Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 24 mar 2013, 10:26

Słonik pisze:bedziesz chciał przyjechac dospawac ten jeden tlumik :?:
Nie chciałem Ci już zawracać dupy, ale pewnie nie będe miał wyjścia bo znaleźć w Olsztynie spawacza z TIGiem to impossible, tak samo jakiś warsztat.. a zniszczyć teraz taki fajny wydech i polepić migomatem trochę szkoda, więc pewnie jakoś się ustawimy, tylko jeszcze nie wiem kiedy.

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 24 mar 2013, 10:57

chmiel25 pisze:Samsung jestem na nie :cry:

1. Po co wsadzać 2.2 żeby jeżdzić wolno??
2. Za nisko i do dupy.
3.Szkoda pracy że swapem przy tym zawiasie.

Miałem taką glebę wytrzymałem dwa tygodnie.

Teraz będzie awantura :-(
+1 ale to chyba kwestia lat produkcji ;-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 24 mar 2013, 11:48

DeS pisze:
chmiel25 pisze:Samsung jestem na nie :cry:

1. Po co wsadzać 2.2 żeby jeżdzić wolno??
2. Za nisko i do dupy.
3.Szkoda pracy że swapem przy tym zawiasie.

Miałem taką glebę wytrzymałem dwa tygodnie.

Teraz będzie awantura :-(
+1 ale to chyba kwestia lat produkcji ;-)
+1 doświadczenia przez rok produkcji.

Może ładnie wygląda ale jak będzie trzeba pocisnąć to nie będzie jak <lol>

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 24 mar 2013, 12:19

chmiel25 pisze: Może ładnie wygląda ale jak będzie trzeba pocisnąć to nie będzie jak <lol>
Nie trzeba ciskać... ważny jest laaaaanss :mrgreen: a preformance tylko na papiurze ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 24 mar 2013, 13:21

DeS pisze:
chmiel25 pisze: Może ładnie wygląda ale jak będzie trzeba pocisnąć to nie będzie jak <lol>
Nie trzeba ciskać... ważny jest laaaaanss :mrgreen: a preformance tylko na papiurze ;-)
TAK, a mój przyjaciel ma 30cm w zwisie.
Ogar. <lol>

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 24 mar 2013, 13:22

Pier**licie glupoty. Widzieliscie kiedys auto robione pod moc na seryjnym zawieszeniu? Tak najlepiej miec serie pol metra na ziemia zeby moc po kraweznikach wyprzedzac a w zakretach lustarkami sie o asfalt podpierac. Auto ma byc nisko i sztywne zeby to mialo jakis sens.

Awatar użytkownika
irekkstan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 03 lip 2011, 15:21
Lokalizacja: Augustów

Post autor: irekkstan » 24 mar 2013, 15:18

Ale auto ma też i przede wszystkim jeździć, a na takim setupie o to byłoby bardzo ciężko. Ale jak widać nie tylko golfa da radę położyc na asfalt :-P <ok>

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 24 mar 2013, 16:31

no nie tylko golfa widziałem też trabanta :roll: sagem solidny ten drugi tłumiczek napisz proszę po ile może być pw na marginesie wspominałem że będzie głośno bo też tak mam niby jest ok ale na dłuższą mete daje o sobie znać i to właśnie w pewnym zakresie obrotów sprawdzając poziom hałasu wyszło mi 56 decybeli a już nie raz po parkingu alarmy wyły jak jechałem :mrgreen: :roll:

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 24 mar 2013, 16:37

irekkstan pisze:Ale jak widać nie tylko golfa da radę położyc na asfalt :-P <ok>
sagem, to docelowa wysokosc ;D fajnie lezy <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 24 mar 2013, 19:58

Bronek27, koszt takiego tłumika to +/- 220zł w zależności od średnicy ( u mnie 70mm wewnątrz) i w zależności od tego czy z przetłoczeniem wygłuszającym w środku, czy bez.

Co do gwintu, wiem że nie każdemu się musi podobać, to moje auto i ważne że mnie cieszy, ale hipokrytów nie cierpię.
Będzie tak, że będzie dało się normalnie jeździć po publicznych drogach, gwint założyłem żeby było nie tylko ładnie i nisko, ale i sztywno i bezpiecznie, bić rekordów niskości jak mówiłem nie mam zamiaru bo to mija się z celem posiadania mocniejszego silnika moim zdaniem. Na szczęście nie mam parcia śmigania po polach i w błocie, a w zimę jeżdzę innymi autami i dlatego mogę sobie pozwolić na taki a nie inny setup.

Helou :cry:

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 24 mar 2013, 20:18

Co do gwintu, wiem że nie każdemu się musi podobać, to moje auto i ważne że mnie cieszy, ale hipokrytów nie cierpię.
Będzie tak, że będzie dało się normalnie jeździć po publicznych drogach, gwint założyłem żeby było nie tylko ładnie i nisko, ale i sztywno i bezpiecznie, bić rekordów niskości jak mówiłem nie mam zamiaru bo to mija się z celem posiadania mocniejszego silnika moim zdaniem. Na szczęście nie mam parcia śmigania po polach i w błocie, a w zimę jeżdzę innymi autami i dlatego mogę sobie pozwolić na taki a nie inny setup.
zdrowe podejście do tematu, czekam na więcej obrazków <ok>

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 24 mar 2013, 22:23

Ja się pytam gdzie są wczoraj obiecane foty!? :-P

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 24 mar 2013, 22:34

ustaw gwint tak zeby bylo funkcjonalnie w kazdym tego slowa znaczeniu

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 25 mar 2013, 09:31

jeszcze mu napiszcie na ile ma dokładnie ustawić, bo wiecie jak jeździ, jakie ma drogi itp...

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 25 mar 2013, 09:46

mi sie wizualnie podoba tylko faktycznie jak na tym jeździć tym autem to ja nie wiem. Miałem auta na jakis tam obniżeniach różnych i nie jestem z tych co na to narzekają, bo jak obniżyłem i mieszkam w PL to cierpiec muszę i zdaję sobie z tego sprawę ale co innego turlać się po mieście 50km/h jakimś ABK np a trochę co innego AANem .. Ale Sagem sam najlepiej wie co robi, zresztą jak uzna, że jest źle to przeciez podkręci troche w górę i tyle. Albo opuście ten tył jeszcze 3 cm :mrgreen: Po co te kłotnie :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl