Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4]Quattro Avant od eSPe

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 25 lut 2013, 23:56

A dziękować dziękować. Jeszcze kupa roboty przede mną ale plan jest do maja ogarnać to co zaplanowane.

Przy okazji.
Z nowości.
Kilka zaległych fotek z obecności na WOŚP na "pakiecie zimowym".
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Na dniach do lakiernika poleciało:
- tylni zderzak
- spryski S2
- listwy boczne (górne)
- lotka ze stopem

Zakupione i w planach montaż na najbliższy czas:
- listwy dolne w pięknym stanie (bo te co są na aucie to standardowo powywijane)
- spryski lamp (po odebraniu od lakiernika)
- kiera S6C4 (muszę przerobić odbijak kierunków bo nie chce mi się wymieniać pająka).
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Ogólnie plan jest aby na wiosnę auto wyjechało w takim kształcie (wiadomo felga inna niż na foto):
Obrazek
do czego sukcesywnie dążę praktycznie od początku. :mrgreen: :mrgreen:

Wtedy może sam już powiem że jest "kosa". :mrgreen:

Felga zostaje albo ta co była z ub roku lub coś innego jak kris się spisze i po przymiarce mi się będzie podobać.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2013, 01:01 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 26 lut 2013, 00:22

No to teraz będzie wizualny s2 avant :->

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 26 lut 2013, 00:36

Miniekzgr pisze:No to teraz będzie wizualny s2 avant :->
Taki plan był od początku. :-)

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 26 lut 2013, 00:43

Nie jestem i nigdy nie byłem za swapami,ale u Ciebie az się prosi.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 26 lut 2013, 00:57

idziesz ostatnio jak burza :D

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 26 lut 2013, 00:59

Miniekzgr pisze:Nie jestem i nigdy nie byłem za swapami,ale u Ciebie az się prosi.
Nie ma szans. Na pewno się nie zapowiada aby w tej dekadzie to nastąpiło. :mrgreen:

Mam dobry, sprawny, zdrowy, trzymający serię i niezagazowany AAH. Mocy jak dla mnie wystarczy. To auto ma się dostojnie poruszać a nie za...suwać w sprintach. Nie mam na razie jakiegokolwiek powodu aby wywalać ten silnik z auta.

Dragan, to co ja tu robię to tylko kosmetyka jak patrzę na niektórych auta w tym i Twoje.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 26 lut 2013, 01:04

moje to nic specjalnego brak tam tyle pracy ze pomału nie ogarniam ....

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 26 lut 2013, 07:12

Dobra maszyna nie ma co ;-) kiere obszywałeś czy już taką kupiłeś? Dzwoniłem do gościa od którego kupiłem sprężyny FK to powiedział że mogę kupić sam przód ma -60 i -70 jak myślisz który wariant kupić?

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 26 lut 2013, 07:45

Nie lepsze były by zwykłe kierunki od avanta zamiast tych malowańców? :-P

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 26 lut 2013, 08:16

Nie ma co, robi konkretną robotę ten kombiak <ok>
eSPe pisze:- kiera S6C4 (muszę przerobić odbijak kierunków bo nie chce mi się wymieniać pająka).
Tzn zeszlifować go bo teraz ciasno wchodzi??

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 26 lut 2013, 08:40

Co to za pokemon w tej czapce? :mrgreen:

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 26 lut 2013, 09:19

Tighe pisze:Nie lepsze były by zwykłe kierunki od avanta zamiast tych malowańców? :-P
Może i były ale jedną ori miałem stłuczoną a druga trochę wyblakła a i tak docelowo szukam ori US - póki co na razie bezskutecznie a te malowańce kupiłem już z wewnętrznymi w komplecie to co miałem je wywalić do kosza?
GSF pisze:Tzn zeszlifować go bo teraz ciasno wchodzi??
Teraz w ogóle się nie kręci kiera.
Taśma jest taka jak z końcówek produkcji B4 czyli pod pająka z dużą dziurą w pająku (tak jak A4 B5 z początku produkcji) i albo trzeba zmienić pająka i dotoczyć tuleję pogrubiającą na kolumnę lub zmienić kolumnę albo opcja odcięcia tego plastikowego kółka z taśmy i przspawanie drugiego z jakiejkolwiek kiery B3 lub B4 bez jaśka i to chyba najtańsza opcja (tak przynajmniej mi delik pokazał robił u siebie).

Ja to mam pecha bo auto jest z kwietnia 94 a jakby było np sierpień 94 to bym miał P&P z taśmą.
Słonik pisze:Co to za pokemon w tej czapce? :mrgreen:
eSPaczu. :mrgreen:
garry99 pisze:kiere obszywałeś czy już taką kupiłeś?
Kiere sam złożyłem z 5 innych. Wianek z jednej, jasiek z innej, taśma z innej, blachy pod jaśka z innej a znaczek esowy z poprzedniej kiery którą miałem. I na koniec obszyłem w BudWilu w Olsztynie.
garry99 pisze:Dzwoniłem do gościa od którego kupiłem sprężyny FK to powiedział że mogę kupić sam przód ma -60 i -70 jak myślisz który wariant kupić?
Ja to bym z chęcią przytulił jakiegoś kita 60. Daj namiar na gościa. Może to ten sam co brałem od niego springi FK.

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 26 lut 2013, 09:24

eSPe pisze:Teraz w ogóle się nie kręci kiera.
Taśma jest taka jak z końcówek produkcji B4 czyli pod pająka z dużą dziurą w pająku (tak jak A4 B5 z początku produkcji) i albo trzeba zmienić pająka i dotoczyć tuleję pogrubiającą na kolumnę lub zmienić kolumnę albo opcja odcięcia tego plastikowego kółka z taśmy i przspawanie drugiego z jakiejkolwiek kiery B3 lub B4 bez jaśka i to chyba najtańsza opcja (tak przynajmniej mi delik pokazał robił u siebie).
Jaką ty masz teraz obudowę kierownicy?? taką z miejscem na taśmę od poduszki czy tą z kółkiem na rysik od klaksonu??

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 26 lut 2013, 09:28

teraz to mam taką pod taśmę w kierownicy bo fabrycznie mam jaśka ale starego typu (taśma w kierze ma blaszkę a języczek jest w obudowie). A mam już osłonę pająka taką pod tą taśmę która się w niej chowa . Przymierzałem i wsio jest OK tylko nie idzie kiery skręcić bo otwór w pająku jest za mały i język odbijania ręcznego uniemożliwia przekręcenie kiery.

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 26 lut 2013, 10:19

eSPe pisze:teraz to mam taką pod taśmę w kierownicy bo fabrycznie mam jaśka ale starego typu (taśma w kierze ma blaszkę a języczek jest w obudowie). A mam już osłonę pająka taką pod tą taśmę która się w niej chowa . Przymierzałem i wsio jest OK tylko nie idzie kiery skręcić bo otwór w pająku jest za mały i język odbijania ręcznego uniemożliwia przekręcenie kiery.
Pokaż jeszcze zdjęcie swojego pająka od przodu. Na 99% nic nie musisz wymieniac i wystarczy tylko zeszlifować plastik odbijaka przy taśmie. Przerabiałem to już dwukrotkie, raz przy zmianie kiery jakieś 3 lata temu gdzie miało być P&P......
Wtedy zrobiłem to na szybko i fakt troszke mi obcierało "plastik o plastik" przy skręcie ale z czasem sie wyrobiło. Za drugim razem zrobiłem troche innym "szlifem" i działa jak fabryka :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl