Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[abk] Nie odpala jak jest zimny. Ogromna Prośba!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 21 lut 2013, 14:56

Dorianek pisze:Nie pokaże wartosci terminstora bo niemam miernika, ależ wstyd. A z zawodu jestem elektronik! :mrgreen:
Wstyd to kraść <ok>

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 21 lut 2013, 15:04

A tak przy okazji to kupilem zamiennik przekaznika za 20 zł, a podobno działa jak talala, regulator za 60 zł tez noweczka.

benek9202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 21 maja 2012, 23:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: benek9202 » 21 lut 2013, 15:11

Dorianek, jakiej firmy przekaźnik? Mówisz o 30ce? I jak się sprawuje?

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 21 lut 2013, 15:30

Jeszcze go nie wsadziłem bo czekam na reszte czesci Made in germany firma Kracker

benek9202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 21 maja 2012, 23:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: benek9202 » 21 lut 2013, 15:33

https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm

tu masz temat o tym przekaźniku.. ten co kupiłeś mimo, że ma ten numer części właściwy chyba jest od czegoś innego. W tym temacie na pewno o tym pisali. ;-)

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 21 lut 2013, 15:39

Mniejsza o to czy chodzi czy nie , dzis przychodzi jeszcze ori przekaznik od kolegi delika więc lajtóweczka.


Panowie! Odpalił OD KOPA! PRZY -7 ! Okazało się że po wymianie regulatora cisnienia paliwa i przekaznika 30 samochod odpala od kopa, Ale niestety delikatne falowanie pozostało więc może to jednak jest czujnik temperatury? Musze go sprawdzić albo coś jest nieszczelne?

benek9202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 21 maja 2012, 23:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: benek9202 » 21 lut 2013, 22:35

Dorianek, chociaż jeden problem za nami :->
Falowanie obrotów może być jeszcze spowodowane przestawieniem zapłonu ale najpierw zbadaj ten czujnik.

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 21 lut 2013, 23:08

Zapłon jest ustawiony dobrze, możliwe ze te niebieskie ustrojstwo w dupsko daje. Lepiej ori kupic czy zamiennik ?

benek9202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 21 maja 2012, 23:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: benek9202 » 21 lut 2013, 23:12

https://audi80.pl/20-abk-czujnik-tem ... t27910.htm

Temacik godny uwagi. W aso ten czujnik około 70zł.. a kupisz zamiennik za 20-50 i nie wiadomo czy będzie prawidłowo działał. Można jeszcze mierzyć rezystancje też jest opis w tym temacie.

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 06 mar 2013, 18:32

No - dobra.Mój klamot zawsze palił od kopa. Ostatnio z miesiąc temu podczas jazdy zaczął słabnąć, po wciśnięciu sprzęgła gasł. Po puszczeniu sprzęgła i przełączaniu G/B brak zmian. Po pewnym czasie zaczęło mu przechodzić (jakby miał 2 paliwa). Miałwem tak przez 2 dni ze 3-4 razy na dzień. Później mu przeszło aż do dziś. Teraz z benzyny nie odpali. Niedawno zakładałem gaz - czy oni coś spaprali? Cuda zaczęły się po założeniu LPG. Nie słychać pompy podającej paliwo może brak styku w wiązce pompki paliwowej. Czy po prostu pompa wywinęła orła ( tak nagle?)

Lipa jest taka, że nie wiem, czy auto zabangla mi rano (20km do pracy)w trybie awaryjnym na gaziwie. Instalka to sekwencja stag4 eco

edit:
Jakie powinno być ciśnienie paliwa dla ABK , bo już oci***łem. Jedni piszą,że pompa ma być 6,5 bar inni, że max4 a zbyt duże ciśnienie uwali wtrysk początkowy echhhh ten klamot

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 07 mar 2013, 10:27

Dla ABK ciśnienie od 3,5 do 4 bar nie więcej.

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 07 mar 2013, 12:42

Satar, a może gazownicy zamiast wyłączyć wtryski na lpg to wyłączyli pompę paliwa (złe rozwiązanie bo nie jest chłodzona listwa wtryskowa benzyną podczas pracy na lpg i może się przegrzać). Pewnie tez jest przekaźnik od pompy paliwa (w golfie 2 był) może on padł.

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 07 mar 2013, 20:20

Okazało się, że jednak pompka zdechła. Przy okazji wymieniłem też filtr paliwa bo ja nalatałem na nim 20tkm.
m@x1313 pisze: a może gazownicy zamiast wyłączyć wtryski na lpg to wyłączyli pompę paliwa (złe rozwiązanie bo nie jest chłodzona listwa wtryskowa benzyną podczas pracy na lpg i może się przegrzać).
Wydaje mi się ,że pompka działa cały czas, ale głowy nie dam. Myślę, że instalatorzy firmy AC (czytaj stag) znają się na rzeczy. Jutro z ciekawości to sprawdzę , ale po 10 tkm na gazie ta listwa byłaby już szrotem
m@x1313 pisze: Pewnie tez jest przekaźnik od pompy paliwa (w golfie 2 był) może on padł.
Tak - szary z niebieską kropką nr 208 - gdzieś czytałem na forum

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl