W sensie z płetwą czy bez ...bez płetwy mogły być w ostatnich modelach z końca produkcji ...zdecydowana większosć 80 dziesiątek ma właśnie z płetwą 8-) Choć moja A4 96 roku ,ma uniwersalnie ,bo pasuje i z płetwą i bez 8-) i podejrzewam że ostatnie 80 dziesiątki też tak miałybozmek pisze:zwróć uwagę na rolkę napinającą jaką masz stary czy nowy typ
[B4 1.9 1Z] Rozrzad
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 kwie 2013, 19:56
- Lokalizacja: wrocław
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
edekpawlak pisze: tdi z 93 roku. a jeszcze jedno czy pompe wody tez wymienic?
Jak ori ,co bardzo mozliwe ,to ja bym wymienił ...a przynajmniej zrzucił pasek i zweryfikował organoleptycznie 8-) widziałem już takie że nie nie ciekły ,ale po zdjęciu paska luz poprzeczny na kole ze maskra ,także rozcieknięcie się w takim przypadku ,możliwe w kazdej chwiliKrzysiek 84 pisze:Jak szczelna i luzów nie ma to nie ma co pchać sie do niej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 kwie 2013, 19:56
- Lokalizacja: wrocław
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
edekpawlak pisze:Witam chcialbym sie poradzic w sprawie rozrzadu. A mianowice zamierzam go wymienic znalazlem na allegro zestaw moglby go ktos ocenic?
http://allegro.pl/rozrzad-ina-audi-80-a ... 65925.html
wiesz firmy jaki widnieją na pudełkach są ok i takie polecam ale za te pieniądze to chyba sprzedawca sam je wytwarza.
Zalecam ostrożność w tej dziadzinie i lepiej zapłacić 40-50 zł (za cały rozrząd) więcej w sprawdzonym lokalnym sklepie niż bujać się ze szkodami wynikłymi podczas awarii rozrządu podczas eksploatacji.
wiele jest takich podróbek na Allegro
ps; nie zapomnij przy tej robocie o paskach wielokolorowych i inych, polcacam ContiTech od Continental
pozdrawiam
[ Dodano: 2013-04-05, 22:06 ]
MARTINO, dokładnie tak jak napisał kolega kilka postów wyżej, jeśli pompa wody jest ok to nie wymieniaj, ona chodzi na osobnym pasku a jaj wymiana to 30 min bez kanału nawet. jak wymienisz na super pompę nowa to i tak nie będzie stara oryginalna ale i sprawna, moja jest od nowości samochodu 94 r i śmiga jak cholera
Według mnie tak:
nie wymieniamy jesli:
- nie ma dużego przebiegu i jest dobrej firmy
- nie cieknie i nie ma luzu na kółku
- jesli nie hałasuje (łożysko)
w przeciwnym razie WYMIENIAMY ją mimo wszystko bo przeciez jest to wydatek zaledwie około 100 zł za bardzo dobrej firmy pompę..... I mamy spokoj i nie musimy zaglądać pod maskę.
Robimy rozrząd za 400-500 zł i nie wymieniamy pompy za 100 zł ? ? Halo ?
Przecież kochamy Audiki oraz VW i chcemy jeździć bez awaryjnie oraz bez stresowo
nie wymieniamy jesli:
- nie ma dużego przebiegu i jest dobrej firmy
- nie cieknie i nie ma luzu na kółku
- jesli nie hałasuje (łożysko)
w przeciwnym razie WYMIENIAMY ją mimo wszystko bo przeciez jest to wydatek zaledwie około 100 zł za bardzo dobrej firmy pompę..... I mamy spokoj i nie musimy zaglądać pod maskę.
Robimy rozrząd za 400-500 zł i nie wymieniamy pompy za 100 zł ? ? Halo ?
Przecież kochamy Audiki oraz VW i chcemy jeździć bez awaryjnie oraz bez stresowo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 kwie 2013, 19:56
- Lokalizacja: wrocław
http://allegro.pl/ruville-pompa-wody-au ... 87282.html
znalazlem cos takliego ale to sam wklad chyba ono i cena mala?
znalazlem cos takliego ale to sam wklad chyba ono i cena mala?
Munior ma sto procent racji.
A słuchajcie , jak puszcza chmure po zapaleniu po postoju 8 i więcej godzin to wina tylko uszczelniaczy zaworowych czy coś jeszcze ?
Bo nieraz puści małą chmurke a nieraz sporo większą.
Dym niebieskawy i widoczny przez moment na powietrzu.
Po nocy zapaliłem to tylko troszeczke puścił a po pracy o 15:00 już była spora chmurka.
Sekunda dwie i juz nic nie leci z wydechu. Tylko w momencie zapalenia puści ten dym.
Odpala bez problemu, kąt wtrysku prawidłowy.
korekcje dzis patrzyłem to było mniej wiecej tak:
+0.6 / -0.2 / -0.2
dawka 3.2mg, chip kostrz
A słuchajcie , jak puszcza chmure po zapaleniu po postoju 8 i więcej godzin to wina tylko uszczelniaczy zaworowych czy coś jeszcze ?
Bo nieraz puści małą chmurke a nieraz sporo większą.
Dym niebieskawy i widoczny przez moment na powietrzu.
Po nocy zapaliłem to tylko troszeczke puścił a po pracy o 15:00 już była spora chmurka.
Sekunda dwie i juz nic nie leci z wydechu. Tylko w momencie zapalenia puści ten dym.
Odpala bez problemu, kąt wtrysku prawidłowy.
korekcje dzis patrzyłem to było mniej wiecej tak:
+0.6 / -0.2 / -0.2
dawka 3.2mg, chip kostrz
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt: