[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
kalkulator, średnica wydechu
Panowie znalazlem fajny kalkulatorek, ktory napewno nie jednemu sie przyda
http://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator5.php
http://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator5.php
Prace z projektem narazie stoją w miejscu. Auto jeżdzi na codzień robiąc dziennie 120 kilometrów. Nakręcilem już 20000 km na ''nowym silniku'' i wszystko sprawuje się dobrze .
Zuzycie oleje jest na poziomie 0,2l na 1000km, jedyne co mnie zastanawia to ciśnienie oleju, które wynosi 2,1 bara czasami jest 2,4 przy 2000 RPM. Wydaje mi się, że natryski puszczają olej. Na wiosnę jak kupię drugie auto to będę coś kombinował, narazie zbieram graty.
Zakupilem skórzane fotele z kanapą i boczkami od audi 90, zespolone lampy, DIGI od G60.
Planuję zrobić coś kolo 200KM na wielopunktowym wtrysku i Eatonie M62. Do tego chlodniczka oleju i IC.
Zuzycie oleje jest na poziomie 0,2l na 1000km, jedyne co mnie zastanawia to ciśnienie oleju, które wynosi 2,1 bara czasami jest 2,4 przy 2000 RPM. Wydaje mi się, że natryski puszczają olej. Na wiosnę jak kupię drugie auto to będę coś kombinował, narazie zbieram graty.
Zakupilem skórzane fotele z kanapą i boczkami od audi 90, zespolone lampy, DIGI od G60.
Planuję zrobić coś kolo 200KM na wielopunktowym wtrysku i Eatonie M62. Do tego chlodniczka oleju i IC.
Fajny ten kalkulator wydechu, nie widziałem go na oczy, nie wiem z jakiego wzoru to liczy, ale wyszło mi dokładnie to co chciałem osiągnąć zamawiając wydech rok temu
W standardowym V6 Audi 80 wydech ma średnicę 55mm od silnika do katalizatora, a za katem ma 60mm. Tak bynajmniej było w moim egzemplarzu 2.6l. Licząc po średnicy 60mm wychodzi w tym kalkulatorze max 229km.
Zatem do Twojego auta na pewno nie robił bym mniejszej średnicy niż 2,5". Ale to tylko suche, laickie wyliczenia
W standardowym V6 Audi 80 wydech ma średnicę 55mm od silnika do katalizatora, a za katem ma 60mm. Tak bynajmniej było w moim egzemplarzu 2.6l. Licząc po średnicy 60mm wychodzi w tym kalkulatorze max 229km.
Zatem do Twojego auta na pewno nie robił bym mniejszej średnicy niż 2,5". Ale to tylko suche, laickie wyliczenia
Zakupiłem drugie auto do pracy (audi 80 B3 PM). Ruszą prace nad moim projektem, wymieniłem reduktor LPG drugiego przelotu i zalozyłem nowy pasek kompresora, bo spadalo doładowanie na wyzszych obrotach. Przy 6500 RPM BOOST dochodzi do 0,4 bara. Obecnie auto jeżdzi nieco gorzej niż na dole z NE, ale tragedii nie ma, stopień sprężania robi swoje, NE 10 a PG 8, przypieszenie do setki jest na poziomie 8,2 sekundy, było 7,6. Niższy stopień sprężania pozwala mi na ostrzejszy zaplon bez stuku i zwiększenie doładowania .
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Jednak narazie nie, instalacja zostaje taka jak była. Auto dobrze sprawuje się na LPG i BOOŚCIE 0,4 bara, równo idzie do 7000 RPM. Dwa reduktory powinny dać radę. Zmienię przełożene kompresora aby ładował 0,7 bara i ewentualnie dołożę chlodniczkę oleju. Do zrobienia pozostanie wydech. Bogata dawka LPG nie podniesie znacznie EGT.Audi Sport pisze:turbofin, jak tam z wtryskiem, Digifant'a jednak zakładasz ?
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa