[B3 1991 PP]SWAP na 2,3 NG rozpoczecie pracy, kilka pytań
Powiem Ci że jeszcze nie....bo moja 80 od 5 msc stoi w garażu nieruszana i czeka aż wyschnie na zewnątrz jutro ja chce wyciagnąć;)
Poprostu miałem kiedyś rano wizję i kupiłem sobie coupe, zacząłem ja robić, wymieniłem wydech, przednie zawieszenie, później miałem kolejna wizje kupić sobie 2,8 w Q w miedzy czasie zacząłem projekt restauracji B2;)
Więc ta pierwsza została niedokończona i miałem kolejna wizje na swap silnika do mojej 80 i tak zaczałem ten tamacik o swapie;)
Ale akurat spawanie łap, i pompkę paliwa zrobi mechanik
Poprostu miałem kiedyś rano wizję i kupiłem sobie coupe, zacząłem ja robić, wymieniłem wydech, przednie zawieszenie, później miałem kolejna wizje kupić sobie 2,8 w Q w miedzy czasie zacząłem projekt restauracji B2;)
Więc ta pierwsza została niedokończona i miałem kolejna wizje na swap silnika do mojej 80 i tak zaczałem ten tamacik o swapie;)
Ale akurat spawanie łap, i pompkę paliwa zrobi mechanik
ja przez takie wizje nazbierałem 8 aut wszystkie zaczalem robic nic nie moge skonczyc i się teraz ze mnie śmieją, że nie wyjadę przed końcem świata niczym :mrgreen: na szczęście ograniczyłem tabor do połowy i idzie znacznie lepiej :mrgreen:LUKASZdiy pisze:Powiem Ci że jeszcze nie....bo moja 80 od 5 msc stoi w garażu nieruszana i czeka aż wyschnie na zewnątrz jutro ja chce wyciagnąć;)
Poprostu miałem kiedyś rano wizję i kupiłem sobie coupe, zacząłem ja robić, wymieniłem wydech, przednie zawieszenie, później miałem kolejna wizje kupić sobie 2,8 w Q w miedzy czasie zacząłem projekt restauracji B2;)
Więc ta pierwsza została niedokończona i miałem kolejna wizje na swap silnika do mojej 80 i tak zaczałem ten tamacik o swapie;)
Ale akurat spawanie łap, i pompkę paliwa zrobi mechanik
Oj takie wizje są najgorsze;)
Reasumując robię ogólny plan pracy
Samochód dawca:
Rozebranie deski rozdzielczej
Delikatne wymontowanie całej elektryki, wiązek komputera I i II
Wymontowanie wiązki do pompy paliwa
Zdemontowanie osprzetu, chłodnicy, filtra powietrza, wtrysku itd
Wyjęcie silnika
Obciecie łap mocujacych sam silnik
Samochód biorca:
Demontaż dechy
Demontaż silnika
I teraz pytanie czy elektrykę kłaść przed czy po przeszczepie samego bloku?
Reasumując robię ogólny plan pracy
Samochód dawca:
Rozebranie deski rozdzielczej
Delikatne wymontowanie całej elektryki, wiązek komputera I i II
Wymontowanie wiązki do pompy paliwa
Zdemontowanie osprzetu, chłodnicy, filtra powietrza, wtrysku itd
Wyjęcie silnika
Obciecie łap mocujacych sam silnik
Samochód biorca:
Demontaż dechy
Demontaż silnika
I teraz pytanie czy elektrykę kłaść przed czy po przeszczepie samego bloku?
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Po zapłonie pompka dobija ciśnienie w układzie i wyłącza ją przekaźnik w skrzynce bezieczników.LUKASZdiy pisze:Pompka po przekręceniu kluczyka zaczyna pompować paliwo non stop czy komputer sterujący wyłącza ją po jakimś czasie??
Oglądałeś auta pod względem przekładki motoru ? W B3 R4 masz łapy na sankach. Wymieniasz sanki na te z R5, i wycinasz z niego umiejętnie łapy, a potem nakładasz na podłużnice u siebie i spawasz. Nawet nie trzeba mierzyć ponieważ podłużnice są pod to idealnie przygotowane. Lepiej mieć nie można w kwesti dorabiania łapLUKASZdiy pisze:Czy z B3 też bedę musiał wyciąć łapy??
Pisalem ze jeszcze nie ogladalem b3 bo stoi w garazu i czeka na ladna pogode.
Pozwole sobie jeszcze podrazyc temat pompki, co steruje jej wyłączeniem? No bo przekaźnik to tylko element wykonawczy, chyba ze on w sobie ma jakąś czasówkę
Wg mnie praca przekaznika powinien sterowac komputer.
Dzis jest ładna pogoda wiec zaraz idę wystawić moja 80 porobię fotki i wrzucę na forum
Pozwole sobie jeszcze podrazyc temat pompki, co steruje jej wyłączeniem? No bo przekaźnik to tylko element wykonawczy, chyba ze on w sobie ma jakąś czasówkę
Wg mnie praca przekaznika powinien sterowac komputer.
Dzis jest ładna pogoda wiec zaraz idę wystawić moja 80 porobię fotki i wrzucę na forum
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ołki o to mi chodziło:)
Większość info jakie potrzebowałem zgromadziłem, od środy zaczynam rozbebeszać deskę w qoupecie i przekładać elektrykę.
Czy po zmianie muszę jeszcze zmieniać coś w kablowaniu deski, licznika w B3?
W mojej nie mam obrotka po zmianie i przełożeniu zegarów muszę coś zmieniac?
Czy wydech tez muszę przekładać? domniemam iż tak, bo z tego co wiem Qoupeta ma do polowy jak B3 a pózniej juz cos nowego?
Czy napoczątek po swapie moge podpiac to pod moja stara rurę czy miejsce konca kolektora jest zupełnie gdzie indziej?
Większość info jakie potrzebowałem zgromadziłem, od środy zaczynam rozbebeszać deskę w qoupecie i przekładać elektrykę.
Czy po zmianie muszę jeszcze zmieniać coś w kablowaniu deski, licznika w B3?
W mojej nie mam obrotka po zmianie i przełożeniu zegarów muszę coś zmieniac?
Czy wydech tez muszę przekładać? domniemam iż tak, bo z tego co wiem Qoupeta ma do polowy jak B3 a pózniej juz cos nowego?
Czy napoczątek po swapie moge podpiac to pod moja stara rurę czy miejsce konca kolektora jest zupełnie gdzie indziej?
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 13:45 przez LUKASZdiy, łącznie zmieniany 1 raz.