Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
markoo21

Post autor: markoo21 » 22 lut 2013, 20:25

kolego Krzysiek 84 Mam ustawione Start Baud na 240. Mam nastawnik potencjometryczny.
Zależy mi by odczytać kąt i dawkę.
Podejrzewam ze problemem jest nie pełna wersja vag-com 409.1,
dlatego proszę kogoś o przesłanie pewnego vag-com na meila marekrobo@o2.pl

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 lut 2013, 20:36

markoo21 pisze:proszę kogoś o przesłanie pewnego vag-com na meila
Poszedł na meila jedynie słuszny 3.11 n z instrukcją obrazkową co i jak 8-) tylko mi nie pisz że nie działa , bo nie ma takiej opcji :mrgreen:

markoo21

Post autor: markoo21 » 23 lut 2013, 20:54

DZIĘKUJE KOLEGO MUNIOR ZA POMOC :)
VAG COM od Ciebie działa idealnie,dawka i kąt odczytany.
Mojej wersji VAGa 409 nie szło aktywować :( POZDRAWIAM

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 lut 2013, 21:53

markoo21 pisze:DZIĘKUJE KOLEGO MUNIOR ZA POMOC :)
VAG COM od Ciebie działa idealnie,dawka i kąt odczytany.
Mojej wersji VAGa 409 nie szło aktywować :
Bo te wszystkie inne wersje vaga o kant du...y potłuc ;-)

g00di
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2012, 15:44

Post autor: g00di » 06 mar 2013, 19:25

Cześć,

U siebie mam logi:

Obrazek

Kąt wtrysku nie jest za mały?

Czemu temperatura może być 60 stopni jak na desce jest ponad 90 ?

Boje się trochę ruszać ten kąt wtrysku, Trepek mi go ustawiał i na pewno dobrze to zrobił, ale później wymieniałem pasek rozrządu to mógł się przestawić. Auto pali dobrze, ale ma nowe świece. Zbiera się też dobrze. Po rozgrzaniu potrafi telepać silnikiem, może być tak od tej wartości kąta wtrysku?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 mar 2013, 19:37

g00di pisze: Czemu temperatura może być 60 stopni jak na desce jest ponad 90 ?
temperatura na vagu 80-35 jednostek wg vaga odpowiada temperaturze 80-110 stopni
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 18:38 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 mar 2013, 20:05

g00di pisze:Kąt wtrysku nie jest za mały?
Nie jest ,o ile sprawdzałeś w nastawach podstawowych ,czyli w basic seting
g00di pisze:Czemu temperatura może być 60 stopni jak na desce jest ponad 90 ?
A od kiedy to w bloku 000 temperatura jest w stopniach celsjusza :?: 8-) w stopniach jest i owszem ,ale w bloku 007 ;-) ...Na starym boschu niestety nie osiągalnym :-P

g00di
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2012, 15:44

Post autor: g00di » 06 mar 2013, 20:33

MUNIOR pisze:
g00di pisze:Kąt wtrysku nie jest za mały?
Nie jest ,o ile sprawdzałeś w nastawach podstawowych ,czyli w basic seting
g00di pisze:Czemu temperatura może być 60 stopni jak na desce jest ponad 90 ?
A od kiedy to w bloku 000 temperatura jest w stopniach celsjusza :?: 8-) w stopniach jest i owszem ,ale w bloku 007 ;-) ...Na starym boschu niestety nie osiągalnym :-P
Kąt sprawdzałem w "Measuring Blocks" i tam w "Basic Settings" czy patrzeć ten "Basic Settings - 04" ? Aha no właśnie widzę, że ta temperatura to tylko jakiś współczynnik bo większości logów umieszczonych tu na forum na Boschu tutaj jest około 60, co nie znaczy, że jest prawidłowo ;p.

Munior proszę napisz mi jak to wygląda u Ciebie z przekładką trzeba uzbroić się w części czy wszystko masz, napisz mi proszę na pw, wiadomości mi gdzieś od Ciebie uciekły ;/. Do Ciebie mam 300km, czyli pikuś ;).

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 mar 2013, 21:22

g00di pisze:Munior proszę napisz mi jak to wygląda u Ciebie z przekładką
Wszystko masz na PW 8-)

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 14 kwie 2013, 18:13

Wyskoczyły mi takie błędy:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
06-10 - Signal to High - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal to High - Intermittent
od czego najlepiej zacząć żeby nie wymieniać bez sensu czujników??

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 14 kwie 2013, 18:46

kasowałeś błędy i sprawdzałeś czy od nowa się pojawiły? Jeśli nie to tak zrób bo często jak się coś odłącza łapie błędy, które po wykasowaniu znikają.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 14 kwie 2013, 19:55

mody86,
527 Czujnik temperatury kolektora dolotowego - G72, Czujnik temperatury powietrza wejściowego - G72
519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71, Czujnik MAP - poza zasięgiem - G71

[ Dodano: 2013-04-14, 19:55 ]
Ganimadeus pisze:kasowałeś błędy i sprawdzałeś czy od nowa się pojawiły? Jeśli nie to tak zrób bo często jak się coś odłącza łapie błędy, które po wykasowaniu znikają.
To podstawa.

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 14 kwie 2013, 21:02

oczywiście że były kasowane i pojawiają się ponownie, co do g72 to na instalacji do niego jest 5V a MAP jak sprawdzić?? dodam że mam auto na bosch'u (czujnik na błotniku), N75 też jest wymieniony a komputer po virusie od Kostrz'a ale kiedyś tych błędów nie było.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 kwie 2013, 21:27

czujnik przemyj w benzynie i założ ponownie, czesto można spotkac to w zetorkach.

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 14 kwie 2013, 22:29

niby był myty i to też w acetonie, ale jak widać to nic nie dało. Mógł by mi ktoś napisać jakie wartości do danej temperatury powinien mieć to bym sobie go przemierzył.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl