[ABC] Niepoprawna praca silnika (film)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 mar 2013, 11:20
- Lokalizacja: Wielkopolska
[ABC] Niepoprawna praca silnika (film)
Witam was jestem świeżo po wymianie silniczka krokowego oraz świec. I przed i po jest taki sam rezultat. Iskra dochodzi do wszystkich kabli. Wydaję mi się ze nie pali na jedną stronę. Auto na filmie chodzi na benzynie. Co to może być ?
FILM:
FILM:
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2013, 15:04 przez Sebastian1992, łącznie zmieniany 2 razy.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 mar 2013, 11:20
- Lokalizacja: Wielkopolska
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 mar 2013, 11:20
- Lokalizacja: Wielkopolska
Poluzowałem i dokręciłem tak jak radziłeś. Nic to nie dało. Obroty skaczą nadal miedzy 1400 a niecałym 1800.siwusek216 pisze:Poluzuj zobaczysz, u mnie tak było.
Na filmiku którym nagrałem widać, że zacząłem kręcić kamerą moje obuwie. Chciałem tym pokazać, że nie wciskam już gazu a obroty skaczą do 4000. Raz mi kiedyś podobnie odpalił w mieście kumpel z którym byłem nadmienił mi o przepustnicy, ale problem ustał i nie wnikałem. Dziś stał się udręką... :-|
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 22:05 przez Sebastian1992, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 mar 2013, 11:20
- Lokalizacja: Wielkopolska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sprawdź na vagu czy styk wolnych obrotów się załącza gdy przepustnica jest puszczona, możesz też bez VAGa sprawdzić miernikiem: podłącz miernik pod pin 6 kostki TPS (tak aby kostka była podłączona). Drugą końcówkę miernika daj do masy, ustaw na mierzenia oporu i sprawdź czy opór zmienia się z małego oporu (takiego jakbyś połączył końcówki miernika ze sobą) do nieskończonego jak choć trochę otworzysz przepustnicę. Bo może jest tak że po przy małym otwarciu przepustnicy masz załączony styk wolnych obrotów. Dobrze też by było sprawdzić jak działa potencjometr w TPSie ale to najlepiej by było na vagu zobaczyć jak zmienią się kąt otwarcia przepustnicy.
U mnie podobnie falowały gdy zapomniałem podłączyć wtyczkę TPS'a.
U mnie podobnie falowały gdy zapomniałem podłączyć wtyczkę TPS'a.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 mar 2013, 11:20
- Lokalizacja: Wielkopolska
niestety nie mam drugiej przepustnicy na szybko żeby podmienić. Jednak to już chyba bedzie zbędne ponieważ też mi się wydaje jak koledze "bzibzi", że to normalna reakcja silnika.PuSzEk pisze:może być na rzeczy, że TPS siedzi i przez to wariuje silnik, podmień przepustnice i zobaczysz
aldi pisze:U mnie podobnie falowały gdy zapomniałem podłączyć wtyczkę TPS'a.
Co do pomiaru miernikiem to sobie odpuszcze bo mam tylko marki MADE IN CHINA i działa tak jak by chciał, a nie mógł. W poniedziałek mam jechać na pomiar do zaprzyjaźnionego mechanika i podepniemy sie VAG-iem.
bzibzi pisze:staly temat w abc przy braku prądu , za każdym razem mam tak jak aku padnie . pozniej przejadę i się stabilizuje wszystko ma to zwiazek z adaptacja wolnych obrotow
No i właśnie na taką odpowiedź czekałem. Też tak myślałem że po straceniu zasilania auto będzie tak reagować, ale dzisiaj jeżdżąc nie zobaczyłem jeszcze poprawy pracy silnika nadal jest to samo. Swoją drogą niebezpiecznie tak się jeździ i chyba poczekam do poniedziałku aż zrobimy adaptacje przepustnicy...
Jeszcze mam pytanie z innej beczki co sądzicie o tym sprzęcie, bo takie coś to może mi już posłużyć przy innych samochodach i tym bardziej przy moim w przyszłości <ok>
http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd ... 78622.html
jak juz to tylko viakena polecam , bo tym sie raczej nie polaczysz . Sam uzywam go wlasnie i niekiedy i on ma problemy ze sterownikiem 2.6 a te tanie zapomnij raczej kupilem i odrazu wyrzucilem . Co do obrotow mi po paru odpaleniach obroty sie stabilizuja ale mowie o odpaleniu gaszeniu raz za razem z odstepem paru sekund
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 mar 2013, 11:20
- Lokalizacja: Wielkopolska
Pytałem o ten sprzęt, bo ktoś mi powiedział tak jak ty więc to jednak jest coś w tym.bzibzi pisze:jak juz to tylko viakena polecam , bo tym sie raczej nie polaczysz . Sam uzywam go wlasnie i niekiedy i on ma problemy ze sterownikiem 2.6 a te tanie zapomnij raczej kupilem i odrazu wyrzucilem . Co do obrotow mi po paru odpaleniach obroty sie stabilizuja ale mowie o odpaleniu gaszeniu raz za razem z odstepem paru sekund
Paliłem go teraz i gasiłem z chwilowymi przerwami i nie pomaga, wiec zostaje tylko podpiąć się pod komputer.
Podzielam twoje zdanie :-o Pożyjemy zobaczymy w poniedziałek...aldi pisze:Tylko większość mechaników nawet mając drogi sprzęt potrafi jedynie odczytać i skasować błędy a o odczycie parametrów podczas pracy silnika niema pojęcia.Sebastian1992 pisze:W poniedziałek mam jechać na pomiar do zaprzyjaźnionego mechanika i podepniemy sie VAG-iem.
a tymczasem miłego weekendu
W moim ABC działo się tak samo po odłączeniu AKU, Silnik miał zawyżone obroty i dziwnie reagował na dotknięcia pedału gazu. Po załapaniu temperatury ok 80 stopni i wyłączeniu silnika problem ustępował.lesli pisze:Ja w swoim jak wypne aku tak się dzieje że obroty latają jak głupie ,Jak zlapie temperature i wylącze silnik na chwilke to obroty wracają do normy.