No i mały update bo zmienila sie koncepcja na auto dosc znacznie:
W dobrych pieniadzach zanabylem silnik AAA.
Setup silnika wuglada na obecna chwile tak:
Dół:
- VR6 12V AAA calkowicie odbudowany - nie bede pisal co, bo troche tego jest. Poprostu jakby z fabryki wyszedl, wszystkie srubki, nawet najmniejsze, sa nowe, jakosciowe, nawet tam gdzie producent przewidzial zwykle.
- Tloki Wossner'a 83,5mm, 8,5:1
- Korbowody Techno5 (tak wiem beka, ale to to samo co PEC),
- turbina HX55,
- Panewki R32,
- Sruby mocujace wal ARP,
- Metalowa uszczelka pod glowica VR,
- chlodnica oleju + zew. uklad olejowy Mocal,
- sprzeglo Helix 3-tarczowe 184mm z kolem zamachowym.
Glowica:
- Walki CatCams pod turbo,
- sprezynki CatCams,
- mechaniczne szklanki CatCams,
- talerzyki zaworowe CatCams,
- plytki regulacyjne, itd. CatCams,
- regulowane kolka rozrzadu CatCams,
- zawory +2mm ssace i wydechowe SuperTech.
- porting glowicy robiony pod walki
- szpilki ARP
Ziemia zadrży :evil:
Powiem ci ze ciekaie sie dzieje, u mnie chca 2.7BiTa do ośki wkładać, u ciebie takie newsy, coś czuje ze to bedzie ciekawy sezon :mrgreen:
z Hortexem doszliśmy do porozumienia - miał być VR6 w c4 a V8 w B4, ale że trafiło się meeeeeegaaaaa doinwestowane V8 na kutej korbie z masa osprzetu, wywazonym i odelzonym wałem itp. to kupiliśmy je i zrobiliśmy deal że v8 pójdzie do ciezszej budy a vr6 do lzejszej - takie 3 litry nawet zanim doladowanie się pojawi powinno jakoś jeździć (że w sensie będzie w stanie cruisowac).
[ Dodano: 2013-03-30, 20:26 ]
a wogóle to teraz szukam dupowozu (b3 quattro, b4 quattro) - może być bez silnika i skrzyni za nieduże, ew bardzo małe pieniądze, żeby można było rozdlubywac biała.