B4 AVANT Green
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie taki pełny ale cos tam było. No i w quattro.delik pisze:2,8 q na pelnym wypasie taka bryke kupil espe i nawet w mneijszej kasie z tego co pamietampawełek pisze:za 8-9 koła to już mam nową b4-ke
A jak robić swap na 2.8 to kupić jakiegoś strupa 2.8 ze sprawnym motorem po dzwonie z rozwaloną dupą i przekładać motor z jednego do drugiego jak klocki lego dorabiając mocowania i łapy - najtańsza opcja.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
koszta wtedy sa smieszne, tueljki w podluznice na wzor podluznic vkowych i mozna wkladac motor ;D a reszta to klocki lego dla doroslych <ok>eSPe pisze:A jak robić swap na 2.8 to kupić jakiegoś strupa 2.8 ze sprawnym motorem po dzwonie z rozwaloną dupą i przekładać motor z jednego do drugiego jak klocki lego dorabiając mocowania i łapy - najtańsza opcja.
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Panowie, mam zielone sprężyny do założenia na tył - tylko nie wiem ile może obniżyć samochód:
Czy byłby ktoś tak miły i pomógł mi w znalezieniu informacji o niej?
Dodam, że:
Zielona:
Nr. 220-1254-25-93
Wys. 36cm
Czerwona sportowa:
Nr. AU 023 HA 28/99
Wys. 40cm
Takie dwie sprężyny posiadam.
Z góry dzięki za pomoc <ok>
Czy byłby ktoś tak miły i pomógł mi w znalezieniu informacji o niej?
Dodam, że:
Zielona:
Nr. 220-1254-25-93
Wys. 36cm
Czerwona sportowa:
Nr. AU 023 HA 28/99
Wys. 40cm
Takie dwie sprężyny posiadam.
Z góry dzięki za pomoc <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
pawelek ma problem z decyzja co zalozyc bo odda autko na usluge a za kazydm razem placic mechanikowi za zmiane sprezyn pewnie mu sie nie widzi ale niestety najlepsza jest metoda prob i bledow, wiem po sobie gdy bawilem sie obnizaniem na sprezynach niby te same -40 a jedne szly nizej od 2 i tak to jest...
wez no ogarnij klucze sciagacze i pobaw sie sam jak rpzyjdzie wiosna dasz rade
wez no ogarnij klucze sciagacze i pobaw sie sam jak rpzyjdzie wiosna dasz rade
Wymieniaj sam, ja ostatnio wymieniałem pierwszy raz w życiu i zajęło mi to 4h na obie strony. Korzystałem z tego poradnika https://audi80.pl/abt-wymiana-przednich-amortyzatorow-vt56035.htm
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Wczoraj ostatni cieplejszy (0°C - 2°C) dzień a od dziś rana sypie śnieg - także zdążyłem z przymiarką nowego obuwia.
Założyłem tylną lewą felgę, patrze... i myślę - no ok, wystaje tak jak powinna.
(chociaż i tak wystaje chyba trochę za mocno...)
Założyłem tylną prawa i moja mina wyglądała mniej więcej tak: :shock:
Lewe koło wystaje ok 1,5 cm - mniej więcej tak jak powinno a prawe jest prawie schowane w nadkole - wystaje może maksymalnie 5mm..
Z JAKIEJ PAKI? :shock: Komplet kół jest z ET 15.
Pojechałem z tym do "znajomego, znajomego" mechanika i powiedział, że jedyną opcją jest udanie się do blacharza i on wszystko sobie pomierzy i zobaczy co może być nie tak...
Dodam, że geometrie robiłem nie dawno i wszystko było ok. Rozumiem gdybym zmienił zawieche ale zmieniłem tylko koła...
Kurde, jak mam pojechać do blacharza i znowu płacić za sprawdzenie itp to kolejny raz mi się wszystkiego odechciewa... - same problemy.
Może ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Słyszał o czymś podobnym...
Liczę na pomoc
Oczywiście nie mogłem powstrzymać się od obniżenia go w photoshopie <ok>
Założyłem tylną lewą felgę, patrze... i myślę - no ok, wystaje tak jak powinna.
(chociaż i tak wystaje chyba trochę za mocno...)
Założyłem tylną prawa i moja mina wyglądała mniej więcej tak: :shock:
Lewe koło wystaje ok 1,5 cm - mniej więcej tak jak powinno a prawe jest prawie schowane w nadkole - wystaje może maksymalnie 5mm..
Z JAKIEJ PAKI? :shock: Komplet kół jest z ET 15.
Pojechałem z tym do "znajomego, znajomego" mechanika i powiedział, że jedyną opcją jest udanie się do blacharza i on wszystko sobie pomierzy i zobaczy co może być nie tak...
Dodam, że geometrie robiłem nie dawno i wszystko było ok. Rozumiem gdybym zmienił zawieche ale zmieniłem tylko koła...
Kurde, jak mam pojechać do blacharza i znowu płacić za sprawdzenie itp to kolejny raz mi się wszystkiego odechciewa... - same problemy.
Może ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Słyszał o czymś podobnym...
Liczę na pomoc
Oczywiście nie mogłem powstrzymać się od obniżenia go w photoshopie <ok>