Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 pp] dziwne zachowanie w ukladzie chlodzenia:(

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 27 mar 2013, 20:12

U Mnie to właśnie zajebiscie grzeje, aż czasem mam wrażenie że za dobrze :)

pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 27 mar 2013, 20:43

no to widze ze uderzylem w temat bardzo dziwny :-|
ja ten korek wymienie w piatek bo nie mam ja podjechac teraz po niego i zobacze co sie bedzie dzialo.

kurde ciekawy jestem co robi takie zamieszaie juz rozebralem wszystko co mozliwe plukalem i chlodnice i nagrzewnice i wciaz to samao dla swietego spokoju wymienie te korek.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 27 mar 2013, 20:58

pablo89dg, a w czasie jazdy nie spada Ci temperatura jak u mnie ?

pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 27 mar 2013, 21:02

powiem tak kolego od kad kupilem auto zawsze temp mialem na tej kresce przed 90 i teraz w czasie jazdy tak mam a na postoju gwaltownie idzie w gore max do 90 i tyle i leci chlodny nawiew.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 27 mar 2013, 21:25

No to mamy tak samo, u mnie też na postoju normalnie idzie na 90 i stoi, w czasie jazdy schodzi do tej kreski przed 90, czyli mniemam że to koło 70-80 stopni. Chyba udam się do salonu audi i zamówię oryginalny termostat... wydaję mi się, że to on miesza w tym wszystkim .

pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 27 mar 2013, 21:36

kup febiego to to sama lub jakis dobry zamiennik i niemiecki.



w tym senk ze ja mialem zawsze 80 i bylo ok chyba ze juz bylo bardzo goraco na dworze i wtedy temperatura rozla do 90 i termostat mi sie otwiera przy 92 stopniach.i teraz tez tak mam podwarunkiem ze stoje w miejscu i gazuje go a jak stoi na wolnych to sie grzjie i nic

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 27 mar 2013, 21:40

pablo89dg jak pisałem wcześniej-głowica,weź pod uwagę
kolega miał tak samo,ale w dieslu i to było małe pęknięcie na głowicy pompowało znikomą ilość powietrza w układ chłodzenia-w nagrzewnicy robiła się podusia powietrzna i efekt był taki że nagrzewnica słabo grzała,a wąż wchodzący i wychodzący z nagrzewnicy były ciepłe
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 21:46 przez LUPO, łącznie zmieniany 1 raz.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 27 mar 2013, 21:42

No ale co z głowicą ?

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 27 mar 2013, 21:48

zborek_k-kozle pisze:No ale co z głowicą ?


dopisałem wyżej

pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 27 mar 2013, 21:55

no dobrze ale jak jade to grzeje jak szalone jak to uzasadnic?

[ Dodano: 2013-03-27, 21:56 ]
no i by plyn uciekal a mi fakt ucieka ale raz na dwa miechy doleje setke max dwie...

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 27 mar 2013, 22:01

ale ja nic nie pisałem o uciekaniu płynu że będzie uciekał

jeżeli chcesz być pewien że nie dostaje się powietrze z komory spalania to jest sposób na sprawdzenie

pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 27 mar 2013, 22:05

no to jak bys mogl to powiedz ;-)

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 27 mar 2013, 22:09

odłączasz przewody od nagrzewnicy i podłączasz do nich przeźroczysty wąż o tym samym,lub zbliżonym przekroju na tyle długi by nie był zagięty i można było wysoko go umieścić nad głowicą (oczywiście zakończony metalowymi rurkami tak żeby było można do kupy poskręcać i szczelnie) odpowietrzasz go i odpalasz furkę obserwując czy się zaczyna zbierać powietrze i jaki efekt jest po przygazowaniu i spowrotem na wolnych obrotach

a powietrza tam nie powinno być ani grama

pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 27 mar 2013, 22:12

no a ten waz podlaczam do tego co wlatuje do nagrzewnicy czy wylatuje czy poprostu do obu??

[ Dodano: 2013-03-27, 22:18 ]
ahaa kapuje czyli zamykam tym wezem uklad bez nagrzewnicy dobrze to rozumuje?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 27 mar 2013, 22:24

Tak właśnie dobrze rozumujesz. Ja od siebie dodam, że jak auto chodzi na wolnych obrotach i leci zimne powietrze, to jak odkręce śrubę odpowietrzającą to leci od razu płyn, więc ja wykluczam u siebie zapowietrzanie, chyba, że się mylę. Ale pomysł z tą przeźroczystą rurką jest spoko.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl