Wstyd to kraść <ok>Dorianek pisze:Nie pokaże wartosci terminstora bo niemam miernika, ależ wstyd. A z zawodu jestem elektronik! :mrgreen:
[abk] Nie odpala jak jest zimny. Ogromna Prośba!
https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm
tu masz temat o tym przekaźniku.. ten co kupiłeś mimo, że ma ten numer części właściwy chyba jest od czegoś innego. W tym temacie na pewno o tym pisali.
tu masz temat o tym przekaźniku.. ten co kupiłeś mimo, że ma ten numer części właściwy chyba jest od czegoś innego. W tym temacie na pewno o tym pisali.
Mniejsza o to czy chodzi czy nie , dzis przychodzi jeszcze ori przekaznik od kolegi delika więc lajtóweczka.
Panowie! Odpalił OD KOPA! PRZY -7 ! Okazało się że po wymianie regulatora cisnienia paliwa i przekaznika 30 samochod odpala od kopa, Ale niestety delikatne falowanie pozostało więc może to jednak jest czujnik temperatury? Musze go sprawdzić albo coś jest nieszczelne?
Panowie! Odpalił OD KOPA! PRZY -7 ! Okazało się że po wymianie regulatora cisnienia paliwa i przekaznika 30 samochod odpala od kopa, Ale niestety delikatne falowanie pozostało więc może to jednak jest czujnik temperatury? Musze go sprawdzić albo coś jest nieszczelne?
https://audi80.pl/20-abk-czujnik-tem ... t27910.htm
Temacik godny uwagi. W aso ten czujnik około 70zł.. a kupisz zamiennik za 20-50 i nie wiadomo czy będzie prawidłowo działał. Można jeszcze mierzyć rezystancje też jest opis w tym temacie.
Temacik godny uwagi. W aso ten czujnik około 70zł.. a kupisz zamiennik za 20-50 i nie wiadomo czy będzie prawidłowo działał. Można jeszcze mierzyć rezystancje też jest opis w tym temacie.