[B4 2.0E ABK] PROBLEM Z ODPALENIEM, STRZELANIE Z TŁUMIKA
[B4 2.0E ABK] PROBLEM Z ODPALENIEM, STRZELANIE Z TŁUMIKA
Witam, posiadam B4 Avant z silnikiem 2.0E ABK. Dziś wydarzyła się przykra sytuacja, otóż po zatankowaniu paliwa chciałem odpalić Audi, lecz nie chciała załąpać. I do tego strzelała z tłumika, okrutnie strzelała. Aż się rozleciał... Moje pytanie jest takie, co mogło się stać? Jakie są tego przyczyny? Kable? Świece? Gaźnik? Proszę o jakaś radę, tak na szybko. Mechanika odwiedzę wkrótce.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 11:49 przez sianio, łącznie zmieniany 1 raz.
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
sianio, kopuła i palec do wymiany musowo, zciągnij i zobacz w jakim one są stanie na pewno przepalone, pewno przewody też by sie zdało ale to większy juz koszt. Po przez stary układ WN możesz właśnie mieć takie strzały i problemy z odpaleniem jak i również w dalszym oszczędzaniu na tym możesz wpakować się w dalsze koszty jak z tego powody strzeli ci przepływomierz. Może byc też coś z zapłonem ale chociaż byś odpalił pisz dalej ale tamto wymień jak nie było wymieniane.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Koledzy mam podobny problem, na stacje dojechalem bez problemow i nie bylo problemow wczesniej z silnikiem, po zatankowaniu probowalem opalic przez 10 minut i wreszcie strzal z tlumika, pozniej samochod przemowil i odpalil ale nie pracowal tak jak wczesniej, praca silnika bardzo glosna falujace obroty, nie zaobserwowalem innego koloru spalin, co to moze byc?? zaczalem sie zastanawiac czy na pewno benzyne zatankowalem
moje audi to ABK + lpg, gdy przelaczam na gaz praca silnika jest taka sama jak na pb czyli bardzo glosna falujace obroty, z silnika wydobywa sie stukot jakby korbowod walil o blok (odpukac!). Co moze byc przyczyna
moje audi to ABK + lpg, gdy przelaczam na gaz praca silnika jest taka sama jak na pb czyli bardzo glosna falujace obroty, z silnika wydobywa sie stukot jakby korbowod walil o blok (odpukac!). Co moze byc przyczyna
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Co do strzału ja kiedyś miałem tak:
1. był słaby układ zapłonowy (kable itp.)
2. Jak kręciłem dostało się mnóstwo paliwa do silnika (zalany) i tak też było z układem wydechowym
3. Strzał spowodował rozerwanie tłumika końcowego i stąd pewnie Wasza głośna praca.
4. Być może sonda oberwała z wybuchu ale to raczej mało prawdopodobne.
5. skoro obroty falują strzał poszedł również w dolot i do sprawdzenia szczelność dolotu. Czyli nerka (w głównej mierze ) do oblukania.
1. był słaby układ zapłonowy (kable itp.)
2. Jak kręciłem dostało się mnóstwo paliwa do silnika (zalany) i tak też było z układem wydechowym
3. Strzał spowodował rozerwanie tłumika końcowego i stąd pewnie Wasza głośna praca.
4. Być może sonda oberwała z wybuchu ale to raczej mało prawdopodobne.
5. skoro obroty falują strzał poszedł również w dolot i do sprawdzenia szczelność dolotu. Czyli nerka (w głównej mierze ) do oblukania.
Ja mialem troszke podobna sytuacje w swoim drugim aucie...
Pojechalem na zakupy po powrocie auto juz nie odpalilo przed zgaszeniem dostal strzal w tlumik... po czym odpalilo bardzo ciezko i nierowno pracowalo chyba nawet nie trzymal wolnych obrotow bo bardzo falowaly...
Wykrecilem swiece i okazalo sie ze rozerwalo mi ta porcelane i przebijala iskra i to byla przyczyna usterki... ale tak i tak posprawdzaj kable, kopulke , palec czy nie sa zasniedziale.
Pojechalem na zakupy po powrocie auto juz nie odpalilo przed zgaszeniem dostal strzal w tlumik... po czym odpalilo bardzo ciezko i nierowno pracowalo chyba nawet nie trzymal wolnych obrotow bo bardzo falowaly...
Wykrecilem swiece i okazalo sie ze rozerwalo mi ta porcelane i przebijala iskra i to byla przyczyna usterki... ale tak i tak posprawdzaj kable, kopulke , palec czy nie sa zasniedziale.
Chłopaki Przecież sprawny układ W Napięcia, wszelkie przewody gumowe związane powietrzem i dobrze ustawiony zapłon to podstawa w każdym silniku niema się co czarować jak ktoś jeździ i nie wymieni układu WN lub poizoluje jokoś tam pęknięcia starych węży gumowych to motor ma palić na tyk i pięknie pracować, Nie trzeba niestety czasem z przykrością ukłonić się do portfela i tyle a jeszcze przy LPG tym bardziej trzeba tego pilnować.