[B3 1.6 pp] dziwne zachowanie w ukladzie chlodzenia:(
no to widze ze uderzylem w temat bardzo dziwny :-|
ja ten korek wymienie w piatek bo nie mam ja podjechac teraz po niego i zobacze co sie bedzie dzialo.
kurde ciekawy jestem co robi takie zamieszaie juz rozebralem wszystko co mozliwe plukalem i chlodnice i nagrzewnice i wciaz to samao dla swietego spokoju wymienie te korek.
ja ten korek wymienie w piatek bo nie mam ja podjechac teraz po niego i zobacze co sie bedzie dzialo.
kurde ciekawy jestem co robi takie zamieszaie juz rozebralem wszystko co mozliwe plukalem i chlodnice i nagrzewnice i wciaz to samao dla swietego spokoju wymienie te korek.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
kup febiego to to sama lub jakis dobry zamiennik i niemiecki.
w tym senk ze ja mialem zawsze 80 i bylo ok chyba ze juz bylo bardzo goraco na dworze i wtedy temperatura rozla do 90 i termostat mi sie otwiera przy 92 stopniach.i teraz tez tak mam podwarunkiem ze stoje w miejscu i gazuje go a jak stoi na wolnych to sie grzjie i nic
w tym senk ze ja mialem zawsze 80 i bylo ok chyba ze juz bylo bardzo goraco na dworze i wtedy temperatura rozla do 90 i termostat mi sie otwiera przy 92 stopniach.i teraz tez tak mam podwarunkiem ze stoje w miejscu i gazuje go a jak stoi na wolnych to sie grzjie i nic
pablo89dg jak pisałem wcześniej-głowica,weź pod uwagę
kolega miał tak samo,ale w dieslu i to było małe pęknięcie na głowicy pompowało znikomą ilość powietrza w układ chłodzenia-w nagrzewnicy robiła się podusia powietrzna i efekt był taki że nagrzewnica słabo grzała,a wąż wchodzący i wychodzący z nagrzewnicy były ciepłe
kolega miał tak samo,ale w dieslu i to było małe pęknięcie na głowicy pompowało znikomą ilość powietrza w układ chłodzenia-w nagrzewnicy robiła się podusia powietrzna i efekt był taki że nagrzewnica słabo grzała,a wąż wchodzący i wychodzący z nagrzewnicy były ciepłe
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 21:46 przez LUPO, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
odłączasz przewody od nagrzewnicy i podłączasz do nich przeźroczysty wąż o tym samym,lub zbliżonym przekroju na tyle długi by nie był zagięty i można było wysoko go umieścić nad głowicą (oczywiście zakończony metalowymi rurkami tak żeby było można do kupy poskręcać i szczelnie) odpowietrzasz go i odpalasz furkę obserwując czy się zaczyna zbierać powietrze i jaki efekt jest po przygazowaniu i spowrotem na wolnych obrotach
a powietrza tam nie powinno być ani grama
a powietrza tam nie powinno być ani grama
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle