Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4] Centralny zamek + oryginalne sterowanie pilotem

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

[B4] Centralny zamek + oryginalne sterowanie pilotem

Post autor: wujo1 » 03 sty 2013, 22:56

Witam

Patrzyłem za takim tematem ale nic takowego nie ma a jak już to o uniwersalnym , mnie interesuje temat oryginalnego , rzadko spotykana rzecz ale występowała , czy jest ktoś tutaj taki co ma opcykany ten bajer ? montował go itp ? czy ktoś posiada schematy jakieś wiem że potrzebne są
słupki z czujnikami na podczerwień
kluczyk
pompka na 3 wtyczki
przekaźnik

wie ktoś jak to podłączyć ? i jaki jest przekaźnik o jakim numerze bo mi brakuje go , tak to mam wsio , no i bym musiał zrobić wiązkę od podstaw.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 04 sty 2013, 07:09

wujo1, Heh... sterowanie na podczerwień ma bardzo mały zasięg. Lepsze radiowe moim skromnym zdaniem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 sty 2013, 21:01

Jedyny jaki jest przekaźnik to odcięcie rozrusznika (praktycznie podejdzie każdy 208, 214) oryginalny był chyba 307 mieści się on w skrzynce bezpiecznikowej pod pozycją "8". Schematy coś bym znalazł tylko ciężko w jednym kawału.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 02 lut 2013, 19:11

patrzyłem trochę , chce kupić oryginalną wiązkę całą od centralnego tego , + czujniki na zapas , patrzyłem C4 takie coś posiadała więc powinno podejść pompka jest taka sama jak ta z 80 wiec powinno wszystko działać :-) muszę znaleźć kogoś kto ma taki samochód na rozbiórkę <ok>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 lut 2013, 18:19

Podaj mi @ bo prze internet jest pogorszenie zrzutów i mało widać <osohozi>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 24 lut 2013, 20:55

narazie z Audi Sport postaramy się uruchomić ten centralny ogólnie bardzo bardzo ciężki temat z tym w ogóle mało informacji jest o tym centralnym nawet na zagranicznych forach tym bardziej że szukałem z A8 d2 , C4 , V8 bo tam też to występowało .

Narazie wiem że nie mam zwykłego zamka VDO tylko też Hella z alarmem fabrycznym więc jakiś sukces jest, domyślamy się że chodzi tu o wpięciu paru kabelków żeby to zadziałało ale to się przekonamy i zdamy jak coś relację raczej że ktoś by jeszcze posiadał jakąś wiedzę na temat tego badziewia i nas oświecił :roll:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lut 2013, 21:16

Czyli posiadasz pompkę z trzema wtyczkami? (ta co siedzi orginalnie) to ułatwia montaż bo seryjnie B4 bez alarmu posiada jedynie pozycja rygla (przednie drzwi) gdy mamy alarm bo występowało w dwóch wersjach bez IR i z IR nie trzeba wymieniać zamków drzwi przednich.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 24 lut 2013, 21:27

no właśnie też byłem pozytywnie zaskoczony z tego co porównywałem to ja mam oznaczenie pompki prawie takie same tylko jedną literką się różni ja mam G a tamta IR ma F i jest na 3 kostki,tylko nie wiem jak podpiąć te czujniki żeby to zamykało z pilota bo wiem że z czujnika ze słupka idą 3 kable brązowy , zielony i czarny , brązowy to masa na bank , ale nie wiadomo jak jest po złączeniu kostek jakie koloru są kable kostki która jest wszczepiona w wiązkę samochodu

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lut 2013, 21:33

Czekaj bo nie rozumie jak na trzy kostki to ty nie masz na 3 kostki?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 21:37 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 24 lut 2013, 21:36

tak mam pilota , tylko muszę mu baterię włożyć bo nie ma , i zamówiłem nowe czujniki z niepociętymi kablami i kostkami

moja pompka jest taka sama jak ta co jest na zdjęciu tylko ma inną literkę w oznaczeniu i jest hella , i wpina się 3 kostki
Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 21:39 przez wujo1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lut 2013, 21:38

W przypadku zamknięci masz sygnał z trąbki w bagażniku?

Podaj opisy kabli przy białych wtyczek to dopasuje schemat tego co masz.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 21:40 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 24 lut 2013, 21:39

tak mam ,

Obrazek Obrazek


ok porobię zdjęcia i opiszę :-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lut 2013, 21:44

No to dzięki tylko potwierdziło się że na 100% masz alarm bez ir. Czyli w praktyce masz z górki i wystarczy podłączyć odbiorniki ir <ok>

Teraz ciekawe czy masz dobrze podłączony teraz pilot? nie szwankuje tobie czasami?

tylko opisz to co jest w aucie.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 24 lut 2013, 21:51

mój central z alarmem na 100% wyjechał fabryki , i nic nie ruszane i działa bardzo dobrze alarm , jutro porobię zdjęcia pompki kostek i opiszę co i jak co do pilota muszę kupić baterię do niego i będzie próba przeróbki go pod moją stacyjkę bo jest podobny wzór i mogę nim otworzyć swój samochód tylko w stacyjce już nie przekręcę


opis mam nadzieje że wsio
kostka czarna (środkowa
-brązowy
-czarno zielony
-czarno biały
-czarno żółty X2 jeden cieńszy drugi grubszy
-niebiesko czerwony
-czarno czerwony

kostka biało czarna
-czerwony
-niebiesko czarny
-niebiesko żółty
-niebiesko brązowy
-niebiesko zielony
-brązowo szary
-zielono brązowy
-biało brązowy
-czerwony który idzie od kostko i wraca do kostki

kostka biało żółtawa czy tam pomarańczowa
- brązowy X2
-brązowo szary X2
-brązowo czerwony
-brązowo biały
-czarno czerwony
-czarno biały

jakieś zdjęcia
Obrazek Obrazek Obrazek


edit
mam jeszcze kable od czujników (od C4)
od każdego czujnika idą 3 kolory
czarny , zielony i brązowy

pierwszy czujni i łączy się z takimi kolorami po kostce
czarny- żółto zielony (więcej żółtego)
brązowy- brązowy
zielony- żółto czerwony

drugi słupek
czarny- żółto niebieski
brązowy- brązowy
zielony- żółto czarny

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 lut 2013, 21:49

Miałem nadzieje że mi powiesz z pinologią ale powinno się zgadzać z tym schematem co podałem.

Kostka czarna środkowa. Piny
1-Czerwono/czarny - Stały plus kl30
2-Czerwono niebieski- Stały plus przez bezpiecznik nr 4
3-Brazowy - Masa
4-Czarno/żółty - Gruby to sygnał dźwiękowy w bagaju, cienki to przekaźnik ochrony przed odjazdem.
5-Czarno/Zielony- Światła kierunku
6-Czarno/Biały -Światła kierunku

Kostka Biało czarna.Piny
1-Czarno/niebieski - Plus po zapłonie bezpiecznik nr 12
2-Czerwony - Wyłącznik zapłonu KL86S. Z kostki stacyjki ten co ma plus jak kluczyk siedzi w stacyjce.
3-Brązowo/zielony- Sygnał masa z zamka kierowcy, pasażera ( na otwórz lub zamknij)
4-Brązowo/Szary- Sygnał masa z zamków jak wyżej (na otwórz lub zamknij )
Info- 3i4 jest są to sygnały do działania pneumatyka jak by ktoś kiedyś pytał się ten centralny zamek zamyka i otwiera dwoma masami (a nie jak w zwykłym plusem i masą)
5-Zielono/Niebieski- Położenie rygla strona kierowcy ( plus lub masa żelazne czy otwarty czy zamknięty)
6-Brązowo/Zielony- Zasilanie na światło wewnętrzne (lampka w podsufitce)
7-pusty
8-Czerwony
9-Czerwony- to ten kabelek co wraca ten mostek
10-Brązowo/Biały- Przełącznik otwartych drzwi tylnych L,P i przednich L,P
11-Zółto/Niebieski- Położenie rygla prawych przednich drzwi (plus lub masa zależne czy otwarty czy zamknięty)
12-Brązowo/Niebieski- Jak wyżej nr.6 -zasilanie na światło wewnętrzne jest mostek te dwa się łączą jako jedno za pompką.


Kostka biało pomarańczowa
1-Brązowo/Szary- Przekaźnik ochrony przed odjazdem
2-Pusty
3-Pusty
4-Biało/Czarny-Przełącznik lampy bagażnika (styk w zamku bagażnika)
5-Niebiesko/Czerwony- Przełącznik świateł przeciwmgłowych DWA (Lampka sygnalizacyjna)
6-Brązowo/Biały- Sygnały zamka bagażnika (plus lub masa zależne czy otwieramy czy zamykamy kluczykiem)
7-puste
8-puste
9-Brązowy- Masa
10-puste
11-puste
12-puste
13-Brązowo/Szary- Radio
14-Brązowo/Czerwony-Przełącznik styku przed kradzieżą (Podejrzewam czujnik otwarcia przedniej maski)
15-pusty
16-pusty

Tak wygląda opis bez ir i tak powinno być u ciebie. Dla pewności bym sprawdził czy sygnały się zgadzają.

Teraz podłaczanie ir.

Do tego celu wykorzystujemy tylko wtyczką biało pomarańczowa

Pierwszy słupek (żółto/zielony,żółto/czerwony,brązowy) to słupek od strony pasażera prawy.

Brązowy wiadomo masa.
Żółto/zielony-Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr15
Zółto/czerwony-Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr2


Drugi słupek (żółto/niebieski,żółto/czarny,brązowy) to lewy słupek od strony kierowcy.
Tu może pojawić się problem bo w opisie mam żółto/biały ale żółto/czarny to ten sam kabel i pin.

Brązowy wiadomo masa.
Żółto/niebieski- Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr.16
Zółto/biały- Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr.10

I tyle na temat <ok> nie wiem czy czasami nie trzeba kodować kluczyka czy się nie zresetowało nie pamiętam ale tam coś było koło tego ( otworzyć auto przekręcić kluczykiem serwisowym na zapłon i kluczykiem podczerwieni przycisnąć)

Druga sprawa czujniki nie mają opisanych wejść? czy tylko kolory?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl