Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 AVANT Green

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 27 lut 2013, 22:04

i zawsze coś wyskoczy jeszcze

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 27 lut 2013, 22:05

Dokładnie zawsze na koniec jakiś dupsik ;-)

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 27 lut 2013, 22:12

kurde, za 8-9 koła to już mam nową b4-ke :-P

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 27 lut 2013, 22:15

niby tak :)

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 27 lut 2013, 22:17

pawełek pisze:za 8-9 koła to już mam nową b4-ke :-P
2,8 q na pelnym wypasie taka bryke kupil espe i nawet w mneijszej kasie z tego co pamietam

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 27 lut 2013, 22:25

Panowie no wiadomo że można kupić auto za cenę ale swapa się robi po to żeby się cieszyć z jazdy i min kierowców w autach za ponad 100tyś objechanych przez 80 :mrgreen: a mowa tylko o 1.8T a gdzie np. do R32 czy 2.7 biturbo :-P

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 27 lut 2013, 22:40

delik pisze:
pawełek pisze:za 8-9 koła to już mam nową b4-ke :-P
2,8 q na pelnym wypasie taka bryke kupil espe i nawet w mneijszej kasie z tego co pamietam
Nie taki pełny ale cos tam było. No i w quattro.
A jak robić swap na 2.8 to kupić jakiegoś strupa 2.8 ze sprawnym motorem po dzwonie z rozwaloną dupą i przekładać motor z jednego do drugiego jak klocki lego dorabiając mocowania i łapy - najtańsza opcja.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 27 lut 2013, 22:56

eSPe pisze:A jak robić swap na 2.8 to kupić jakiegoś strupa 2.8 ze sprawnym motorem po dzwonie z rozwaloną dupą i przekładać motor z jednego do drugiego jak klocki lego dorabiając mocowania i łapy - najtańsza opcja.
koszta wtedy sa smieszne, tueljki w podluznice na wzor podluznic vkowych i mozna wkladac motor ;D a reszta to klocki lego dla doroslych <ok>

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 07 mar 2013, 22:10

Panowie, mam zielone sprężyny do założenia na tył - tylko nie wiem ile może obniżyć samochód:

Obrazek

Czy byłby ktoś tak miły i pomógł mi w znalezieniu informacji o niej? :-)

Dodam, że:

Zielona:
Nr. 220-1254-25-93
Wys. 36cm

Czerwona sportowa:
Nr. AU 023 HA 28/99
Wys. 40cm

Takie dwie sprężyny posiadam.

Z góry dzięki za pomoc <ok>

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 08 mar 2013, 20:30

Zakładaj leniu je na auto, używane sprężyny, więc mógł je ktoś nawet dać do kowala na utwardzanie i kompletnie inaczej się ułożą niż wedle danych katalogowych.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 08 mar 2013, 22:43

pawelek ma problem z decyzja co zalozyc bo odda autko na usluge a za kazydm razem placic mechanikowi za zmiane sprezyn pewnie mu sie nie widzi ale niestety najlepsza jest metoda prob i bledow, wiem po sobie gdy bawilem sie obnizaniem na sprezynach niby te same -40 a jedne szly nizej od 2 i tak to jest...

wez no ogarnij klucze sciagacze i pobaw sie sam jak rpzyjdzie wiosna dasz rade ;-)

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 09 mar 2013, 01:09

Wszystko juz mam zalatwione :-) tylko przod boje sie sam wymienic :-P

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 09 mar 2013, 01:24

Wymieniaj sam, ja ostatnio wymieniałem pierwszy raz w życiu i zajęło mi to 4h na obie strony. Korzystałem z tego poradnika https://audi80.pl/abt-wymiana-przednich-amortyzatorow-vt56035.htm

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 09 mar 2013, 09:12

no wiec pawelek do roboty ;D <ok>

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 10 mar 2013, 11:26

Wczoraj ostatni cieplejszy (0°C - 2°C) dzień a od dziś rana sypie śnieg - także zdążyłem z przymiarką nowego obuwia.

Założyłem tylną lewą felgę, patrze... i myślę - no ok, wystaje tak jak powinna.
(chociaż i tak wystaje chyba trochę za mocno...)
Założyłem tylną prawa i moja mina wyglądała mniej więcej tak: :shock:

Lewe koło wystaje ok 1,5 cm - mniej więcej tak jak powinno a prawe jest prawie schowane w nadkole - wystaje może maksymalnie 5mm..
Z JAKIEJ PAKI? :shock: Komplet kół jest z ET 15.

Pojechałem z tym do "znajomego, znajomego" mechanika i powiedział, że jedyną opcją jest udanie się do blacharza i on wszystko sobie pomierzy i zobaczy co może być nie tak...

Dodam, że geometrie robiłem nie dawno i wszystko było ok. Rozumiem gdybym zmienił zawieche ale zmieniłem tylko koła...

Kurde, jak mam pojechać do blacharza i znowu płacić za sprawdzenie itp to kolejny raz mi się wszystkiego odechciewa... - same problemy.

Może ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Słyszał o czymś podobnym...

Liczę na pomoc ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oczywiście nie mogłem powstrzymać się od obniżenia go w photoshopie <ok>
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl