Gdzie można dorwać takie sprężyny do gwintu, bo lukałem i jakoś nic mi nie wpadło w oko, a jak dobrze pójdzie to też bym coś takiego ogarnął u siebie.Krycha pisze:gwint miałem już nawet zrobiony, ale nie doczekał sie montażu
Takie se B2 do latania na wsi i lansu pod remizą
Było
91- golf TD
91- passat 1,6 TDi
92- audi B4 NG
97- Sharan TDI 110 KM
88- 90 Quattro 7A
93- 80 NG
91- Cabrio TDI + klima
95- B4 Avant - Swap V8 4,2 ABZ
https://audi80.pl/audi-80-v8-avant-q ... t74682.htm
Jest:
A6 C5 1,9TDI AVF 2001r
91- golf TD
91- passat 1,6 TDi
92- audi B4 NG
97- Sharan TDI 110 KM
88- 90 Quattro 7A
93- 80 NG
91- Cabrio TDI + klima
95- B4 Avant - Swap V8 4,2 ABZ
https://audi80.pl/audi-80-v8-avant-q ... t74682.htm
Jest:
A6 C5 1,9TDI AVF 2001r
Na takiej konstrukcji gwintu i tych amorkach nie będzie to jednocześnie dobrze działać i robić gleby, jak skrecisz gwint tamor się składa i przestaje pracować przez co auto zaczyna strasznie podskakiwac.
[ Dodano: 2013-01-08, 13:38 ]
PS Ja też chcę info o sprezynach co to jest i po ile. Dzięki.
[ Dodano: 2013-01-08, 13:38 ]
PS Ja też chcę info o sprezynach co to jest i po ile. Dzięki.
Forum A6Klub i Audi80
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Małe odświeżenie tematu, żeby nie było że sprzedałem auto, a pieniądze przepiłem lub wydałem na dziewczyny.
Wkońcu udało mi się poskładać hamulce, a dokładnie :
Zaciski przód Cayenne/Panamera 6 tłoczków
Tarcze przód 330/28mm
Zaciski tył Audi S8
Tarcze tył 280/22mm
Klocki Ferodo/ATE
Oraz jak widać nowe linki do ręcznego, miała być hydro łapa, ale narazie odpuszczam. Całość miała wejść po 17 cali ( które już mam, ale o tym w przyszłym tygodniu ). Pracuje również nad zawieszeniem, sporo już jest ale jeszcze trochę brakuje.
Pozdrawiam.
Wkońcu udało mi się poskładać hamulce, a dokładnie :
Zaciski przód Cayenne/Panamera 6 tłoczków
Tarcze przód 330/28mm
Zaciski tył Audi S8
Tarcze tył 280/22mm
Klocki Ferodo/ATE
Oraz jak widać nowe linki do ręcznego, miała być hydro łapa, ale narazie odpuszczam. Całość miała wejść po 17 cali ( które już mam, ale o tym w przyszłym tygodniu ). Pracuje również nad zawieszeniem, sporo już jest ale jeszcze trochę brakuje.
Pozdrawiam.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Dziękuje Panowie.
Jedziemy dalej z tematem, bo troszkę kolejnych gratów udało mi się uzbierać.
Maglownica S2 ABY/RS2 2,5 obrotu
Potem zająłem się zawieszeniem, całość wypiaskowana i pomalowana proszkowo. Do tego poliuretanowe tulejki wahaczy i sanek, nowe sworznie wahaczy i stabilizator 26mm.
Piasty S2 Coupe
Zająłem się również kolumnami zawieszenia tzn przód skrócony pod krótsze wkłady oraz nagwintowany, tył nagwintowany, oczywiście całość wypiaskowana i gotowa na założenie okuć z poduszkami. Do tego wkłady przód ( niestety tylko ) FK, na tył Bilstein B6.
Całość wysyłam do majstra na zrobienie okuć i miedzy czasie zbieram resztę gratów do powietrza.
To narazie tyle, pozdrawiam serdecznie.
Jedziemy dalej z tematem, bo troszkę kolejnych gratów udało mi się uzbierać.
Maglownica S2 ABY/RS2 2,5 obrotu
Potem zająłem się zawieszeniem, całość wypiaskowana i pomalowana proszkowo. Do tego poliuretanowe tulejki wahaczy i sanek, nowe sworznie wahaczy i stabilizator 26mm.
Piasty S2 Coupe
Zająłem się również kolumnami zawieszenia tzn przód skrócony pod krótsze wkłady oraz nagwintowany, tył nagwintowany, oczywiście całość wypiaskowana i gotowa na założenie okuć z poduszkami. Do tego wkłady przód ( niestety tylko ) FK, na tył Bilstein B6.
Całość wysyłam do majstra na zrobienie okuć i miedzy czasie zbieram resztę gratów do powietrza.
To narazie tyle, pozdrawiam serdecznie.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, 17:51 przez Krycha, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga