Post
autor: Rybson91 » 07 lut 2013, 06:29
Temat dość stary, w ostatnim czasie dość rzadko zaglądałem na forum (studia i sesja) - sprężyny już zakupiłem, wybrałem komplet Jamexa w połączeniu z amortyzatorami MTS, jutro będę wkładał - mam trochę więcej czasu (nareszcie po sesji) - na pierwszy rzut oka, sprężyny Jamexa są dosyć solidnie wykonane - gruby lakier, kawał dość grubego drutu - jak tylko włożę napiszę opinię i cyknę foto. Odnośnie sprężyn wziąłem 40/40 ale do lżejszych wersji silnikowych w Jamexie zauważyłem rozgraniczenie przynajmniej u sprzedawcy od którego brałem na te silniki cięższe i mniejsze/lżejsze 1.4 do 1.8 co mnie zdziwiło gdyż na stronie Jamexa widniało -40 i wszystkie silniki pod nim, patrząc po numerach na sprężynach doszedłem do wniosku, że mam -50/-40 jak zamontuję na pewno podzielę się uwagami, co do amortyzatorów MTS - pierwszy rzut oka, grawer na obudowie(czyli chyba nie to samo co TA), wchodzą dość lekko do obudowy, obija szybko - na logikę powinno to usztywnić zawias '' poprawić serię ''. Zukowaty, konie są wszystkie bo pompa była rozebrana doszczętnie i każdy bebech w niej był zmieniany - najwięcej pojechałem 168 km/h licznikowe na płaskim, według nawigacji 160' czyli jest good - dawka lekko dymna. Auto obniżam po prostu żeby lepiej wyglądało i lepiej trzymało się w zakrętach np. na trasie (czasem lubię ostrzejsze łuki drogi pokonać szybciej) - stąd nie interesowało mnie KW, H&R, Weitec, Votgland i inne ze względu na ich dość mocno torowe zestrojenie a 54 kunie gdzie tam na tor :mrgreen:
Pozdrawiam wszystkich którzy się wypowiedzieli w temacie <ok>