[B4 TDI 1Z] Analiza logów - wysokie spalanie
[B4 TDI 1Z] Analiza logów - wysokie spalanie
Witam,
proszę kolegów o analizę logów - Pierburg, egr zaślepiony.
Problem polega na nagłym wzroście zużycia paliwa - z 5,5 do ok. 8,5.
Dziękuję
STATYCZNE
Basic set
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
MB
Log (0 - 001)
Log (1 - 003)
Log (2 - 004)
Log (3 - 013)
Log (4 - 000)
Log (5 - 007)
DYNAMICZNE
Log (0 - 008)
Log (1 - 012)
Log (2 - 000)
Log (3 - 004,004)
Log (4 - 010)
Log (5 - 003)
Mam nadzieję, że logi zrobione przyzwoicie
proszę kolegów o analizę logów - Pierburg, egr zaślepiony.
Problem polega na nagłym wzroście zużycia paliwa - z 5,5 do ok. 8,5.
Dziękuję
STATYCZNE
Basic set
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
MB
Log (0 - 001)
Log (1 - 003)
Log (2 - 004)
Log (3 - 013)
Log (4 - 000)
Log (5 - 007)
DYNAMICZNE
Log (0 - 008)
Log (1 - 012)
Log (2 - 000)
Log (3 - 004,004)
Log (4 - 010)
Log (5 - 003)
Mam nadzieję, że logi zrobione przyzwoicie
Ostatnio zmieniony 20 mar 2013, 09:41 przez smigle, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wrzuć te logi tam gdzie należy <ok> http://vaglog.rtnet.pl/ a nie na jakieś fotosiki :roll: To raz ,a dwa w logach nagłej przyczyny zwiększonego spalania nie znajdziesz o ile faktycznie zwiększyło sie o 3 litry to nie ma takiej opcji ...więc otwórz maskę i szukaj wycieków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przyzwoicie i niczego nieprzyzwoitego w nich nie widać 8-) Także ze zwiększonym spalaniem albo bład pomiaru ,albo gdzieś cieknie ...Chyba nie obliczyłeś tego spalania po wskazaniach wskażnika paliwa :?: Jak obejrzałeś silnik ,po zdjęciu osłony i sucho to na kanał i oblugać od spodu przewody paliwowe od zbiornika do przodu ...nie ma innej możliwości żeby spalanie nagle bez przyzczyny skoczyło o 3litry ...zebyś nie wiem jak się wściekałsmigle pisze:Mam nadzieję, że logi zrobione przyzwoicie
Obliczałem wg tankowania, więc stosunkowo dokładnie.
Przewody paliwowe obejrzałem z kanału bez zdejmowania osłony silnika.
Gdyby były wycieki, to przy takich ubytkach powinny by były zostawać kałuże ropy pod samochodem lub przynajmniej smród dałby się odczuć. A to nic - sucho i nie śmierdzi.
Można by było podejrzewać filtr powietrzny (zmieniony 10 kkm temu), ale filtr nagle zapchać się też nie może, poza tym moc silnika nie zmalała.
Przewody paliwowe obejrzałem z kanału bez zdejmowania osłony silnika.
Gdyby były wycieki, to przy takich ubytkach powinny by były zostawać kałuże ropy pod samochodem lub przynajmniej smród dałby się odczuć. A to nic - sucho i nie śmierdzi.
Można by było podejrzewać filtr powietrzny (zmieniony 10 kkm temu), ale filtr nagle zapchać się też nie może, poza tym moc silnika nie zmalała.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W dieslu filtr powietrza jak i paliwa na zużycie paliwa wpływ ma niezauważalny ....no chyba że filtra ktoś latami nie wymieniał ,to nie będzie auto jechać ,ale spalanie się zbytnio nie zmieni...Za podawanie paliwa odpowiada pompa wtryskowa ,a za rozpylanie wtryski więc poo zmianie filtra na cuda nie licz 8-)
Wprost nie ma wpływu, ale pośrednio ma Mam na myśli sytuację, że jak masz zapchany to masz muła. Jak masz muła to gnieciesz bardziej. Jak gnieciesz bardziej to przekłada się to na zużycie paliwa. Fakt faktem, że na VP to nie będzie jakaś wielka różnica.MUNIOR pisze:W dieslu filtr powietrza jak i paliwa na zużycie paliwa wpływ ma niezauważalny ....no chyba że filtra ktoś latami nie wymieniał ,to nie będzie auto jechać ,ale spalanie się zbytnio nie zmieni...Za podawanie paliwa odpowiada pompa wtryskowa ,a za rozpylanie wtryski więc poo zmianie filtra na cuda nie licz 8-)