Nie chciałem Ci już zawracać dupy, ale pewnie nie będe miał wyjścia bo znaleźć w Olsztynie spawacza z TIGiem to impossible, tak samo jakiś warsztat.. a zniszczyć teraz taki fajny wydech i polepić migomatem trochę szkoda, więc pewnie jakoś się ustawimy, tylko jeszcze nie wiem kiedy.Słonik pisze:bedziesz chciał przyjechac dospawac ten jeden tlumik :?:
[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
+1 doświadczenia przez rok produkcji.DeS pisze:+1 ale to chyba kwestia lat produkcjichmiel25 pisze:Samsung jestem na nie :cry:
1. Po co wsadzać 2.2 żeby jeżdzić wolno??
2. Za nisko i do dupy.
3.Szkoda pracy że swapem przy tym zawiasie.
Miałem taką glebę wytrzymałem dwa tygodnie.
Teraz będzie awantura
Może ładnie wygląda ale jak będzie trzeba pocisnąć to nie będzie jak <lol>
no nie tylko golfa widziałem też trabanta :roll: sagem solidny ten drugi tłumiczek napisz proszę po ile może być pw na marginesie wspominałem że będzie głośno bo też tak mam niby jest ok ale na dłuższą mete daje o sobie znać i to właśnie w pewnym zakresie obrotów sprawdzając poziom hałasu wyszło mi 56 decybeli a już nie raz po parkingu alarmy wyły jak jechałem :mrgreen: :roll:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Bronek27, koszt takiego tłumika to +/- 220zł w zależności od średnicy ( u mnie 70mm wewnątrz) i w zależności od tego czy z przetłoczeniem wygłuszającym w środku, czy bez.
Co do gwintu, wiem że nie każdemu się musi podobać, to moje auto i ważne że mnie cieszy, ale hipokrytów nie cierpię.
Będzie tak, że będzie dało się normalnie jeździć po publicznych drogach, gwint założyłem żeby było nie tylko ładnie i nisko, ale i sztywno i bezpiecznie, bić rekordów niskości jak mówiłem nie mam zamiaru bo to mija się z celem posiadania mocniejszego silnika moim zdaniem. Na szczęście nie mam parcia śmigania po polach i w błocie, a w zimę jeżdzę innymi autami i dlatego mogę sobie pozwolić na taki a nie inny setup.
Helou :cry:
Co do gwintu, wiem że nie każdemu się musi podobać, to moje auto i ważne że mnie cieszy, ale hipokrytów nie cierpię.
Będzie tak, że będzie dało się normalnie jeździć po publicznych drogach, gwint założyłem żeby było nie tylko ładnie i nisko, ale i sztywno i bezpiecznie, bić rekordów niskości jak mówiłem nie mam zamiaru bo to mija się z celem posiadania mocniejszego silnika moim zdaniem. Na szczęście nie mam parcia śmigania po polach i w błocie, a w zimę jeżdzę innymi autami i dlatego mogę sobie pozwolić na taki a nie inny setup.
Helou :cry:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
zdrowe podejście do tematu, czekam na więcej obrazków <ok>Co do gwintu, wiem że nie każdemu się musi podobać, to moje auto i ważne że mnie cieszy, ale hipokrytów nie cierpię.
Będzie tak, że będzie dało się normalnie jeździć po publicznych drogach, gwint założyłem żeby było nie tylko ładnie i nisko, ale i sztywno i bezpiecznie, bić rekordów niskości jak mówiłem nie mam zamiaru bo to mija się z celem posiadania mocniejszego silnika moim zdaniem. Na szczęście nie mam parcia śmigania po polach i w błocie, a w zimę jeżdzę innymi autami i dlatego mogę sobie pozwolić na taki a nie inny setup.
mi sie wizualnie podoba tylko faktycznie jak na tym jeździć tym autem to ja nie wiem. Miałem auta na jakis tam obniżeniach różnych i nie jestem z tych co na to narzekają, bo jak obniżyłem i mieszkam w PL to cierpiec muszę i zdaję sobie z tego sprawę ale co innego turlać się po mieście 50km/h jakimś ABK np a trochę co innego AANem .. Ale Sagem sam najlepiej wie co robi, zresztą jak uzna, że jest źle to przeciez podkręci troche w górę i tyle. Albo opuście ten tył jeszcze 3 cm :mrgreen: Po co te kłotnie :mrgreen: