[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
Cześć,
U siebie mam logi:
Kąt wtrysku nie jest za mały?
Czemu temperatura może być 60 stopni jak na desce jest ponad 90 ?
Boje się trochę ruszać ten kąt wtrysku, Trepek mi go ustawiał i na pewno dobrze to zrobił, ale później wymieniałem pasek rozrządu to mógł się przestawić. Auto pali dobrze, ale ma nowe świece. Zbiera się też dobrze. Po rozgrzaniu potrafi telepać silnikiem, może być tak od tej wartości kąta wtrysku?
U siebie mam logi:
Kąt wtrysku nie jest za mały?
Czemu temperatura może być 60 stopni jak na desce jest ponad 90 ?
Boje się trochę ruszać ten kąt wtrysku, Trepek mi go ustawiał i na pewno dobrze to zrobił, ale później wymieniałem pasek rozrządu to mógł się przestawić. Auto pali dobrze, ale ma nowe świece. Zbiera się też dobrze. Po rozgrzaniu potrafi telepać silnikiem, może być tak od tej wartości kąta wtrysku?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
temperatura na vagu 80-35 jednostek wg vaga odpowiada temperaturze 80-110 stopnig00di pisze: Czemu temperatura może być 60 stopni jak na desce jest ponad 90 ?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 18:38 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie jest ,o ile sprawdzałeś w nastawach podstawowych ,czyli w basic setingg00di pisze:Kąt wtrysku nie jest za mały?
A od kiedy to w bloku 000 temperatura jest w stopniach celsjusza :?: 8-) w stopniach jest i owszem ,ale w bloku 007 ...Na starym boschu niestety nie osiągalnymg00di pisze:Czemu temperatura może być 60 stopni jak na desce jest ponad 90 ?
Kąt sprawdzałem w "Measuring Blocks" i tam w "Basic Settings" czy patrzeć ten "Basic Settings - 04" ? Aha no właśnie widzę, że ta temperatura to tylko jakiś współczynnik bo większości logów umieszczonych tu na forum na Boschu tutaj jest około 60, co nie znaczy, że jest prawidłowo ;p.MUNIOR pisze:Nie jest ,o ile sprawdzałeś w nastawach podstawowych ,czyli w basic setingg00di pisze:Kąt wtrysku nie jest za mały?A od kiedy to w bloku 000 temperatura jest w stopniach celsjusza :?: 8-) w stopniach jest i owszem ,ale w bloku 007 ...Na starym boschu niestety nie osiągalnymg00di pisze:Czemu temperatura może być 60 stopni jak na desce jest ponad 90 ?
Munior proszę napisz mi jak to wygląda u Ciebie z przekładką trzeba uzbroić się w części czy wszystko masz, napisz mi proszę na pw, wiadomości mi gdzieś od Ciebie uciekły ;/. Do Ciebie mam 300km, czyli pikuś .
Wyskoczyły mi takie błędy:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
06-10 - Signal to High - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal to High - Intermittent
od czego najlepiej zacząć żeby nie wymieniać bez sensu czujników??
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
06-10 - Signal to High - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal to High - Intermittent
od czego najlepiej zacząć żeby nie wymieniać bez sensu czujników??
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
mody86,
527 Czujnik temperatury kolektora dolotowego - G72, Czujnik temperatury powietrza wejściowego - G72
519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71, Czujnik MAP - poza zasięgiem - G71
[ Dodano: 2013-04-14, 19:55 ]
527 Czujnik temperatury kolektora dolotowego - G72, Czujnik temperatury powietrza wejściowego - G72
519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71, Czujnik MAP - poza zasięgiem - G71
[ Dodano: 2013-04-14, 19:55 ]
To podstawa.Ganimadeus pisze:kasowałeś błędy i sprawdzałeś czy od nowa się pojawiły? Jeśli nie to tak zrób bo często jak się coś odłącza łapie błędy, które po wykasowaniu znikają.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko