Post
autor: Bozeusz » 29 mar 2013, 02:28
podpialem nowy silnik krokowy i to samo zaczal w miare rowno chodzic ale za daleko spada z obrotow i jak dam mu bardzo malo gazu doslownie milimetr to lubi zgasnac ale juz z kazdym odpaleniem coraz trzyma obroty podczas ich spadania ale zaczyna coraz nierowniej pracowac no i smrod na lpg i pb nie przepala idzie w wydech czesc bo strzela czasami
bylem u gaziarza na wykresach wyszlo mi ze mam za duze cisnienie w kolektorze ssacym,a czas taktowania wtryskow na wolnych obrotach jest taki jak bym mial 3/4 gazu wcisniete
gazownik pierwsze co powiedzial to ze mam gdzies lewe powietrze za przepustnica a ja na to ze nie mozliwe bo wszystko tam rozbierane i uszczelniane bylo 4 razy przez 3 innych typow i za kazdym razem te same objawy to on na to zeby podcisnienia posprawdzac no i odpinalem po kolei i zaslepialem i zadnej roznicy praktycznie nie odczulem,dmuchalem w te podcisnienia sprawdzalem ich szczelnosc i sa ok
na vagu wychodza mi te bledy co wyzej pisalem czyli w sumie nie wiadomo co
a jak bylem na jakims komputerze innym to wyszedl jeden blad tez w stylu cos zwarcie z masa i wartosc obrotow zanizona cos apropo stycznika,przelacznika wolnych obrotow
Najbardziej mnie denerwuje to ze przed wyjeciem tego silnika bylo wszystko jak najbardziej dobrze i obstawiam jakas pierdole tylko ktora...juz nie wiem co mam dalej sprawdzac....
do laczenia mam vag 2.5 polskiego , program serwisowy zgodny z vag1551,da sie nim jeszcze cos posprawdzac jakies wartosci,parametry bo dopiero go kupilem i jedynie co to tylko skanowalem silnik w poszukiwaniu bledow
[ Dodano: 2013-03-29, 02:40 ]
Przemas80 czujniki temperatury mam raczej ok bo w przeciwnym razie wariowalyby mi wentylatory ewentualnie na liczniku zaklamywalyby wartosc...sa 3 jezeli sie nie myle,jeden w chlodnicy i 2 nad blokiem pod przepustnica,na tym moim komputerku i tym co sie podlaczalem w warsztacie nic nie bylo mowy o czujniku temperatury albo polozenia walu
a ten polozenia walu jak sprawdzic,gdzie on jest w ogole?
[ Dodano: 2013-03-29, 02:55 ]
aldi..po wymianie sprzegla,pekl mi docisk na sprzegle to przy okazji mialem drugie sprzeglo z kolem dwumasowym mialem i mialem drugie,sprawdzilem docisk.... dwumas generalnie tak na oko bez zadnych luzow bo ten moj zdziebko sie lajdal....tarcza sprzeglowa byla w miare dobra ale za 200zl mam magika co nabil mi oryginal luka co szly na pierwszy montaz takze sprzeglo mam igle razem z dwumasem...do sprzegla byl wyjmowany silnik i przy okazji uszczelnilem wal,miske,gorny dekiel bloku,walki rozrzadu,i zmienilem swiece(denso),przewody(ngk)
filtry olej,zmierzylem cisnienie oleje(igla) i kompresje tez dobra bo po 13 wszedzie,pasek rozrzadu przy okazji bo byl stary poprostu,no i drugi magiel ktory mialem w zapasie zarzucilem bo stary troche sie pocil a ten byl suchy jak pieprz wszedzie i mogloby sie wydawac ze audi cud malina przygotowane do jazdy a tu dupa,smrod siwy dym,i nierowna praca:(