Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Słaba iskra nie odpala strzela w wydech

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 07 mar 2013, 18:18

gregRS2 pisze:tylko jeden bląd 00513 ale to chyba zawsze na zgaszonym powinno się świecić
Z tego co pamiętam tutaj nie ma takiej sytuacji że na zgaszonym silniku jest błąd któregoś z czujników. Jak masz błąd czujnika G28 to sprawdź ten czujnik (odczytujący wieniec rozrusznika).

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 07 mar 2013, 21:48

Prawda, na zgaszonym żaden z tych dwóch czujników błędu nie wywołuje, nawet G4. Po odłączeniu g28 silnik gaśnie. Jak by ktoś pytał to podstawka czujnika g28 jest regulowana i do poprawnego jej ustawienia potrzebny jest przyrząd VW 3308. Jak by ktoś chciał pogrzebać w kabelkach

Kod: Zaznacz cały

http://www.euroscan.hu/ecu.html

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 08 mar 2013, 09:55

No ok ale wymienilem Czujniki na takie ze sprawnego auta Czujnik polożenia walu moj mial ok 850O ohmow a ten prawie 1000 podobnie z czujnikiem ustawienia kąta zaplonu, podmienilem komputer i nic, sprawdzając napięcie dochodzące do modułu zaplonowego i cewek bylo to dziwne bo na żadnym pinie ani brązowej ani bialej kostki nie bylo żadnych napięć

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 08 mar 2013, 10:10

U mnie na białej kostce (wtyczka) jest napięcie (włączyć zapłon i osobno do każdego pinu podłączać lampkę próbną a drugi jej brzeg dać do masy, na każdym pinie powinna się zaświecić) Też u mnie na tej brązowej nic nie było.

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 08 mar 2013, 11:06

ale na bialej mierząc Voltomierzem nic nie pokazalo

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 08 mar 2013, 12:49

Żeby było jasne, mówię o białej kostce ze sprężynką zabezpieczającą i musi być włączony zapłon. Miernikiem to względem masy samochodu sprawdzałeś ? Jak nic nie wskazuje to może być przerwa w kablach albo uwalony bezpiecznik (nie wiem który to jest)

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 08 mar 2013, 21:24

a kompresja jest :roll: :?:

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 08 mar 2013, 23:26

Kompresja jest rowne 13 na każdym cylindrze ale co to ma wspólnego z brakiem iskry??

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 09 mar 2013, 07:47

piszesz o słabiej iskrze na początku a nie jej braku. bezpieczniki sprawdź <ok>

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 11 mar 2013, 22:31

Bo wcześniej ona byla teraz wcale nie ma Hall dobry bezpieczniki też to sprawdzalem na bierząco.

swir91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 24 maja 2010, 14:36
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki

Post autor: swir91 » 12 mar 2013, 23:54

u mnie tak było, wymienilem cewke co prawda na uzywke. Obecnie od kilku dni mam problem typu.. ze gubi iskre na 2 cylindrach czyli.. raz chodzi na wszystkich.. po mocniejszym przygazowaniu przestaje chodzic na 2 bo gubi ta iskre... i nie wiem co mozebyc problemem przewody niedawno wymieniane swiecie tez.. wraz z rozrzadem pompom wody termostatem.. nie wiem;/ co dalej

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 13 mar 2013, 19:20

swir91, ja maiłem naderwane kable od wtrysku jak debile zakładali gaz miałem podobnie wystarczyło u mnie wymienić wtyczkę od wtrysku i po problemie sprawdź to u siebie

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 16 mar 2013, 23:19

no ja też mialem taki problem to rożowe co trzyma wsówki bylo zlamane i chodzil na 5 garow ale naprawiłem i dzialało elegancko zgasilem i od tamtej pory lipa teraz nie pokazuje żadnego błędu ale nie odpala

[ Dodano: 2013-03-16, 23:21 ]
wymienione świece cewka hall czujnik polożenia walu i ustawienia kąta zaplonu modul zaplonowy sprawdzone wszystkie bezpieczniki i strzela w wydechu czasem ale nie odpala

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl