[B4 ABK] Wzrost predkość po puszczeniu gazu
[B4 ABK] Wzrost predkość po puszczeniu gazu
Witam, mam od niedawna B4 benzyna 115 KM i taki problem, w trakcie jazdy obojetnie z jaką predkością i na jaki biegu gdy puszcze gaz to samochód jeszcze przez jakaś sekunde "ciągnie" a nastepnie zwalnia silnik hamuje. Gdy dodam gazu na biegu jałowym mam wrażenie że obtory trosze za wolno schodzą w dół i nie trzymają zawsze tej samej wartości. Może ktoś miał coś podobnego i podpowie gdzie szukać przyczyny.
przestawiony zapłon?
Wyczyściłem dokładnie kilkanascie razy benzyną silkik krokowy, do tego zmieniłem niebieski czujnik temperatury, sprawdziłam kable od wtrysku rozruchowego (są dobre , wtrysk dziala poprawnie) , regulator podciśnienia paliwa również jest sprawny (nie ma paliwa w wężyku) aparat zapłonowy jest nowy, nowe świece i kable. Problem pozostał obroty schodzą zdecydowanie za wolno . Czy może mieć to związek ze złym ustawieniem zapłonu???? bo jak rano odpalam samochód łapie dopiero za 3,4 obrotem wałka. przestawiony zapłon?
zapłon czy przekaźnik
Kiedy jade z prędkością np. 80km/h na biegu 4 wciskam sprzęgło a obroty jeszcze przez 1-1.5 sekundy stoją w miejsciu (nawet lekko idą w górę) po czym spadają (wolno) na ok 860. Czy to jest normalne? wydaje mi sie że chyba nie. Proszę o jakąś wypowiedz w tej sprawie.
A przekaźnik 30 nie jest przypadkiem odpowiedzialny za stabilne obroty biegu jałowego?
A przekaźnik 30 nie jest przypadkiem odpowiedzialny za stabilne obroty biegu jałowego?
przekaznik 30 bardziej jak na jalowym masz 850 obr/min i ci buja lub skaczą troche ogólnie odpowiada za trzymanie stalego napiecia ,czyli odpowiada za napiecie do ECU
bardziej obstawial bym czujnik polozenia przepsutnicy uszkodzony potrafi sam dodawac gazu itp znajduje sie od spodu przepustnicy zerknij na kable idące do niego czasami sie o cos potrafią przetrzec
A przekaznik 30 dla pewnosci zdemnotuj i przelutuj pare minut roboty
zapłon też sprawdz pamiętaj o procedurze dotyczącej ustawianiu zapłonu w ABK którą znajdziesz na forum
bardziej obstawial bym czujnik polozenia przepsutnicy uszkodzony potrafi sam dodawac gazu itp znajduje sie od spodu przepustnicy zerknij na kable idące do niego czasami sie o cos potrafią przetrzec
A przekaznik 30 dla pewnosci zdemnotuj i przelutuj pare minut roboty
zapłon też sprawdz pamiętaj o procedurze dotyczącej ustawianiu zapłonu w ABK którą znajdziesz na forum
tomek1982, a jak myślisz co może być przyczyną tego że na zimnym obroty mam 950-1000 a jak się nagrzewa to do 1200 dochodzą? ma to miejsce na jałowym.. Dość irytujące w korkach.. i tak chwieje lekko +/-50 rmp. Do zbadania mam jeszcze 30 myśle, bo czujnik temp niebieski już wymieniłem EPS'a. Myślałem, że już ustało ale problem nadal występuje.
Rozrząd był wymieniany zaraz po zakupie i po wymianie mechanik może zabrał się za zapłon.. Aczkolwiek nie udało mu się chyba tak jak to powinno być.. Ogólnie jak kupiłem auto to był problem jeszcze z przepływką, ale ona została wymieniona w dzień wymiany rozrządu i nie ma tych objawów, że obroty lecą do 3 tys co powodował niesprawny przepływomierz ale te małę falowania pozostały plus to że na jałowym raz jest np 800 a raz 1100... Wymieniłem ost niebieską czujkę na EPS'a ale to jednak nie to i zakupiłem przekaźnik 30 tylko czeka na włożenie..