Tak, pasuje on do bardzo wielu samochodów.Dorianek pisze:Pytanie, czy naprawde ten regulator pasuje do tyle modeli i mark samochodów ? Zastosowac go mozemy nawet w Vw Transporterze...
A czemu Ciebie to zdziwiło?
szaakaal pisze:Wyciągnij go z auta podaj mase na jeden styk ( tam gdzie wtyczka wchodzi) a drugim kabelkiem dotykaj 2 styku na krokówkce jeśli będziesz słyszał stukanie w środku to znaczy że działa :mrgreen:
No własnie jeszcze nie, jutro będe robić cała diagnoze mojego wspaniałego samochodu który mnie jeszcze nigdy nie zawiódł :evil:paw1131 pisze:A sprawdzałeś ten regulator ciśnienia paliwa?
Autorowi chodziło o to, czy po podaniu napięcia na odpowiednie piny silniczka korkowego nastąpi jego otwarcie.Dorianek pisze:szaakaal napisał/a:
Wyciągnij go z auta podaj mase na jeden styk ( tam gdzie wtyczka wchodzi) a drugim kabelkiem dotykaj 2 styku na krokówkce jeśli będziesz słyszał stukanie w środku to znaczy że działa :mrgreen:
Moze jestem głupi ale nie rozumiem. 1 kabelkiem masuje pierwszy z 2 styków wtyczki krokowca, a co mam z drugim zrobic ?
Bo ABK ma to do siebie, że jest niezawodny :mrgreen:Dorianek pisze:No własnie jeszcze nie, jutro będe robić cała diagnoze mojego wspaniałego samochodu który mnie jeszcze nigdy nie zawiódł :evil:
ALe my tam zbytnio nie mamy wyboru który to masa a ktory napięcie, skoro są 2 przewody :lol:. Moge go spalic jak pogmatwam kable? Pytam tak profilaktycznie :mrgreen:paw1131 pisze:Autorowi chodziło o to, czy po podaniu napięcia na odpowiednie piny silniczka korkowego nastąpi jego otwarcie.
Sprawdź multimetrem od strony ECU pod którymi pinami jest napięcie i masa.
Jak zapalił to miał równe obroty, chodzi mi o to, czy po uruchomieniu samochodu obroty od razu wynosiły stałą wartość, cz zanim do tego doszło w pracy silnika można było zauważyć nieprawidłowości?Dorianek pisze:kręciłem go 3 razy po około 10 sekund az wkoncu zapalił.
W wężyku łączącym regulator ciśnienia paliwa z przepustnicą nie powinno być paliwa. Wyczyść wężyk z paliwa, zamontuj, przejedź się kawałek, zatrzymaj się i sprawdź, czy w wężyku wciąż będzie paliwo.Dorianek pisze:Zastanawia mnie jedna sprawa samochód pochodził około 5 minut pozniej go wyłączyłem i otworzyłem maske odpiąłem wężyk który łączy regulator cisnienia z przepustnicą i w weżyku była kropelka benzyny (wydaje mi się ze tam nie powinno byc benzyny wogole) wyciągnąłem regulator a membranka jest nienaruszona.
Nie trzeba wymieniać żadnej odmy, małe ilości oleju gromadzą się w silniku krokowym i nie jest to oznaka żadnego uszkodzenia. Jak jest mocno zabrudzony to użyj benzyny ekstrakcyjnej do usunięcia zanieczyszczeń.szaakaal pisze:a co chodzi o olej w krokowym to po mojemu masz odmę do wymiany (chociaż mogę sie mylic)
Podmień sprawną używkę i przetestuj. Ale ja nie obwiniałbym tego przekaźnik, gdyż on nie powoduje takich poważnych problemów z uruchomieniem jak u Ciebie(3 x po 10 sekund).Dorianek pisze:Posprawdzałem kostki wszystkie, wyciągnąłem przeknaznik do ponownego przelutowania i zobaczymy co będzie.
Powinien wystarczyć zwykły szeroki śrubokręt płaski. Rób to delikatnie, aby nie zniszczyć zabezpieczeniaDorianek pisze:ale ta zawleczka ktora go trzyma zajebiscie ciężko wchodzi! Macie jakis patent na to ? Czy tylko siła i dzide to wsadzic ? :mrgreen: