[b3 PM] Nie dochodzi paliwo.
[b3 PM] Nie dochodzi paliwo.
Witam, jakiś czas temu wracając do domu moja b3 (1,8S + LPG 87r) straciła moc, chodziła na około 1000 obrotów, a po dodaniu gazu od razu gasła. Teraz nie odpala w ogóle. Paliwo z baku dochodzi, ale wtryski już nie podają dalej. Iskra jest, poza tym po wlaniu strzykawką paliwa odpala na chwilę. Gdzie mam szukać przyczyny?
Przepraszam od razu jeśli będę pytał się o banalne rzeczy w tym temacie, ale to moje początki z samochodami, z operowaniem kluczami nie mam większego problemu, bo nadal bawię się Jawami, ale Audi to inna bajka, więc proszę o wyrozumiałość
Pozdrawiam Arek
Przepraszam od razu jeśli będę pytał się o banalne rzeczy w tym temacie, ale to moje początki z samochodami, z operowaniem kluczami nie mam większego problemu, bo nadal bawię się Jawami, ale Audi to inna bajka, więc proszę o wyrozumiałość
Pozdrawiam Arek
To co dziś zobaczyłem lekko mnie zdziwiło, w silniku są wtryski Boscha, kiedyś będą u mechanika zasugerował że mam silnik 2.0 a nie 1.8, posprawdzałem tabele z silnikami i latami produkcji, wtryski Boscha były montowane w b4, więc silnik chyba rzeczywiście był zmieniany i teraz mam pytanie, jak rozpoznać że to typ ABT/ABK? Znalazłem jedynie na głowicy numery, logo VW i Audi, i napis WWO, gdzie dokładniej powinienem szukać?
Właśnie sprawdziłem pompę paliwową, jest tak, że po podłączeniu na chwilę małego akumulatorka 12v pompuje paliwo bardzo szybko, wsadziłem wężyk w butelkę i nalałem ok. 0.7 litra żeby sprawdzić. Jednak w kablach które idą do pompy nie ma w ogóle napięcia. Pytanie które przychodzi mi na myśl to czy podczas kręcenia rozrusznikiem powinienem miernikiem złapać tam napięcie? Dodam, że nie pokazało się nawet 0.01.
Oto zdjęcia:
Możecie od razu powiedzieć od czego jest ta blaszana puszka, którą wskazałem?
http://zapodaj.net/57393be3609ff.jpg.html
http://zapodaj.net/0b5b46d04c1ec.jpg.html
Oto zdjęcia:
Możecie od razu powiedzieć od czego jest ta blaszana puszka, którą wskazałem?
http://zapodaj.net/57393be3609ff.jpg.html
http://zapodaj.net/0b5b46d04c1ec.jpg.html
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Nie pamiętam dokładnie ja to było w JN ale w skrzynce z bezpiecznikami powinien być przekaźnik od pompy paliwa chyba nr 208 i bezpiecznik 13.
https://audi80.pl/all-opis-bezpiecznikow-i-przekaznikow-vt120.htm
https://audi80.pl/all-opis-bezpiecznikow-i-przekaznikow-vt120.htm
Nie mogę sprawdzić czy na lpg chodzi, bo nie mam nic a nic w butli ;/ a nie mogę podlaczyć pompy prowizorycznie, na krotko pod aku (z innym włacznikiem) Żeby podprowadzić chociaż na warsztat albo stacje po gaz? Odpalając na chwile było ok, ale mimo to boje się ze by się np nie spalila. Mam zdjecia dwoch przekaznikow, które mnie nie pokoją leciutko, są to przekaźniki 213 i 214, czy taki wygląd może o czymś świadczyć? Wyglądały jak by dostały temperatury, ale na plastiku nie ma śladu zmarszczeń, a może to po prostu leciutka rdza.
http://zapodaj.net/28bb743d6310e.jpg.html
http://zapodaj.net/f0612fe2c4ca3.jpg.html
[ Dodano: 2013-04-02, 08:58 ]
Cześć, autko chodzi, winny okazał się przełącznik benzyna/LPG. Dzięki za podpowiedzi.
http://zapodaj.net/28bb743d6310e.jpg.html
http://zapodaj.net/f0612fe2c4ca3.jpg.html
[ Dodano: 2013-04-02, 08:58 ]
Cześć, autko chodzi, winny okazał się przełącznik benzyna/LPG. Dzięki za podpowiedzi.