Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 B4 all] poliuretan

ODPOWIEDZ
nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

[B4 ALL]- POLIURETANY

Post autor: nowosz » 07 sty 2012, 15:49

Witam kolegów odsmażę tegoż kotleta!

Ostatnio orientowałem się apropo tulei poliuretanowych , co do ceny dostępności itp. "Powerflexy" odstraszają ceną za cały komplet tulei do zawieszenia wyliczyli mi Panowie z jakiegoś sklepu 1089 zł dlatego też polskim rozumowaniem chciałem je dostać taniej.

Nawiązałem kontakt z firmą http://poliuretany.olkusz.pl/pl/ aczkolwiek Powiedziano mi że aby wykonać komplet takich tulei potrzebują wachaczy itp itd , ja osobiście nie mam możliwości rozebrania zawieszenie i wysłania go pocztą ponieważ używam samochodu na co dzień dlatego też wychodzę z prośbą do kolegów z forum którzy mają możliwość podesłania elementów zawieszenia do tej firmy aby ściągnąć wymiary.

Prosiłbym też któregoś z Moderatorów o jakiś kontakt z tą firmą może dało by radę uzyskać dla członków forum jakieś zniżki:)

Co do kompletu zawieszenie mam na myśli wszystkie tuleje gumowe które można zastąpić poliuretanem łącznie z tulejami pod sanki:) Firma z Olkusza podobno robi też poduszki silnika i skrzyń biegów z poliuretanu

Kod: Zaznacz cały

 http://poliuretany.olkusz.pl/pl/regeneracja-poduszki-silnika-skrzyni-biegow.html
moim zdaniem jest to ciekawe rozwiązanie. Kupno całego zestawu dobrze zrobionych i zwymiarowanych tulei powinno zapewnić spokój użytkownikom na długie lata :) dlatego też myślę że warto by było trochę pokombinować w tym temacie :) pozdrawiam wszystkich kolegów ps. jestem nowym pisarzem tematów proszę mnie nie równać z ziemią za błędy.:)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 07 sty 2012, 16:17

nowosz, zaglądnij do tematu poniżej:

https://audi80.pl/zamowienie-grupowe ... t50762.htm

;-)

zaviel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 09 wrz 2010, 13:50

Post autor: zaviel » 11 lut 2013, 19:18

Zanim założyłem poliuretany dokładnie rozeznałem temat, wady i zalety, za i przeciw. Zaryzykowałem i zleciłem kupno w Olkuszu oraz montaż w zacnym i polecanym tutaj warsztacie. Było to w sierpniu zeszłego roku. Wszystko było zrobione profesjonalnie i co do tego nie mam wątpliwości. Zaraz po było pięknie, w końcu cisza, auto trochę sztywniejsze.
Niestety po paru miesiącach pojawiły się stuki po obu stronach i to oczywiście nie były poliuretany, coś za coś, jedno mocniejsze, drugie sypie się szybciej. Wymieniłem i jeździłem dalej. Potem przyszła zima i mrozy. Auto zrobiło się jak wóz drabiniasty. Znowu pojawiły się stuki. 2 tygodnie temu podczas przeglądu sprawdziłem te tuleje i mam wrażenie, że stwardniały na kamień. Praktycznie na tych łączeniach w ogóle nie ma amortyzacji. Równie dobrze można by tam wsadzić stalowe tuleje albo przyspawać i było by to samo. Niestety u mnie nie zdało to egzaminu. Przymierzam się do wywalenia tego z zawieszenia. Ich trwałość nie ma tutaj znaczenia bo to oczywiste, że się nie rozlecą ale leci po kolei cała reszta w zawieszeniu no i komfort w zimie na skamielinie - masakra. Nie mam zamiaru robić tutaj jakiejś antyreklamy ale uważam, że do codziennej jazdy to się nie sprawdza. Zbyt dziurawe drogi.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 11 lut 2013, 22:31

zaviel, dzieki za info.
Ktore tuleje miales wymienione na poliuretany?

zaviel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 09 wrz 2010, 13:50

Post autor: zaviel » 24 lut 2013, 22:15

Wahacza i kołyski. W tym tygodniu je wywalam na śmietnik.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 26 lut 2013, 08:29

nowosz pisze:Ostatnio orientowałem się apropo tulei poliuretanowych , co do ceny dostępności itp. "Powerflexy" odstraszają ceną za cały komplet tulei do zawieszenia wyliczyli mi Panowie z jakiegoś sklepu 1089 zł dlatego też polskim rozumowaniem chciałem je dostać taniej.
Mam w coupe i nie narzekam. Zamówiłem ostatnio do avanta i wychodzi około 730zł z wysyłką.
nowosz pisze:Wcześniej pisałem do inter rally oto co otrzymałem: Witam.
Z diagramu
http://www.powerflex.co.u...201973-1996.pdf
4 x PFF3-101
2 x PFF3-103-24 / PFF3-103-25 w zależności od średnicy drążka stabilizatora (24mm lub 25mm)

2 x PFF3-105
2 x PFF3-104
2 x PFR3-111
2 x PFR3-109
Tylko te elementy są potrzebne do avanta.
Co do olkusza. Leżą jeszcze u mnie tuleje sanek i każda jest z innej parafii, poliuretan i tuleje metalowe każda ma minimalnie inny wymiar :lol:
Do tego wyglądają na odlewane elementy, ale jest w nich tyle bąbli powietrza że aż boli.

Tomaso007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2012, 21:38

Post autor: Tomaso007 » 11 mar 2013, 15:16


Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 11 mar 2013, 17:06

Moje osobiste zdanie: szajs, wszystko co z olkusza... sorrki ale porównując je np z powerflexem, to jak noc i dzien....

Tomaso007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2012, 21:38

Post autor: Tomaso007 » 11 mar 2013, 23:16

Pany, to co robić w mojej sytuacji???? :-| :-(

Zdenerwowany jestem, bo wybuliłem kupę kasy na części ponoć najwyższej półki (zarzekali się w hurtowni, że na 100% ori Lemforder) a 2 miesiące mi posłużyły (narazie tuleje sanek i wahaczy i pewnie łączniki stabilizatora się też kończą..)! :-x
Przyznam się, że sanki dociągałem na dobre, gdy przód był w górze (mając na myśli to, że sanki po opuszczeniu auta tak czy siak nie przesuną się i nie będą tuleje narażone na działanie pewnych sił, które by mogły im zaszkodzić, bo sanki i tak są w poziomie - tj. po opuszczeniu auta i nie zmieniają swojego miejsca. Dobrze myślę..?? Jeśli nie to niech mnie ktoś poprawi. ) a tylko wahacze dopiero dokręciłem po opuszczeniu auta na koła.

<piwo>

Może mojej B4 w sanki i wahacze poliuretany wstawić...??!
Co o tym sądzicie???
Tylko jakie???
Od kogo (i przez kogo by taniej było ;-) ) polecacie i jakie koszty (tylko tuleje sanek od 80 B3 i komplet tulei wahaczy)???

Robią poliuretany do sanek 80 B3??? ( tuleje sanek przednich w swojej B4 mam starego typu jeszcze - 10mm średnicy na śruby mocujące w tulejach - tak jak w B3)

Zawieszenie mam standardowe (dość sporo jeżdżę po mieście..) i nie przepadam za usztywnieniem.

Amorki wsadziłem nowe OLEJOWE KYB (abym nie odczuwał najmniejszej dziury na grzbiecie... :-P ) .

Auto służy do normalnej jazdy, pieszczenia i lansu.. 8-)

zaviel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 09 wrz 2010, 13:50

Post autor: zaviel » 13 mar 2013, 00:22

Przeczytaj co napisałem kilka postów wyżej ;-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 13 mar 2013, 00:25

FranoF1 pisze:Moje osobiste zdanie: szajs, wszystko co z olkusza... sorrki ale porównując je np z powerflexem, to jak noc i dzien....
Ale czemu?? Wyjaśnisz?? Ja juz ze 40 tys zrobiłem i nadal jest OK. A uwierz mi że nie oszczedzam ;-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 13 mar 2013, 20:46

chmiel25 pisze:
FranoF1 pisze:Moje osobiste zdanie: szajs, wszystko co z olkusza... sorrki ale porównując je np z powerflexem, to jak noc i dzien....
Ale czemu?? Wyjaśnisz?? Ja juz ze 40 tys zrobiłem i nadal jest OK. A uwierz mi że nie oszczedzam ;-)
Jakościowo nie przemawia do mnie ten towar, leży mi na półce i jakoś nie wyobrażam sobie założyć go do swojej b4ki, mam porównanie z PowerFlexem i kilka wyrobów z de, np dragshare, czy jakoś tak, tak jak już wcześniej pisałem dzień a noc.
Ale wiadomo cena mówi za siebie.

Pozdro Chmielku ;-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 13 mar 2013, 20:52

Co do tego masz racje. Powerflex to przepaść względem Olkusza.

Myślałem że jeździłeś i masz porównanie.
Ale zobaczymy ile mój zniesie :mrgreen:

Pozdro Franek

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

lipa

Post autor: Popej » 26 mar 2013, 21:21

W ogóle stwierdzam że zawieszenie 80 jest strasznie nieodporne... Wymieniłem około 1000 km temu poduszki kolumn na oryginalne i juz prawa strona zaczyna mi powoli popukiwać :/ Nie wspomnę o zamiennikach które po wymianie już pukały ;( teraz po około 30 000 km wymieniłem po raz kolejny tuleje prawego wahacza mimo tego że kupiłem LEM... Chyba niedługo szykuje się ingerencja w drugi wahacz :/ Wiem że obniżone i utwardzone sportowe zawieszenie -60 szybciej niszczy gumowe elementy ale bez przesady!! Omijam dziury jak tylko mogę i nic to nie daje :/ Dla ciekawostki dodam że przegub Lobro z lewej strony wytrzymał mi 10 000 km i zaczyna już pukać!!!!!! Nie wiem czy ja mam takiego pecha jeśli chodzi o części zamiennie a uważam że szanuje swój samochód (nie zdarzyło mi się ruszyć z piskiem opon i nie dodaje mocno gazu przy skręconych kołach)ale częstotliwość wymian przysparza mnie o bezsenność. Myślałem o tych tulejach Powerflex'a aczkolwiek jeśli ma mi się po zamontowaniu ich sypać wszystko inne pięć razy szybciej to chyba podziękuje...

zaviel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 09 wrz 2010, 13:50

Post autor: zaviel » 27 mar 2013, 21:11

Zawieszenie w tym aucie to jest tragedia...
Jeszcze nie widziałem, żeby coś się komuś nie tłukło :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl