[B4] Centralny zamek + oryginalne sterowanie pilotem
[B4] Centralny zamek + oryginalne sterowanie pilotem
Witam
Patrzyłem za takim tematem ale nic takowego nie ma a jak już to o uniwersalnym , mnie interesuje temat oryginalnego , rzadko spotykana rzecz ale występowała , czy jest ktoś tutaj taki co ma opcykany ten bajer ? montował go itp ? czy ktoś posiada schematy jakieś wiem że potrzebne są
słupki z czujnikami na podczerwień
kluczyk
pompka na 3 wtyczki
przekaźnik
wie ktoś jak to podłączyć ? i jaki jest przekaźnik o jakim numerze bo mi brakuje go , tak to mam wsio , no i bym musiał zrobić wiązkę od podstaw.
Patrzyłem za takim tematem ale nic takowego nie ma a jak już to o uniwersalnym , mnie interesuje temat oryginalnego , rzadko spotykana rzecz ale występowała , czy jest ktoś tutaj taki co ma opcykany ten bajer ? montował go itp ? czy ktoś posiada schematy jakieś wiem że potrzebne są
słupki z czujnikami na podczerwień
kluczyk
pompka na 3 wtyczki
przekaźnik
wie ktoś jak to podłączyć ? i jaki jest przekaźnik o jakim numerze bo mi brakuje go , tak to mam wsio , no i bym musiał zrobić wiązkę od podstaw.
narazie z Audi Sport postaramy się uruchomić ten centralny ogólnie bardzo bardzo ciężki temat z tym w ogóle mało informacji jest o tym centralnym nawet na zagranicznych forach tym bardziej że szukałem z A8 d2 , C4 , V8 bo tam też to występowało .
Narazie wiem że nie mam zwykłego zamka VDO tylko też Hella z alarmem fabrycznym więc jakiś sukces jest, domyślamy się że chodzi tu o wpięciu paru kabelków żeby to zadziałało ale to się przekonamy i zdamy jak coś relację raczej że ktoś by jeszcze posiadał jakąś wiedzę na temat tego badziewia i nas oświecił :roll:
Narazie wiem że nie mam zwykłego zamka VDO tylko też Hella z alarmem fabrycznym więc jakiś sukces jest, domyślamy się że chodzi tu o wpięciu paru kabelków żeby to zadziałało ale to się przekonamy i zdamy jak coś relację raczej że ktoś by jeszcze posiadał jakąś wiedzę na temat tego badziewia i nas oświecił :roll:
no właśnie też byłem pozytywnie zaskoczony z tego co porównywałem to ja mam oznaczenie pompki prawie takie same tylko jedną literką się różni ja mam G a tamta IR ma F i jest na 3 kostki,tylko nie wiem jak podpiąć te czujniki żeby to zamykało z pilota bo wiem że z czujnika ze słupka idą 3 kable brązowy , zielony i czarny , brązowy to masa na bank , ale nie wiadomo jak jest po złączeniu kostek jakie koloru są kable kostki która jest wszczepiona w wiązkę samochodu
tak mam pilota , tylko muszę mu baterię włożyć bo nie ma , i zamówiłem nowe czujniki z niepociętymi kablami i kostkami
moja pompka jest taka sama jak ta co jest na zdjęciu tylko ma inną literkę w oznaczeniu i jest hella , i wpina się 3 kostki
moja pompka jest taka sama jak ta co jest na zdjęciu tylko ma inną literkę w oznaczeniu i jest hella , i wpina się 3 kostki
Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 21:39 przez wujo1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
W przypadku zamknięci masz sygnał z trąbki w bagażniku?
Podaj opisy kabli przy białych wtyczek to dopasuje schemat tego co masz.
Podaj opisy kabli przy białych wtyczek to dopasuje schemat tego co masz.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 21:40 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
mój central z alarmem na 100% wyjechał fabryki , i nic nie ruszane i działa bardzo dobrze alarm , jutro porobię zdjęcia pompki kostek i opiszę co i jak co do pilota muszę kupić baterię do niego i będzie próba przeróbki go pod moją stacyjkę bo jest podobny wzór i mogę nim otworzyć swój samochód tylko w stacyjce już nie przekręcę
opis mam nadzieje że wsio
kostka czarna (środkowa
-brązowy
-czarno zielony
-czarno biały
-czarno żółty X2 jeden cieńszy drugi grubszy
-niebiesko czerwony
-czarno czerwony
kostka biało czarna
-czerwony
-niebiesko czarny
-niebiesko żółty
-niebiesko brązowy
-niebiesko zielony
-brązowo szary
-zielono brązowy
-biało brązowy
-czerwony który idzie od kostko i wraca do kostki
kostka biało żółtawa czy tam pomarańczowa
- brązowy X2
-brązowo szary X2
-brązowo czerwony
-brązowo biały
-czarno czerwony
-czarno biały
jakieś zdjęcia
edit
mam jeszcze kable od czujników (od C4)
od każdego czujnika idą 3 kolory
czarny , zielony i brązowy
pierwszy czujni i łączy się z takimi kolorami po kostce
czarny- żółto zielony (więcej żółtego)
brązowy- brązowy
zielony- żółto czerwony
drugi słupek
czarny- żółto niebieski
brązowy- brązowy
zielony- żółto czarny
opis mam nadzieje że wsio
kostka czarna (środkowa
-brązowy
-czarno zielony
-czarno biały
-czarno żółty X2 jeden cieńszy drugi grubszy
-niebiesko czerwony
-czarno czerwony
kostka biało czarna
-czerwony
-niebiesko czarny
-niebiesko żółty
-niebiesko brązowy
-niebiesko zielony
-brązowo szary
-zielono brązowy
-biało brązowy
-czerwony który idzie od kostko i wraca do kostki
kostka biało żółtawa czy tam pomarańczowa
- brązowy X2
-brązowo szary X2
-brązowo czerwony
-brązowo biały
-czarno czerwony
-czarno biały
jakieś zdjęcia
edit
mam jeszcze kable od czujników (od C4)
od każdego czujnika idą 3 kolory
czarny , zielony i brązowy
pierwszy czujni i łączy się z takimi kolorami po kostce
czarny- żółto zielony (więcej żółtego)
brązowy- brązowy
zielony- żółto czerwony
drugi słupek
czarny- żółto niebieski
brązowy- brązowy
zielony- żółto czarny
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Miałem nadzieje że mi powiesz z pinologią ale powinno się zgadzać z tym schematem co podałem.
Kostka czarna środkowa. Piny
1-Czerwono/czarny - Stały plus kl30
2-Czerwono niebieski- Stały plus przez bezpiecznik nr 4
3-Brazowy - Masa
4-Czarno/żółty - Gruby to sygnał dźwiękowy w bagaju, cienki to przekaźnik ochrony przed odjazdem.
5-Czarno/Zielony- Światła kierunku
6-Czarno/Biały -Światła kierunku
Kostka Biało czarna.Piny
1-Czarno/niebieski - Plus po zapłonie bezpiecznik nr 12
2-Czerwony - Wyłącznik zapłonu KL86S. Z kostki stacyjki ten co ma plus jak kluczyk siedzi w stacyjce.
3-Brązowo/zielony- Sygnał masa z zamka kierowcy, pasażera ( na otwórz lub zamknij)
4-Brązowo/Szary- Sygnał masa z zamków jak wyżej (na otwórz lub zamknij )
Info- 3i4 jest są to sygnały do działania pneumatyka jak by ktoś kiedyś pytał się ten centralny zamek zamyka i otwiera dwoma masami (a nie jak w zwykłym plusem i masą)
5-Zielono/Niebieski- Położenie rygla strona kierowcy ( plus lub masa żelazne czy otwarty czy zamknięty)
6-Brązowo/Zielony- Zasilanie na światło wewnętrzne (lampka w podsufitce)
7-pusty
8-Czerwony
9-Czerwony- to ten kabelek co wraca ten mostek
10-Brązowo/Biały- Przełącznik otwartych drzwi tylnych L,P i przednich L,P
11-Zółto/Niebieski- Położenie rygla prawych przednich drzwi (plus lub masa zależne czy otwarty czy zamknięty)
12-Brązowo/Niebieski- Jak wyżej nr.6 -zasilanie na światło wewnętrzne jest mostek te dwa się łączą jako jedno za pompką.
Kostka biało pomarańczowa
1-Brązowo/Szary- Przekaźnik ochrony przed odjazdem
2-Pusty
3-Pusty
4-Biało/Czarny-Przełącznik lampy bagażnika (styk w zamku bagażnika)
5-Niebiesko/Czerwony- Przełącznik świateł przeciwmgłowych DWA (Lampka sygnalizacyjna)
6-Brązowo/Biały- Sygnały zamka bagażnika (plus lub masa zależne czy otwieramy czy zamykamy kluczykiem)
7-puste
8-puste
9-Brązowy- Masa
10-puste
11-puste
12-puste
13-Brązowo/Szary- Radio
14-Brązowo/Czerwony-Przełącznik styku przed kradzieżą (Podejrzewam czujnik otwarcia przedniej maski)
15-pusty
16-pusty
Tak wygląda opis bez ir i tak powinno być u ciebie. Dla pewności bym sprawdził czy sygnały się zgadzają.
Teraz podłaczanie ir.
Do tego celu wykorzystujemy tylko wtyczką biało pomarańczowa
Pierwszy słupek (żółto/zielony,żółto/czerwony,brązowy) to słupek od strony pasażera prawy.
Brązowy wiadomo masa.
Żółto/zielony-Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr15
Zółto/czerwony-Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr2
Drugi słupek (żółto/niebieski,żółto/czarny,brązowy) to lewy słupek od strony kierowcy.
Tu może pojawić się problem bo w opisie mam żółto/biały ale żółto/czarny to ten sam kabel i pin.
Brązowy wiadomo masa.
Żółto/niebieski- Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr.16
Zółto/biały- Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr.10
I tyle na temat <ok> nie wiem czy czasami nie trzeba kodować kluczyka czy się nie zresetowało nie pamiętam ale tam coś było koło tego ( otworzyć auto przekręcić kluczykiem serwisowym na zapłon i kluczykiem podczerwieni przycisnąć)
Druga sprawa czujniki nie mają opisanych wejść? czy tylko kolory?
Kostka czarna środkowa. Piny
1-Czerwono/czarny - Stały plus kl30
2-Czerwono niebieski- Stały plus przez bezpiecznik nr 4
3-Brazowy - Masa
4-Czarno/żółty - Gruby to sygnał dźwiękowy w bagaju, cienki to przekaźnik ochrony przed odjazdem.
5-Czarno/Zielony- Światła kierunku
6-Czarno/Biały -Światła kierunku
Kostka Biało czarna.Piny
1-Czarno/niebieski - Plus po zapłonie bezpiecznik nr 12
2-Czerwony - Wyłącznik zapłonu KL86S. Z kostki stacyjki ten co ma plus jak kluczyk siedzi w stacyjce.
3-Brązowo/zielony- Sygnał masa z zamka kierowcy, pasażera ( na otwórz lub zamknij)
4-Brązowo/Szary- Sygnał masa z zamków jak wyżej (na otwórz lub zamknij )
Info- 3i4 jest są to sygnały do działania pneumatyka jak by ktoś kiedyś pytał się ten centralny zamek zamyka i otwiera dwoma masami (a nie jak w zwykłym plusem i masą)
5-Zielono/Niebieski- Położenie rygla strona kierowcy ( plus lub masa żelazne czy otwarty czy zamknięty)
6-Brązowo/Zielony- Zasilanie na światło wewnętrzne (lampka w podsufitce)
7-pusty
8-Czerwony
9-Czerwony- to ten kabelek co wraca ten mostek
10-Brązowo/Biały- Przełącznik otwartych drzwi tylnych L,P i przednich L,P
11-Zółto/Niebieski- Położenie rygla prawych przednich drzwi (plus lub masa zależne czy otwarty czy zamknięty)
12-Brązowo/Niebieski- Jak wyżej nr.6 -zasilanie na światło wewnętrzne jest mostek te dwa się łączą jako jedno za pompką.
Kostka biało pomarańczowa
1-Brązowo/Szary- Przekaźnik ochrony przed odjazdem
2-Pusty
3-Pusty
4-Biało/Czarny-Przełącznik lampy bagażnika (styk w zamku bagażnika)
5-Niebiesko/Czerwony- Przełącznik świateł przeciwmgłowych DWA (Lampka sygnalizacyjna)
6-Brązowo/Biały- Sygnały zamka bagażnika (plus lub masa zależne czy otwieramy czy zamykamy kluczykiem)
7-puste
8-puste
9-Brązowy- Masa
10-puste
11-puste
12-puste
13-Brązowo/Szary- Radio
14-Brązowo/Czerwony-Przełącznik styku przed kradzieżą (Podejrzewam czujnik otwarcia przedniej maski)
15-pusty
16-pusty
Tak wygląda opis bez ir i tak powinno być u ciebie. Dla pewności bym sprawdził czy sygnały się zgadzają.
Teraz podłaczanie ir.
Do tego celu wykorzystujemy tylko wtyczką biało pomarańczowa
Pierwszy słupek (żółto/zielony,żółto/czerwony,brązowy) to słupek od strony pasażera prawy.
Brązowy wiadomo masa.
Żółto/zielony-Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr15
Zółto/czerwony-Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr2
Drugi słupek (żółto/niebieski,żółto/czarny,brązowy) to lewy słupek od strony kierowcy.
Tu może pojawić się problem bo w opisie mam żółto/biały ale żółto/czarny to ten sam kabel i pin.
Brązowy wiadomo masa.
Żółto/niebieski- Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr.16
Zółto/biały- Wtyczka biało/pomarańczowa pin nr.10
I tyle na temat <ok> nie wiem czy czasami nie trzeba kodować kluczyka czy się nie zresetowało nie pamiętam ale tam coś było koło tego ( otworzyć auto przekręcić kluczykiem serwisowym na zapłon i kluczykiem podczerwieni przycisnąć)
Druga sprawa czujniki nie mają opisanych wejść? czy tylko kolory?