Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 sty 2013, 10:15

chyba wypolerować zderzaki?

a rozstaw zostaje 4x108?

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 22 sty 2013, 10:19

Zwał jak zwał :)
W tym sezonie zostaje 4x108, bo chcę zostać przy tych kołach. Może na przyszły sezon będzie wizja na 18", wtedy wjadą adekwatnie większe hamulce (ten zestaw będzie na sprzedaż) no i w takim wypadku zmiana rozstawu na 5x112 :)

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 21 lut 2013, 10:42

Kuba sorry, że nie czytam całego wątku i zadaję pytania, na które mogła paść już odpowiedź, ale jak widzisz szanse na sprawną klimę manualną w B4 z ABZem lub pochodnym?

Pozdr

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 21 lut 2013, 11:26

Temat klimy porzuciłem zbyt pochopnie, bo niby miała się nie zmieścić. Prawda jest taka, że chciałem jak najszybciej uruchomić auto, klimą się nie przejmowałem, a teraz żałuję. Dlatego jak skończę heble, które mam teraz rozgrzebane, to zajmuję się klimą. Będę musiał tylko dobrać jakąś inną chłodnicę. Mogłoby być ciężko z chłodnicą klimy przy standardowym zderzaku, teraz z S2-kowym nie powinno być problemu. Jak się za to zabiorę, to będę dawał znać na bieżąco.

Jeśli chodzi o nowości, to do 80tki wpadły soczewki i coś przed czym się broniłem rękami i nogami - białe kierunki. Zgodnie z moją pierwszą wizją miały zostać pomarańczowe, ale do soczewek mi jakoś najzwyczajniej nie pasowały i się jednak przekonałem do białych.

Heblunek przód już zmontowany, tył w trakcie. Ogólnie plany się pozmieniały i będzie coś duuuuużo większego niż miało być. Jak już złożę, przejadę się i będzie działać to się pochwalę :)

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 21 lut 2013, 13:02

kuba411vm pisze:Jeśli chodzi o nowości, to do 80tki wpadły soczewki i coś przed czym się broniłem rękami i nogami - białe kierunki. Zgodnie z moją pierwszą wizją miały zostać pomarańczowe, ale do soczewek mi jakoś najzwyczajniej nie pasowały i się jednak przekonałem do białych.
Oj tam odrazu nie pasowały :-) Ja do swojej przymierzałem 3 warjanty czyli biały, pomarańczowy i biały ściemniany i zostałem przy pomarańczach <ok>
PS. Zawsze jak zaglądam w ten temat to mi się humor poprawia. Czystość tego projektu masakruje.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 21 lut 2013, 14:19

Mnie najbardziej interesuje rozwiązanie hebli w tym przypadku ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 lut 2013, 23:18

Można zmieścić ABZ + klimatronic. Da się, ale większość ludzi odpuszcza temat.

Poza tym mieści się visco i akumulator w seryjnym miejscu, chłodnica też może być z V6.
Nie wiem skąd te obawy, że połowa instrumentów się może nie zmieścić, skoro wymiarami V8 jest dłuższy tylko o kilka cm od V6.

Jeśli ktoś ma wątpliwości to mogę pstryknąć fotki. Ale wystarczy wjechać tym silnikiem pod maskę, by rozwiać swoje wątpliwości.

Kół 18", nie wspominając o 19" (pozdro Harry) i 20" ;) też się nie da zmieścić i będzie obcierało :)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 lut 2013, 23:39

Hehe, jakie problemy, panowie ;-)

Ja mam 5 cylindrów w przód i mam zamiar posiadać klimatronić, więc przy czterech myślę ze to pikuś bo zawsze można przesunąć się do przodu na belce <ok>

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 22 lut 2013, 00:48

Klimę początkowo odpuściłem, bo myślałem, że mi nie potrzebna. Jednak jej brakuje, więc wróci.
Wg różnych for wielu rzeczy się nie da zrobić, a przekonałem się że się da... U mnie w aucie jest chłodnica od V6, aku w seryjnym miejscu pod oryginalną osłonką, żeby zmieścić V8 nie trzeba ciąć podłużnic (zostaje nawet sporo miejsca między kolektorami a podłużnicami). Słyszałem/czytałem też, że nie da się zmieścić tarczy 345mm + 4 tł. brembo w 17" feldze, a jednak się da :)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 22 lut 2013, 15:23

kuba411vm, tak z ciekawości zapytam, czy chłodnica do V6 wyrabia sie jeśli zaczynasz deptać?
czy nie deptasz i nie wiesz?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 22 lut 2013, 15:59

Arwan wyrabia. I kolega wsadził V8 i jeździ delikatnie żeby mało paliło :mrgreen:

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 22 lut 2013, 17:51

Chłodnica + dwa wentylatory z V6 radzą sobie idealnie, nawet przy upałach i pałowaniu. Nic złego się nie dzieje :)

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 22 lut 2013, 18:16

Heh Chyba że masz skręcaną felgę rh to wtedy tarczy i zacisku nie upchniesz:)

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 22 lut 2013, 18:28

gregRS2 pisze:Heh Chyba że masz skręcaną felgę rh to wtedy tarczy i zacisku nie upchniesz:)
dokladnie felga feldze nie rowna :-P

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 23 lut 2013, 07:46

kuba411vm pisze:że nie da się zmieścić tarczy 345mm + 4 tł. brembo w 17" feldze, a jednak się da :)
Rial Daytona Race to nawet 18" na to nie wejdzie :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl