Witam
Audi na przepływce Bosch, przebieg 290tys, pali na dotyk niezależnie od temperatury, przyszpiesza bez problemu. W lipcu 2012 przez fachowca była czyszczona i uszczelniana pompa tak, że po tej operacji trzeba było regenerować nastawnik. Na regeneracje facet dał papier i 6 miesięcy gwarancji (które się już skończyły). Od jakiegoś tygodnia zaczeły się problemy:
1. sporadycznie podczas jazdy po zmainie biegu na np. 5 brak reakcji na gaz, po wciśnięciu sprzęgła wszystko wraca do normy.
2. często podczas jazdy w małym zakresie gazu (nie mam obrotomierza) szarpanie samochodem, które znika przy większych obrotach.
3. sporadycznie, ale zawsze przy nagrzanym silniku, nigdy na zimnym - silnik pracuje jakby sie miał rozsypać, masakrycznie trzęsie kabiną - po dodaniu obrotów pracuje normalnie.
Logi zrobiłem przy sytuacji w punkcie 3 (silnik chodzi nierówno, trzęsie), ale niestety nie wiem jak je zinterpretować więc prosze o pomoc. Dziś już nie zdąże ale jutro postaram się zrobić logi przy pracującym normalnie silniku. Sporo czytałem na forum i domyslam się, że to nastawnik.
Log (0 - 000,000,000,000)
pozdrawiam
[1.9TDI 1Z] Proszę o analize logów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Odpuść sobie robienie logów ,bo szkoda na to czasu i nic to nie da . Po twoim opisie objawów ,a szczególnie po tym <ok>oswald pisze:Logi zrobiłem przy sytuacji w punkcie 3 (silnik chodzi nierówno, trzęsie), ale niestety nie wiem jak je zinterpretować więc prosze o pomoc. Dziś już nie zdąże ale jutro postaram się zrobić logi przy pracującym normalnie silniku. Sporo czytałem na forum i domyslam się, że to nastawnik.
stwierdzam z cała pewnością że winny jest nastawnik Masz trzy możliwości 8-) pierwsze to zmiana nastawnika na sprawny ,druga , regeneracja ,ale sądząc po tym na ile wystarczyła ta pierwsza ,myślę że już zmądrzałeś Trzecia mozliwość , to przekładka na nastawnik indukcyjny ...najdroższe ale jednocześnie najlepsze rozwiązanie ,bo rozwiązuje problem z nastawnikiem definitywnie i raz na zawszesporadycznie podczas jazdy po zmainie biegu na np. 5 brak reakcji na gaz, po wciśnięciu sprzęgła wszystko wraca do normy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Już się skontaktowałem w tej sprawie z kolegą trepek. W takim razie to całe regenerowanie nastawników potencjometrycznych to lipa i zwykłe zdzieranie kasy.
[ Dodano: 2013-04-19, 09:21 ]
Zetorek się tymczasem uspokoił i udało się zrobic logi na spokojnie pracującym motorku. wygląda to tak:
Log (0 - 000,000)
Wiem, ze najlepszym rozwiazaniem i do tego dążę jest wymiana osprzetu , ale....
[ Dodano: 2013-04-19, 09:21 ]
Zetorek się tymczasem uspokoił i udało się zrobic logi na spokojnie pracującym motorku. wygląda to tak:
Log (0 - 000,000)
Wiem, ze najlepszym rozwiazaniem i do tego dążę jest wymiana osprzetu , ale....