Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90 NG QUATTRO]Problem z moca.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
zalman1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 28 lis 2012, 18:18

[B3 90 NG QUATTRO]Problem z moca.

Post autor: zalman1985 » 27 lut 2013, 22:32

Witam serdecznie od jakiegos juz czasu mam problem ze swoim autem z tym ze problem ten wystepuje tylko na benzynie i ciepłym silniku.

Wyobrazmy sobie ze jedziemy autem 40km/h i chcemy przyspieszyc dajemy troche gazu auto zaczyna szarpac i zbytnio nie przyspiesza dajemy troszke wiecej jest to samo auto szarpie i sie zastanawia, wciskamy pedal do podłogi i auto od razu bez płynnej regulacji rwie do przodu.

Mowiac prosciej auto przyspiesza tylko gdy wcisne pedał do dechy jesli wcisne 1/4 czy 3/4 auto szarpie i nie przyspiesza.
Tak samo wyglada sprawa krecenia sie na obroty na luzie .
Problem ten wystepuje tylko na benzynie i na ciepłym silniku dodaje jeszcze raz.

Chodzi mi po głowie ze to wina przepustnicy ze wieksza łopatka sie zacina .Jednak nie rozebrałem umyłem i to samo.


Widze ze zero odzewu czy nikt nie miał nigdy podobnego problemu?

Awatar użytkownika
Boncza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2012, 21:51

Post autor: Boncza » 01 mar 2013, 23:24

mam ten sam problem w coupe z 93 r motor 2.3 ng
rozwiązania sam jeszcze nie znam czekam do wiosny ( guma przepływki twarda jak kamień ciężko ją założyć )
ale mogę Ci podpowiedzieć co wynalazłem do tej pory za usterki
Stopiony palec rozdzielacza , dziura w gumie od przepływki i źle ustawiony talerzyk
sprawdź może coś pomoże
Jak rozwiążesz problemu to się odezwij

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 02 mar 2013, 11:27

Miałem podobnie u siebie.Znalazłem dwie usterki.Na jednym z wyjść rozdzielacza przy niskich obrotach nie pojawiało się paliwo czyli chodził na 4 garnki.I dwa wtryskiwacze nie rozpylały tylko "sikały".
Przełożyłem cały komplet ze sprawnego NG do swojego AAR i problem znikł.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 02 mar 2013, 18:49

filtr paliwa i powietrza mam nadzieję że nie musze przypominać o wymianie ;-)
sprawdzić świece jaki kolor mają, zawsze to rozjaśni o składzie mieszanki,
czujnik temp. można by podmienić 2 pinowy...

Abbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 05 paź 2009, 21:50

Post autor: Abbas » 21 mar 2013, 21:43

zapewne czujnik stukowy juz umarł i trzeba go wymienic.To takie cos z kostka koloru niebieskiego lub zielonego i przykrecone jest do bloku od strony chłodnicy.Żeby działało ok tylko bosch i kolor taki sam jak masz zamontowany.Wtedy kreci az do odciecia bez szarpniec :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl