie wplywają na start w zimie, jak juz to minimalnie. Oczywiście jesli reszta podzespołów jest okej. Tutaj dowód jak pali golf 3 tdi 90Km znajomego przy kącie 36 na mrozie -16 stopni po 2 dniach postoju.
Golf nie był wczesniej palony, nie ma tutaj żadnego oszustwa.
Jedyne co powiem to że wszystko jest w pełni sprawne w tym golfiku
Jak widać Diesel nie musi palić gorzej niż Benzyna.. Może nawet palić lepiej
Może Ci się na przyklad cofać paliwo lub pompa jest nieszczelna.
Aku oraz rozrusznik tez jest bardzo ważny.
Pozdrawiam.
Rozgrzej auto i skontroluj , jesli bedzie 50-55 to można powiedzieć że idealnie.
Małe odchyłki nie wplywają na start w zimie, jak juz to minimalnie. Oczywiście jesli reszta podzespołów jest okej. Tutaj dowód jak pali golf 3 tdi 90Km znajomego przy kącie 36 na mrozie -16 stopni po 2 dniach postoju.
Golf nie był wczesniej palony, nie ma tutaj żadnego oszustwa.
Jedyne co powiem to że wszystko jest w pełni sprawne w tym golfiku
Jak widać Diesel nie musi palić gorzej niż Benzyna.. Może nawet palić lepiej
Jesli w Basic seting masz obecnie kąt 50-55 lub bardzo blisko tej wartości to szukaj usterki gdzie indziejM4teusz pisze:dziś rano zapalił trochę gorzej niż zwykle...
Może Ci się na przyklad cofać paliwo lub pompa jest nieszczelna.
Aku oraz rozrusznik tez jest bardzo ważny.
Pozdrawiam.