[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29
Temat klimy porzuciłem zbyt pochopnie, bo niby miała się nie zmieścić. Prawda jest taka, że chciałem jak najszybciej uruchomić auto, klimą się nie przejmowałem, a teraz żałuję. Dlatego jak skończę heble, które mam teraz rozgrzebane, to zajmuję się klimą. Będę musiał tylko dobrać jakąś inną chłodnicę. Mogłoby być ciężko z chłodnicą klimy przy standardowym zderzaku, teraz z S2-kowym nie powinno być problemu. Jak się za to zabiorę, to będę dawał znać na bieżąco.
Jeśli chodzi o nowości, to do 80tki wpadły soczewki i coś przed czym się broniłem rękami i nogami - białe kierunki. Zgodnie z moją pierwszą wizją miały zostać pomarańczowe, ale do soczewek mi jakoś najzwyczajniej nie pasowały i się jednak przekonałem do białych.
Heblunek przód już zmontowany, tył w trakcie. Ogólnie plany się pozmieniały i będzie coś duuuuużo większego niż miało być. Jak już złożę, przejadę się i będzie działać to się pochwalę
Jeśli chodzi o nowości, to do 80tki wpadły soczewki i coś przed czym się broniłem rękami i nogami - białe kierunki. Zgodnie z moją pierwszą wizją miały zostać pomarańczowe, ale do soczewek mi jakoś najzwyczajniej nie pasowały i się jednak przekonałem do białych.
Heblunek przód już zmontowany, tył w trakcie. Ogólnie plany się pozmieniały i będzie coś duuuuużo większego niż miało być. Jak już złożę, przejadę się i będzie działać to się pochwalę
Oj tam odrazu nie pasowały Ja do swojej przymierzałem 3 warjanty czyli biały, pomarańczowy i biały ściemniany i zostałem przy pomarańczach <ok>kuba411vm pisze:Jeśli chodzi o nowości, to do 80tki wpadły soczewki i coś przed czym się broniłem rękami i nogami - białe kierunki. Zgodnie z moją pierwszą wizją miały zostać pomarańczowe, ale do soczewek mi jakoś najzwyczajniej nie pasowały i się jednak przekonałem do białych.
PS. Zawsze jak zaglądam w ten temat to mi się humor poprawia. Czystość tego projektu masakruje.
Można zmieścić ABZ + klimatronic. Da się, ale większość ludzi odpuszcza temat.
Poza tym mieści się visco i akumulator w seryjnym miejscu, chłodnica też może być z V6.
Nie wiem skąd te obawy, że połowa instrumentów się może nie zmieścić, skoro wymiarami V8 jest dłuższy tylko o kilka cm od V6.
Jeśli ktoś ma wątpliwości to mogę pstryknąć fotki. Ale wystarczy wjechać tym silnikiem pod maskę, by rozwiać swoje wątpliwości.
Kół 18", nie wspominając o 19" (pozdro Harry) i 20" też się nie da zmieścić i będzie obcierało
Poza tym mieści się visco i akumulator w seryjnym miejscu, chłodnica też może być z V6.
Nie wiem skąd te obawy, że połowa instrumentów się może nie zmieścić, skoro wymiarami V8 jest dłuższy tylko o kilka cm od V6.
Jeśli ktoś ma wątpliwości to mogę pstryknąć fotki. Ale wystarczy wjechać tym silnikiem pod maskę, by rozwiać swoje wątpliwości.
Kół 18", nie wspominając o 19" (pozdro Harry) i 20" też się nie da zmieścić i będzie obcierało
Klimę początkowo odpuściłem, bo myślałem, że mi nie potrzebna. Jednak jej brakuje, więc wróci.
Wg różnych for wielu rzeczy się nie da zrobić, a przekonałem się że się da... U mnie w aucie jest chłodnica od V6, aku w seryjnym miejscu pod oryginalną osłonką, żeby zmieścić V8 nie trzeba ciąć podłużnic (zostaje nawet sporo miejsca między kolektorami a podłużnicami). Słyszałem/czytałem też, że nie da się zmieścić tarczy 345mm + 4 tł. brembo w 17" feldze, a jednak się da
Wg różnych for wielu rzeczy się nie da zrobić, a przekonałem się że się da... U mnie w aucie jest chłodnica od V6, aku w seryjnym miejscu pod oryginalną osłonką, żeby zmieścić V8 nie trzeba ciąć podłużnic (zostaje nawet sporo miejsca między kolektorami a podłużnicami). Słyszałem/czytałem też, że nie da się zmieścić tarczy 345mm + 4 tł. brembo w 17" feldze, a jednak się da