Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT] B4, problem z odpaleniem po dłuższej jeździe

Wszystko co związane z LPG
sebastian91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 lut 2011, 12:57
Lokalizacja: Podlaskie

[2.0 ABT] B4, problem z odpaleniem po dłuższej jeździe

Post autor: sebastian91 » 09 mar 2013, 10:11

Witam wszystkich forumowiczów.
Szukałem rozwiązania na forum lecz w każdym temacie nie znalazłem dokładnych objaw takich jak u mnie. ( może źle szukam )
Problem polega na tym że od czasu do czasu odpalam samochód bez żadnego problemu, przejadę kawałek kilka ulic zgaszę i później nie mogę odpalić, pomimo, że gaszony samochód był na PB. Odrazu odrzucam winę pozostawionego gazu. Aby ponownie go uruchomić muszę odczekać ok godziny lub 2 i zapala bez żadnego problemu. Czasami czuć przez chwilę benzynę gdy włączę nawiewy.
Ok miesiąca temu wymieniona została kopułka, przewody, świece.
Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2013, 15:20 przez sebastian91, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 mar 2013, 16:46

sebastian91, zacznij od _uwaga

Awatar użytkownika
patrykzs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 21 sie 2012, 22:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patrykzs » 09 mar 2013, 17:19

Sprawdź niebieski czujnik, dużo o tym na forum poczytaj, może przekłamywać i złe informacje dawać do ECU i może go zalewać i nie możesz go odpalić, stąd też zapach benzyny.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 09 mar 2013, 17:39

sebastian91 jak pojedziesz następnym razem i nie będzie chciał ci odpalić to sprawdź czy ma iskrę

Awatar użytkownika
petel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:57
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Kielce

Post autor: petel » 18 mar 2013, 21:25

Witam - też mam taki problem że gdy przejadę i silnik łapie temperaturę to później nie mogę odpalić (ani benzyna ani gaz - kręci i kręci), dopiero gdy auto postoi z 20min to pali z łatwością. Zastanawia mnie to czemu gdy silnik jest zimny to pali z łatwością - idealnie.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 19 mar 2013, 11:42

petel pisze:Witam - też mam taki problem że gdy przejadę i silnik łapie temperaturę to później nie mogę odpalić (ani benzyna ani gaz - kręci i kręci), dopiero gdy auto postoi z 20min to pali z łatwością. Zastanawia mnie to czemu gdy silnik jest zimny to pali z łatwością - idealnie.
tak jak napisałem wyżej silnik ma iskrę jak nie chce odpalić?

Awatar użytkownika
petel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:57
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Kielce

Post autor: petel » 19 mar 2013, 15:10

tak sprawdzałem jest iskra, przewody zapłonowe dobre dodam.

sebastian91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 lut 2011, 12:57
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: sebastian91 » 20 mar 2013, 11:06

Odniose sie do niebieskiego czujnika. wiem że sporo czasu mineło ale dopiero zabieram sie za naprawę. czy ten czujnik nie jest przyczyną falowania obrotów lub ciężkiego palenia na zimnym silniku? może mieć wpływ na to że nie moge go zapalić na ciepłym?

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 20 mar 2013, 12:20

sebastian91 odpowiadając na oba Twoje pytania... Tak.

Awatar użytkownika
patrykzs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 21 sie 2012, 22:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patrykzs » 20 mar 2013, 12:33

Wymień go, pisałem o tym wyżej, najlepiej jak byś go zakupił w serwisie, bo ja się nakupowałem zamienników i wszystkie je wyrzuciłem dopóki nie kupiłem w serwisie, ale jak nie masz kasy to kup lepszy zamiennik może Tobie się uda i będzie działał dobrze.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 21 mar 2013, 15:13

Ja bym raczej obstawiał przepuszczający reduktor ... Na 99%

sebastian91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 lut 2011, 12:57
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: sebastian91 » 29 mar 2013, 10:44

Drodzy forumowicze, niestety muszę stwierdzić, że nie jest to wina czujnika. Czujnik został wymieniony i wciąż jest ten sam problem. Chciałbym zaznaczyć, że przed wymianą problem tak jakby powiększał się, czas oczekiwania do ponownego odpalenia wynosił nawet całą noc. po 4h wciąż nie mogłem zapalić.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 29 mar 2013, 11:00

Weź na wieczór odpal auto na gazie, zdejmij przewód z cewki na butli lub ją zakręć i odczekaj aż zgaśnie, ze 2 minuty albo minutę, i zostaw to tak do rana. I zobacz rano jak zapala i napisz.

sebastian91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 lut 2011, 12:57
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: sebastian91 » 29 mar 2013, 11:11

OK chociaż nie wiem czy to coś ma wspólnego. Bo rzecz się dzieje nawet jak jest wyłączona instalacja LPG i jeździ się tylko na PB

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 29 mar 2013, 12:47

Zrób jak napisałem i daj znać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl