Wstyd to kraść <ok>Dorianek pisze:Nie pokaże wartosci terminstora bo niemam miernika, ależ wstyd. A z zawodu jestem elektronik! :mrgreen:
[abk] Nie odpala jak jest zimny. Ogromna Prośba!
https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm
tu masz temat o tym przekaźniku.. ten co kupiłeś mimo, że ma ten numer części właściwy chyba jest od czegoś innego. W tym temacie na pewno o tym pisali.
tu masz temat o tym przekaźniku.. ten co kupiłeś mimo, że ma ten numer części właściwy chyba jest od czegoś innego. W tym temacie na pewno o tym pisali.
Mniejsza o to czy chodzi czy nie , dzis przychodzi jeszcze ori przekaznik od kolegi delika więc lajtóweczka.
Panowie! Odpalił OD KOPA! PRZY -7 ! Okazało się że po wymianie regulatora cisnienia paliwa i przekaznika 30 samochod odpala od kopa, Ale niestety delikatne falowanie pozostało więc może to jednak jest czujnik temperatury? Musze go sprawdzić albo coś jest nieszczelne?
Panowie! Odpalił OD KOPA! PRZY -7 ! Okazało się że po wymianie regulatora cisnienia paliwa i przekaznika 30 samochod odpala od kopa, Ale niestety delikatne falowanie pozostało więc może to jednak jest czujnik temperatury? Musze go sprawdzić albo coś jest nieszczelne?
https://audi80.pl/20-abk-czujnik-tem ... t27910.htm
Temacik godny uwagi. W aso ten czujnik około 70zł.. a kupisz zamiennik za 20-50 i nie wiadomo czy będzie prawidłowo działał. Można jeszcze mierzyć rezystancje też jest opis w tym temacie.
Temacik godny uwagi. W aso ten czujnik około 70zł.. a kupisz zamiennik za 20-50 i nie wiadomo czy będzie prawidłowo działał. Można jeszcze mierzyć rezystancje też jest opis w tym temacie.
No - dobra.Mój klamot zawsze palił od kopa. Ostatnio z miesiąc temu podczas jazdy zaczął słabnąć, po wciśnięciu sprzęgła gasł. Po puszczeniu sprzęgła i przełączaniu G/B brak zmian. Po pewnym czasie zaczęło mu przechodzić (jakby miał 2 paliwa). Miałwem tak przez 2 dni ze 3-4 razy na dzień. Później mu przeszło aż do dziś. Teraz z benzyny nie odpali. Niedawno zakładałem gaz - czy oni coś spaprali? Cuda zaczęły się po założeniu LPG. Nie słychać pompy podającej paliwo może brak styku w wiązce pompki paliwowej. Czy po prostu pompa wywinęła orła ( tak nagle?)
Lipa jest taka, że nie wiem, czy auto zabangla mi rano (20km do pracy)w trybie awaryjnym na gaziwie. Instalka to sekwencja stag4 eco
edit:
Jakie powinno być ciśnienie paliwa dla ABK , bo już oci***łem. Jedni piszą,że pompa ma być 6,5 bar inni, że max4 a zbyt duże ciśnienie uwali wtrysk początkowy echhhh ten klamot
Lipa jest taka, że nie wiem, czy auto zabangla mi rano (20km do pracy)w trybie awaryjnym na gaziwie. Instalka to sekwencja stag4 eco
edit:
Jakie powinno być ciśnienie paliwa dla ABK , bo już oci***łem. Jedni piszą,że pompa ma być 6,5 bar inni, że max4 a zbyt duże ciśnienie uwali wtrysk początkowy echhhh ten klamot
Okazało się, że jednak pompka zdechła. Przy okazji wymieniłem też filtr paliwa bo ja nalatałem na nim 20tkm.
Wydaje mi się ,że pompka działa cały czas, ale głowy nie dam. Myślę, że instalatorzy firmy AC (czytaj stag) znają się na rzeczy. Jutro z ciekawości to sprawdzę , ale po 10 tkm na gazie ta listwa byłaby już szrotemm@x1313 pisze: a może gazownicy zamiast wyłączyć wtryski na lpg to wyłączyli pompę paliwa (złe rozwiązanie bo nie jest chłodzona listwa wtryskowa benzyną podczas pracy na lpg i może się przegrzać).
Tak - szary z niebieską kropką nr 208 - gdzieś czytałem na forumm@x1313 pisze: Pewnie tez jest przekaźnik od pompy paliwa (w golfie 2 był) może on padł.