pierścienie tłokowe??pitazz pisze:jak mu dodam gazu słychać takie cykanie?...
[ABC] Nie pracuje na wszystkich cylindrach
Sugerujesz że słychać pierścienie?? Ciekawa hipoteza bo ja ich nigdy nie słyszałem a kilka zajechanych silników reanimowałem.
Ale do rzeczy cyganie to najpewniej gdzieś na wydechy jest nieszczelna uszczelka i może cykać albo chodzi ci o specyficzny dźwięk nie pracującego cylindra. przede wszystkim sprawdź sprężanie na cylindrach jeżeli jest w miarę ok to czy jest iskra tylko musi być błękitna ewentualnie biała jak jest pomarańczowa to coś z cewkami jest skopane. kolejna rzecz to czy paliwo dochodzi do cylindra to widać po wykręceniu świecy na zimnym silniku (odpalić na 1min i zgasić ) . Kolejna sprawa to stan kolektora ssącego wewnątrz , u mnie jak sie połamały plastiki w kolektorze to zablokowały kanały dolotowe do 2 cylindrów i kulał strasznie.
No i podstawa to instalacja LPG która niedomagając potrafi sprawić mnóstwo problemów, w moim przypadku rozkalibrowane listwy wtryskowe doprowadziły do tego że silnik chodził jak traktor i palił 30l/100km i co ciekawe zarówno na gazie jak i na benie . Po zresetowaniu sterownika do puki chodził na benie było wszystko ok ale chwile popracował na LPG i zaczynał przerywać i mulić.
To tyle moich uwag i sugestii może to komuś pomorze.
Ale do rzeczy cyganie to najpewniej gdzieś na wydechy jest nieszczelna uszczelka i może cykać albo chodzi ci o specyficzny dźwięk nie pracującego cylindra. przede wszystkim sprawdź sprężanie na cylindrach jeżeli jest w miarę ok to czy jest iskra tylko musi być błękitna ewentualnie biała jak jest pomarańczowa to coś z cewkami jest skopane. kolejna rzecz to czy paliwo dochodzi do cylindra to widać po wykręceniu świecy na zimnym silniku (odpalić na 1min i zgasić ) . Kolejna sprawa to stan kolektora ssącego wewnątrz , u mnie jak sie połamały plastiki w kolektorze to zablokowały kanały dolotowe do 2 cylindrów i kulał strasznie.
No i podstawa to instalacja LPG która niedomagając potrafi sprawić mnóstwo problemów, w moim przypadku rozkalibrowane listwy wtryskowe doprowadziły do tego że silnik chodził jak traktor i palił 30l/100km i co ciekawe zarówno na gazie jak i na benie . Po zresetowaniu sterownika do puki chodził na benie było wszystko ok ale chwile popracował na LPG i zaczynał przerywać i mulić.
To tyle moich uwag i sugestii może to komuś pomorze.
Dzięki za na kierunkowanie frontu robót Faktycznie może być to też wina gazu bo przy odpalaniu jak kręcę i coś tam z pod spodu strzela to się czasami ten włącznik od gazu sam wyłącza i muszę go ręcznie załączać....a to cykanie to może faktycznie tylko specyficzny dźwięk nie pracującego cylindra-tylko człowiek przewrażliwiony bo zawsze silnik ładnie równo pracował...nic pozostaje po świętach się tym zająć.
Jak się dowiem co to było że nie pracuje jak powinien to napisze.
Pozdrawiam i smacznego jajka życzę.
[ Dodano: 2013-04-06, 21:45 ]
No więc panowie u mnie problemem okazał się pokrzywiony jeden zawór Prawdopodobnie rozrząd się przestawił o parę ząbków i szlag trafił zawór Tylko zupełnie nie wiem w którym momencie to się przestawiło ..... bynajmniej już się robi :lol: dzięki za wszystkie sugestie.pozdrawiam
I jak możecie doradźcie mi co jeszcze warto wymienić przy okazji tego że głowica poszła do regeneracji?jakie uszczelki uszczeleczki?
Jak się dowiem co to było że nie pracuje jak powinien to napisze.
Pozdrawiam i smacznego jajka życzę.
[ Dodano: 2013-04-06, 21:45 ]
No więc panowie u mnie problemem okazał się pokrzywiony jeden zawór Prawdopodobnie rozrząd się przestawił o parę ząbków i szlag trafił zawór Tylko zupełnie nie wiem w którym momencie to się przestawiło ..... bynajmniej już się robi :lol: dzięki za wszystkie sugestie.pozdrawiam
I jak możecie doradźcie mi co jeszcze warto wymienić przy okazji tego że głowica poszła do regeneracji?jakie uszczelki uszczeleczki?