Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT]filtr powietrza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 26 mar 2013, 13:51

To super że juz wszystko ok :-) To złączyłeś te przewody co na zdjęciach?czyli sonda była odłączona?

harley77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 05 maja 2012, 14:07
Lokalizacja: Białystok

Post autor: harley77 » 26 mar 2013, 13:58

tak odłączona tylko zachodzę w głowę jak możliwe że na gazie dobrze chodził? Skoro do przeskoku na gaz potrzebny jest rozruch silnika i przypiłowanie do 2200 obrotów na benzynie

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 26 mar 2013, 14:07

To na benzynie była taka lipa że się nie dało przełączyć na gaz?

harley77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 05 maja 2012, 14:07
Lokalizacja: Białystok

Post autor: harley77 » 26 mar 2013, 15:45

Żona opowiedziała ze silnik chciał z poduszek uciec.Na gaz z automatu po 2200 obrotów sam się przełączył jak gaz przy odpaleniu na max wcisnęła. Z tym gazem to tez mam dziwnie przy uruchomieniu na benzynie od razu mogę gaz załączyć, nie musi się nagrzać ciecz ani nic w tym rodzaju 2200 mija i jest gaz.ja jak go próbowałem na benzynie palić to wydech mi w podłogę zaczął walić . Ale teraz jest ok

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 mar 2013, 16:09

harley77 pisze:Z tym gazem to tez mam dziwnie przy uruchomieniu na benzynie od razu mogę gaz załączyć, nie musi się nagrzać ciecz ani nic w tym rodzaju 2200 mija i jest gaz.ja jak go próbowałem na benzynie palić to wydech mi w podłogę zaczął walić . Ale teraz jest ok
Bo zazwyczaj w instalacjach II generacji mało który gazownik montuje czujnik temperatury parownika, do tego tańsze komputerki od II gen nie obsługują takiej funkcji.

Problem z jazdą na benzynie może być przez niewłaściwą regulację emulacje sondy co jest opisane w tym temacie: https://audi80.pl/b4-abt-lpg-emulato ... t41152.htm

harley77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 05 maja 2012, 14:07
Lokalizacja: Białystok

Post autor: harley77 » 26 mar 2013, 16:35

teraz na szczęście problemy zniknęły

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 26 mar 2013, 16:42

harley77 pisze:Żona opowiedziała ze silnik chciał z poduszek uciec.Na gaz z automatu po 2200 obrotów sam się przełączył jak gaz przy odpaleniu na max wcisnęła. Z tym gazem to tez mam dziwnie przy uruchomieniu na benzynie od razu mogę gaz załączyć, nie musi się nagrzać ciecz ani nic w tym rodzaju 2200 mija i jest gaz.ja jak go próbowałem na benzynie palić to wydech mi w podłogę zaczął walić . Ale teraz jest ok
Wydech zaczął walić może dlatego że miałeś wcześniej sondę odpiętą i był palony silnik.Ja odłączyłem nie dawno sondę na parę minut na włączonym silniku, to po podłączeniu spowrotem(ciągle silnik pracował) miał muła na benzynie.

harley77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 05 maja 2012, 14:07
Lokalizacja: Białystok

Post autor: harley77 » 26 mar 2013, 17:01

tłumik zaczął walić od wibracji silnika. w ogóle wisi na jakimś łańcuchu zamiast na uchwycie.Robi się cieplej i muszę się tym zająć aby żona mogła bez problemu jeździć. co do benzyny to audi więcej jej pali niż na gazie i na lpg lepiej idzie nie wiem z czym to jest związane ale dla mnie jest ok

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 mar 2013, 17:22

harley77 pisze:co do benzyny to audi więcej jej pali niż na gazie i na lpg lepiej idzie nie wiem z czym to jest związane
To zapewne przez sonde, źle ustawioną instalacje gazową albo przez ten niepodłączony kabel ze zdjęcia!

Besky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2012, 19:56

Post autor: Besky » 25 lip 2013, 22:35

Witam,

co by nie zasmiecać nowym tematem.. dzięki i pozdrawiam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 lip 2013, 23:32

Besky pisze:jestem zielony w temacie.. zdjęcie przedstawia filtr powietrza. Ktoś wie do czego są te wężyki/kabelki?
Tam jest czujnik sterujący klapą dopływu ciepłego powietrza do filra. W wężykach jest podciśnienie które otwiera tą klapkę.

Co do drugiego pytanie to trudno powiedzieć bo mało widać. Ale ja stawiam na odsysanie oparów benzyny ze zbiornika (EVAP).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl